Audi A4 B7
Re: Audi A4 B7
Nyt vaan kommentoimaan tuota juttua linkkaamalla sinne tämä ketju 
Jahas... Sensuuri iskenyt tuon lehden nettisivuille kun joku oli tämän ketjun linkittänyt sinne...
- pellepoliisi
Mun kommentti poistettu kanssa. Oli se siellä eilen puolet päivästä ainakin. Emmä siinä mitä törkeetä sanonut.
Vois melkein huomenna vaivautuu soittaa/s-postia tonne lehteen ja kysellä, mikäs homma tää on, kun rehellistä palautetta ei säilytetä, vaan tuoteen "huijausta".
edit. mulla ei näy tällä hetkellä yhtään kommenttia...
Vois melkein huomenna vaivautuu soittaa/s-postia tonne lehteen ja kysellä, mikäs homma tää on, kun rehellistä palautetta ei säilytetä, vaan tuoteen "huijausta".
edit. mulla ei näy tällä hetkellä yhtään kommenttia...
Viimeksi muokannut pellepoliisi, To Tammi 10, 2013 6:38 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Audi A4 B7
Ite ainaki nään oman kommenttini. Vähän dissattu ja laitettu linkki tänne. Muita kommentteja ei näkyvy :/
Edistyminen --> Step 1 - Step 2 - Step 3
Mun kommentti kans poistettu... Melkein vois jopa soittaa tonne ja kysyä et mitäs helv?
"The value of your life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred." -Soichiro Honda
Itse en näe edes omaa kommenttia, saatikka sitten muiden.... Liekköhän tuttuja toimituksessa/jutun kirjoittaja/päätoimittaja kun kaikki kommentit joutuvat delete napin alle....
Editoidaampa omaa viestiä vähän asiallisemmaksi.
Sellainen kyllä kieltämättä tulee mieleen että jos ei ole tuttuja toimituksessa niin kyseessä olisi EKS puhdistuksen ostama mainos ko. lehdeltä vaikken tiedä onko lehti ns. kaupallinen.
Editoidaampa omaa viestiä vähän asiallisemmaksi.
Sellainen kyllä kieltämättä tulee mieleen että jos ei ole tuttuja toimituksessa niin kyseessä olisi EKS puhdistuksen ostama mainos ko. lehdeltä vaikken tiedä onko lehti ns. kaupallinen.
Pari kommenttia lisäsin, näkyy ainakin toisella selaimella. Saa nähdä poistuuko kehuva, haukkuva, vai molemmat 
Itse yritin lukea (google crome,Mozila firefox ja ie selaimella) mutta millään näistä ei näy kommentit ainoastaan tuo lehtijuttu ja kommentit 0
Audi A4 B7
Eiköhän silläkin nettisivuilla ole sensurointi käytössä, kuten muidenkin lehtien sivuilla... Eli lukevat ensin ja ehkä sitten tulee näkyviin.
Wannabe-OCD
Noinkohan tulee yhtään palautetta julki
ei vieläkään näy yhtään.
Instagram: ahoneja
Instagram: detailcave
Instagram: detailcave
Toi on ainakin pienemmissä paikallislehdissä ihan normaalia, että esim. uusi yritys ostaa "lehtijutun", eli piilomainoksen lehdeltä. Eivät käsittääkseni suostu kuitenkaan tuotetta/palvelua varsinaisesti kehumaan. Äidilläni oli joskus vuonna kirves&kuokka yritys ja näin toimittiinJanneJ kirjoitti: Sellainen kyllä kieltämättä tulee mieleen että jos ei ole tuttuja toimituksessa niin kyseessä olisi EKS puhdistuksen ostama mainos ko. lehdeltä vaikken tiedä onko lehti ns. kaupallinen.
Pari kommenttia on jätetty aamulla ja vielä näkyvät.
Kyseessähän ei ole uusi firma...JHellberg kirjoitti:
Toi on ainakin pienemmissä paikallislehdissä ihan normaalia, että esim. uusi yritys ostaa "lehtijutun", eli piilomainoksen lehdeltä. Eivät käsittääkseni suostu kuitenkaan tuotetta/palvelua varsinaisesti kehumaan. Äidilläni oli joskus vuonna kirves&kuokka yritys ja näin toimittiin
Kyllä mulle jäi käsitys tuosta jutusta että kehuvat, vaikkeivät varsinaisesti ylistä tai muutakaan.
Eli kohtuu neutraalisti, onneksi.
Ja vieläkään ei näy yhtään kommentia...
Minä näen kaksi kommenttia edelleenkin.
Mä en näe yhtään kommenttia 
Tällaiset näkyy minulle:
Kommentit (2)
huonoa kuuluu 11.1.2013 06:42
Eipä voi missään nimessä yritystä suositella.
sensuuriako 11.1.2013 06:47
Sain tietää että tähän juttuun on jätetty useita kommentteja jotka on sitten poistettu kun ei ole kuin yksi jäänyt.
- Kylli-täti
Oliskos tästä mitään uutta infoo kellään?
Audi A4 B7
Oma asia ei edennyt minnekkään.Hevonen kirjoitti:Oliskos tästä mitään uutta infoo kellään?
Eli eiköhän tuo jatka touhuja entiseen malliin.
Harmi. Kuinkahan moni tuollakin tulee huijatuksi, kun ei pistetä kapuloita rattaisiin...
Saako udella mihin tapauksen eteneminen lopahti?
Tämän ketjun luettuani en voi kuin hämmästellä miten ala-arvoisesti on toimittu.
Minulla on lasinvaihdon merkeissä kokemusta samasta liikkeestä. En voi suositella edes varauksella.
O
Tämän ketjun luettuani en voi kuin hämmästellä miten ala-arvoisesti on toimittu.
Minulla on lasinvaihdon merkeissä kokemusta samasta liikkeestä. En voi suositella edes varauksella.
O