Nyt on pakko raportoida. Fiilistelin viikonloppuna Surfex HD:ta. Mutta kun viikonloppuna siivoilin niin Toluun palo hermo. Kun ei tule puhdasta, niin ei tule puhdasta. Meillä oli siis emännän kanssa suur-siivous ja tapani mukaan valitsin jonkun pienen alueen (tällä kertaa keittiö) ja emäntä teki sitten koko loppukämpän siivouksen

Itse kun oon niin pedantti että emäntä siivoo loppukämpän siinä ajassa kun mä hinkkaan
Kesken siivouksen kelasin
"Voikohan Surfex HD:ta käyttää kotipinnoilla?!" *Ottaa läppärin syliin ja käy Bilt-Hamberin sivuillla*
Bilt-Hamber Laboratories kirjoitti:Surfex HD is recommended for all arduous automotive, commercial and domestic cleaning duties.
Keittiöhän tunnetusti on siis se kaikista likaisin paikka koko talossa. Vaikka kuinka yrittäs niin sitä ei siistinä saa pidettyä. Hyökkäsin ensin siis Tolulla ja rätillä.. ja aikani hinkatessa palo vati, ja hain Surfex HD:n 1:20 ja ison brushin. Johan alko lyyti kirjoittamaan. En käsitä miten toi voi olla noin helppo aine. Roskapöntöt (muovia) putsasin niin että suihkutin pintaan ~1-2min dwell ja huuhtelin pois. Vesi helmeili muovin pinnalla tän jälkeen

Ja tommonen perus muovipinnalla päällystetty lastulevy, ihan oikeasti vaihtoi väriä yhtä sävyä valkoisempaan tolla pestessä. Muistan kuitenkin pesseeni hankalimmat paikat 1:20 pinelinellä joku puolisen vuotta sitten. Muuten Bilt-Hamber suoriutuu siinä missä muutkin mutta vaiva on todella paljon vähäisempi verrattuna muihin APC liuoksiin mitä oon testannu, ja pinnasta tulee niin puhtaan tuntunen että oikeasti uskaltaisin syödä siitä
Sit kun aikaa riitti niin siinä samassa heitin kahvinkeittimelle ja vedenkeittimelle DJ LP + 915 niskaan

Harmi kun ei oo Metabo himassa, olis tehny mieli testata Autosolia huopalaikalla tohon rosteriseen tiskipöytään

Tuntu toimivan partaveitsen kiillotuksessa aika napakasti dremelin kanssa (diy dremel huopalaikka huopalaikka = semmosia liimattavia tuolien/pöytien jalkojen alusia + sopiva kiinnityspinta, tässä tapauksessa hiomapaperin pidin

). Vielä kun tilais jostain cerium oxidea niin voisi vetää partaveitsen terään ja auton ikkunat kiiltäviksi