Kyllä se ainaki mun silmiin on ihan sävysävyyn koko auto. Ei sitä oo ainakaan koskaan maalattu uudestaan tms. Peilien kuoret tosin on haalistumaan päin...Dani kirjoitti:Mtä hlvettiä, katoin nyt läppärin kautta niin onko tossa mitsu höhöttimessä yhtään sävysävyyn peltiä/muovia
Foorumilaisten autot, mp:t jne.
Re: Foorumilaisten autot, mp:t jne.
330dA -02

-
hattiwatti
Pikkumöhkö nimeltään nixu kotiutui viimeviikolla, enkä nyt siitä nixusta puhu

No mitä v*tthattiwatti kirjoitti:Pikkumöhkö nimeltään nixu kotiutui viimeviikolla, enkä nyt siitä nixusta puhu![]()
Asiallinen kampe, joku kahenlitran pöllö-öljy varmaan?
E53 X5 3.0D
Jolli kirjoitti:
Jommiltako ostit?
Jommilta? Auto saksasta, vanteet+renkaat hesastamikkoi kirjoitti: Jommiltako ostit?
- pellepoliisi
Jolli kirjoitti:vanteet+renkaat hesasta
SPOILERSPOILER_SHOW
Öö..Mikä/missä on hesa? 
Juu, sen tiesin et auto Saksasta. Ajattelin et vanteet ja kumit Elolta Raisiosta herralta nimeltä Jommi S.
Siellä seinällä esillä vastaavat rimssit niin siitä mieleen...
Aa ok. Nyt tyhmäkin ymmärsimikkoi kirjoitti:Juu, sen tiesin et auto Saksasta. Ajattelin et vanteet ja kumit Elolta Raisiosta herralta nimeltä Jommi S.
SPOILERSPOILER_SHOW
Öö..Mikä/missä on hesa? 
öööööööö, tota noin, missähän täällä?? mun mielestä se kun on melko korvessa täältä katsottunamikkoi kirjoitti:Se on siellä itä Suomessa...SPOILERSPOILER_SHOWÖö..Mikä/missä on hesa?
http://urbaanisanakirja.com/word/hesa/henkkuli kirjoitti:öööööööö, tota noin, missähän täällä?? mun mielestä se kun on melko korvessa täältä katsottunamikkoi kirjoitti:Se on siellä itä Suomessa...SPOILERSPOILER_SHOWÖö..Mikä/missä on hesa?
ja ettei mene ihan ooteeksi

tuollaisella tulee pyörittyä
Mulla on myös joku piiloperversio X1:seen. Toisaalta se on vähän hoopon oloinen, mutta toisaalta oikein menevän näköinen ja kiinnostava peli.hattiwatti kirjoitti:Pikkumöhkö
Onnea ja menestystä
"Tokihan rahalla hyvää saa, mutta täydellinen pitää tehdä itse"
-
hattiwatti
Kiitos!Muksu kirjoitti: Mulla on myös joku piiloperversio X1:seen. Toisaalta se on vähän hoopon oloinen, mutta toisaalta oikein menevän näköinen ja kiinnostava peli.
Onnea ja menestystä
Autoon alkaa jo tottua ja hieman ylempänä istuminen on vaihteeksi mukavaa. 'Maasturiksi' on kuitenkin vielä aika matala. Hyvin henkilöautomainen tuo on ajaa, ei paljoa kallistele sport alustan kanssa.
Mä oon ymmärtäny et kyseessä on ihan perus väri lakalla. Sähän sen Peken vanhan oot nähny niin mitä sä multa kyseletDani kirjoitti:Aivan, joku skidisti helmiäismäinen väri niin taitaa taittaa tolleen...muutenkin maalarin painajainen. Onko tuo perusväri, metalli vai helmiäis?
Urran varmaan kärppänä kertoo, mutta lienee koko jätkä yläilmoissa kohti karvakourien kotimaata.
Vain YKSI LSP!
Onpa nätti Golf, onko ihan R32?
Näyttäis olevan jo ihan värin perusteella.sonikk kirjoitti:Onpa nätti Golf, onko ihan R32?
Onhan se. Niitä ensimmäisiä suomeen tulleita ärriä, jos ei jopa ensimmäinen.sonikk kirjoitti:Onpa nätti Golf, onko ihan R32?
Laitetaanpas kuva omasta kulkupelistä näin ensimmäiseksi viestiksi. Foorumin löysin muutamia viikkoja takaperin ja kiinnostus auton "puunaukseen" heräsi! Nyt autotallin hyllyt notkuvat erilaisista purkeista ja purnukoista, kintaita ja mikrokuituliinoja unohtamatta

^tervetuloa foorumille.
ja hieno on X5, tuollainen vilahtelee säännöllisesti omissa päiväunissa
ja hieno on X5, tuollainen vilahtelee säännöllisesti omissa päiväunissa
Hieno auto ja täytyy myöntää, että itsekkin olen tuollaisen perään katellut olisi niin sopiva mulle, sillä tarviin nelivedon ja voimaa, että jaksaa vetää pari tonnia perässä. Kaiken lisäksi tuo on nätin näköinenkin. 
Kesäkuvat, pesusta tulleena
ST200 - V6 - 214hp

ST200 - V6 - 214hp

Kyllä ST toimii aina! 
][/img]