Liuottimet, foamit, shampoot, kintaat, kuivaus
-
pellepoliisi
Viesti
Kirjoittaja pellepoliisi » Ma Tammi 28, 2013 1:35 pm
No miten mä nyt päätän?
Ymmärsinkö oikein, että CWG olisi käyttökokemuksien mukaan erittäin hyvä?
Kuinka vahvasti tuoksuu sitruunalle (ettei tylsistyisi

)? Vai ottaisi kanssa maxisusin because of kirsikka?
-
Posambique
Viesti
Kirjoittaja Posambique » Ma Tammi 28, 2013 2:16 pm
CWG on ainakin ihan asiallista pesuainetta. Noista kahdesta muusta CG:n pesuaineesta ei ole kokemusta.
AutoFinesse Lather on myös hyvä, ja sitäkin saa Projectechiltä. Itse tykkään myös Wolf´sin White Satin -pesuaineesta.
Noiden väliltä valitsisin jos ei AutoWash miellytä. Ymmärrän tämän hyvin, koska itsellä vähän samaa ongelmaa.
AutoWash ja Dodon Supernatural ovat loistavia pesuaineita, mutta Dodolta valitsen aina mielummin BTBM:n. Se vaan on näin...
"Urku auki, pelti kii"
-
JaniH
Viesti
Kirjoittaja JaniH » To Marras 21, 2013 7:51 pm
Tomppis kirjoitti:Wash&glosshan jättää tavaraa jälkeensä niin siksi luistaa paremmin?
Mie melkeimpä väittäsin että jos Wash & Glossia käyttää valmistajan suositusten mukaisesti eli 2,5 ml per 10 litran ämpäri niin siitä ei juurikaan mitään voi jäädä pintaan

Mutta pirun hyvin liukuvaa shamppoota se on.
Jos Jumala kulkisi keskuudessamme niin hänkin käyttäisi Meguiar'sia
-
Juha U
Viesti
Kirjoittaja Juha U » To Marras 21, 2013 10:45 pm
Kyl mä laitan sen 10ml / 10 litraa vettä liukuupahan paremmin ja pesee paremmin ja ei haittaa vaikka suojaakin paremmin.
-
Pilder
Viesti
Kirjoittaja Pilder » Pe Marras 22, 2013 7:36 am
Juha U kirjoitti:Kyl mä laitan sen 10ml / 10 litraa vettä liukuupahan paremmin ja pesee paremmin ja ei haittaa vaikka suojaakin paremmin.
Onko se enää vahaturvallista nelinkertaisella seoksella? Minä olen laittanut sen korkillisen 9litraan vettä.
-
JaniH
Viesti
Kirjoittaja JaniH » Pe Marras 22, 2013 7:48 am
Juha U kirjoitti:Kyl mä laitan sen 10ml / 10 litraa vettä liukuupahan paremmin ja pesee paremmin ja ei haittaa vaikka suojaakin paremmin.
"Rannemitalla" annosteltuna huomasin tässä taannoin että jättää vahattoman pinnan helmeileväksi. Itse laitan tuota 10 litran pänikkään 3-5 ml josta taas kaadan valmiin seoksen painepulloon josta suihkin auton pintaan. Sen takia teen hieman suosituksia vahvemman seoksen kun auton pinta on esipesun jälkeen usein märkä. Ja liukuu hanska erittäin liukkaasti jo tuotakin seosta käytettäessä

Jos Jumala kulkisi keskuudessamme niin hänkin käyttäisi Meguiar'sia
-
Juha U
Viesti
Kirjoittaja Juha U » Pe Marras 22, 2013 4:22 pm
Pilder kirjoitti:Juha U kirjoitti:Kyl mä laitan sen 10ml / 10 litraa vettä liukuupahan paremmin ja pesee paremmin ja ei haittaa vaikka suojaakin paremmin.
Onko se enää vahaturvallista nelinkertaisella seoksella? Minä olen laittanut sen korkillisen 9litraan vettä.
On se sillä silloinhan meillä on samat seokset, sillä tuo korkillinen on sen 10 ml ja en minä ihan täyteen ämpäriä laita voi olla se sama 9 litraa en oo mitannut kyllä. Kahdessa autossa pinnoite mutta kerran pessyt vasta, vahatun auton ja tuolla samalla seossuhteella.