Audi A4 B7
Re: Audi A4 B7
Sanaton..
hetken jo kerkesin luulla että vaan yksi kohta on pilattu mutta jos ne on koko auton käyny läpi tuollai nii on kyllä vastuutonta ja lapsellista puuhaa, varmasti ovat tienneet tasan tarkkaan miten tulee käymään kun kerta ovat "alan ammattilaisia".
Joo selviä pyyhkimisjälkiähän nuo on
No nuo otetaan pois, vaikka sit ensi kesänä. 
Noi ei kyl ole enään mitään pieniä naarmuja. Aika erikoinen on yrittäjän moraali jos tollaiseksi jää 
Nuo kuvat on otettu siellä liikkeessä silloin,kun halusivat tarkistaa juhan työjäljen.
Puhelimessa sanoi minlle ettei auto ollut yhtään likainen,niin siksi pystyy pyyhkimään ilman esihuuhteluakin. Katsokaapa tuota kuva mikä on peräkontista
Onko ollut puhdas?
Minkälainen auto ei likaannu,kun sillä ajetaan yli 100km vesikelissä?
Puhelimessa sanoi minlle ettei auto ollut yhtään likainen,niin siksi pystyy pyyhkimään ilman esihuuhteluakin. Katsokaapa tuota kuva mikä on peräkontista
Onko ollut puhdas?
Minkälainen auto ei likaannu,kun sillä ajetaan yli 100km vesikelissä?
Ei varsinkaan takaosa autosta pysy yhtään puhtaana, kun sillä märällä tiellä ajetaan sillä sehän on kuin imuri, joka vetää kaiken lian itseensä. Oli hyvä,että laitoit nuo kuvat esille, sillä nyt me kaikki näemme mitä autolle on tapahtunut. Ja tuolta alkuosasta topiccia löytyy myös tuosta takaosasta kuva, jossa tuollaisia naarmuja ei ole.
Selviä pyyhkimis jälkiähän nuo on mutta mulla on niin pehmeitä mikrokuituliinoja, ettei vahan pois pyyhinnästä voi tuollaisia naarmuja tulla
Selviä pyyhkimis jälkiähän nuo on mutta mulla on niin pehmeitä mikrokuituliinoja, ettei vahan pois pyyhinnästä voi tuollaisia naarmuja tulla
Kyllä on karua katseltavaa nuo kuvat. Aivan täysi kusipää täytyy ton puuhastelijan olla.
Herkempi kaveri ois saattanut vaikka niistää tollasta jurpoa.
Herkempi kaveri ois saattanut vaikka niistää tollasta jurpoa.
-
powermitsu
Joo kyllä se on oikeesti alta 10km märällä tiellä ja kyljetkin on moro, auto likaantuu ikkunalinjaan asti tosi nopeasti. Ton takia saa aina kirota noita sateita / jos tie on vähänki märkä.
Minä en oikein ymmärrä, että miksi tämä yritys lähti valitsemalleen tielle, kun pitkässä juoksussa olisi taatusti ollut järkevämpää sopia tämä soppa. Jos tämä olisi sattunut itselleni niin olisin jo ollut auto-killan "ison kihon" juttusilla, kun hänet hyvin tunnen.
Kuten jo aikasemmin sanoin, niin yrittivät tällä konstilla tehdä pinnoista naarmuiset, ai jumalauta miten dorkaa meininkiä!!
Toivon oikeesti että tää kusetusfiksauspaikka saa maksaa sulle rahat takaisin + menetetyt bensat + muut kulut, pidä kiinni näistä periaatteista!!
Toivon oikeesti että tää kusetusfiksauspaikka saa maksaa sulle rahat takaisin + menetetyt bensat + muut kulut, pidä kiinni näistä periaatteista!!
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
Tarviikos sitä silloin pyyhkiä jos se kerta oli puhdas?Ka11e kirjoitti:Puhelimessa sanoi minlle ettei auto ollut yhtään likainen,niin siksi pystyy pyyhkimään ilman esihuuhteluakin.
Jos Jumala kulkisi keskuudessamme niin hänkin käyttäisi Meguiar'sia
Pitäähän sitä että saa tehtyä naarmuja ja otettua kuvia jonka jälkeen kusetuspaja sanoo notta ei tää oo hyvä, ei tuu rahoja takas ku pinta on samantasoinen kun meidän suloisen pertin tekemä 
That's the way to go "Fiksaus"yritys! 
Mitäs tänne kuuluu, onko asia edennyt?
..koskas fiksataan tämä, keväällä? Juha U:n mestoilla?
Olis kiva saada tämäkin takaisin kiiltoonsa, jos vaikka rykäsis Optit pintaan tai jokin muu pinnoite suojaamaan
..koskas fiksataan tämä, keväällä? Juha U:n mestoilla?
Olis kiva saada tämäkin takaisin kiiltoonsa, jos vaikka rykäsis Optit pintaan tai jokin muu pinnoite suojaamaan
Kalle varmaan kertoo nykyisen tilanteen paremmin.
Mulle käy hyvin keväällä ja meillä tuo voidaan tehdä. Siinähän samalla vois pitää, vaikka Etelä-savo miitin. Erkki, jos vielä saatais mukaan.
Mulle käy hyvin keväällä ja meillä tuo voidaan tehdä. Siinähän samalla vois pitää, vaikka Etelä-savo miitin. Erkki, jos vielä saatais mukaan.
Valitus kuluttajariitalautakuntaan lähetetty. Luulen vaan,että kiirettä pitää heilläkin,mutta kiirekkös tässä. Odotellaa,odotellaan 
Eiköhän tuo itellekkin passaa joskus keväällä,jos sais jotain kestopinnoitetta pintaan. Tuo VIIDES myllytys kerta meneekin varmaan jo hiukka pienemmällä vaivalla
Mitähän tässä nyt sit talvella puunais,kun ei tuolle autollekkaan voi enää mitään tehdä??
Eiköhän tuo itellekkin passaa joskus keväällä,jos sais jotain kestopinnoitetta pintaan. Tuo VIIDES myllytys kerta meneekin varmaan jo hiukka pienemmällä vaivalla
Mitähän tässä nyt sit talvella puunais,kun ei tuolle autollekkaan voi enää mitään tehdä??
No hyvä,että asia on vireillä. Mulla on vielä puoli ruiskua 10 ml optia jäljellä, eiköhän tuo riitä
Kyllähän tuo seuraava myllytys on jo vähän helpompi. Mites se katto on toiminut missä on se Savonlinnan pinnoite?
No pidetään talvella lomaa puunauksista ja selataan foorumia ja opiskellaan ensi kesää varten uutta. Sillä täällähän sitä tietoa on kivasti.
Kyllähän tuo seuraava myllytys on jo vähän helpompi. Mites se katto on toiminut missä on se Savonlinnan pinnoite?
No pidetään talvella lomaa puunauksista ja selataan foorumia ja opiskellaan ensi kesää varten uutta. Sillä täällähän sitä tietoa on kivasti.
Nappasin vertailun vuoksi kuvan myös konepellistä.Juha U kirjoitti:No hyvä,että asia on vireillä. Mulla on vielä puoli ruiskua 10 ml optia jäljellä, eiköhän tuo riitä

Siinä kattoa Ditecin pinnalla.

Ja siinä konepelti Collinitellä.
No tämä vahvistaa käsitystä siitä, että tuossa Ditecissä ei kummoineen sheeting ole (jos tuossa nyt oli pinnoitetta) Pestessä ennen myllytystä nimittäin ihmettelin miten tuo vesi makaa pinnalla yhtenä lauttana. Nätiltä näyttää konepelti 
-
powermitsu
Ei voi kun nauraa kun noita kuvia kattelee, tietysti ei nyt voida kiveen kirjoittaa ( se sattuu jos "kiveen" kirjoittaaJuha U kirjoitti:No tämä vahvistaa käsitystä siitä, että tuossa Ditecissä ei kummoineen sheeting ole (jos tuossa nyt oli pinnoitetta) Pestessä ennen myllytystä nimittäin ihmettelin miten tuo vesi makaa pinnalla yhtenä lauttana. Nätiltä näyttää konepelti
Ei tossa katossa kyllä mitään ole, ryssitty sekin pinnoite

Rahat pois meiningillä vaan tämäkin huijariliike etenee asiakkaasta toiseen, mukamas pinnoitetta laitettu, VITUT, siinä hädin tuskin on viittitty edes vahaa laittaa
Rahat pois meiningillä vaan tämäkin huijariliike etenee asiakkaasta toiseen, mukamas pinnoitetta laitettu, VITUT, siinä hädin tuskin on viittitty edes vahaa laittaa
Joo,tais se pinnoite unohtua KATOSTAKINDani kirjoitti:Ei tossa katossa kyllä mitään ole, ryssitty sekin pinnoite![]()
Muistelen Juhan sanoneen,kun kylkiä myllytti ettei ditecistä ole tietoakaan.
Tämä "yrittäjä" taas sanoi minulle,ettei se ditec lähte edes myllyttämällä,kun on kovettunut kuukauden.
Googlettelin tuota firmaa äsken aikani kuluksi...hyvin on näköjään sana levinnyt muillekkin foorumeille.
Harmi kun en saanut siihen valitukseen hommattua asiantuntija lausuntoa yhdeltäkään alan yritykseltä,vaikkakin olivat samaa mieltä kanssani,mutta kukaannei halua sotkeentua tähän juttuun
Joo ei tuo ditec hanttiin laittanut millään tavalla myllyttäessä. Ihan samalla tavalla sujui myllytys, kun muissakin kesän aikana tekemissäni, vaikka alkuun pelkäsin pinnoitteen poistamista Harmi ettei kukaan halua lausuntoa antaa ja mun lausunto taas ei ole minkään arvoinen, koska en ole ammattilainen, enkä tiedä kiillotuksista mitään. Näin siis oikeesti todettaisiin ja ne mun kuvatkaan ei ole edes aitoja 
Saitko mitään korvauksia tästä?
Syksyllä se tarjos sitä 150euroa,mutta en huolinut vaan käskin sijoittaa uusiin silmälaseihin.samunoz kirjoitti:Saitko mitään korvauksia tästä?
Olen "mainostanut" tuota puljua kyllä lähes jokaiselle vastaantulijalle,ja siitähän on tullut hyvä mieli.
Jotenkin uskallan epäillä,että ois Yrittäjälle tullu edullisemmaksi korvata kokonaisuudessaan tuo naarmutus eiku myllytys minulle.
Audi A4 B7
http://www.aluelehtisaimaa.fi/news/show ... lamantapa/" onclick="window.open(this.href);return false;