Pesukinnas.com-hupparit *Tilaukset 25.11 mennessä!!!*
Pesukinnas.com-hupparit *Tilaukset 25.11 mennessä!!!*
Heps.
Eli nyt kun on noita huppareitakin kyselty parilta taholta niin onko niille miten paljon kiinnostusta?
Hupparin malliksi ajattelin vetoketjullista mallia jolloin vasemman rintataskun kohdalle tulisi lukemaan pesukinnas.com ja selkään tulisi sitten tuo Detailer-painatus.
Malli hupparista saadaan varmaan tänään viimeistään tällä viikolla ja samalla saadaan hiukan hintatietoakin.
Täälläkin voi huudella, mutta laittakaa minulle yv. josta käy ilmi paidan koko, tuleeko nimimerkillä vai ilman sekä toimitusosoite. Maksu tilille:
Janne Ahonen
FI83 3939 0033 1157 91
Maksun viestikenttään foorumin nimimerkki.
Eli nyt kun on noita huppareitakin kyselty parilta taholta niin onko niille miten paljon kiinnostusta?
Hupparin malliksi ajattelin vetoketjullista mallia jolloin vasemman rintataskun kohdalle tulisi lukemaan pesukinnas.com ja selkään tulisi sitten tuo Detailer-painatus.
Malli hupparista saadaan varmaan tänään viimeistään tällä viikolla ja samalla saadaan hiukan hintatietoakin.
Täälläkin voi huudella, mutta laittakaa minulle yv. josta käy ilmi paidan koko, tuleeko nimimerkillä vai ilman sekä toimitusosoite. Maksu tilille:
Janne Ahonen
FI83 3939 0033 1157 91
Maksun viestikenttään foorumin nimimerkki.
Instagram: ahoneja
Instagram: detailcave
Re: Pesukinnas.com-hupparit
Hep!
Tää niitä kyselikin, niin tää semmosen tahtookin
Tää niitä kyselikin, niin tää semmosen tahtookin
"Jos asiat sujuvat hyvin, jotain menee kohta pieleen"
-
Rauhallinen Erkki
Eihän Detailer-vaatteissa saa olla vetoketjuja mutta ehkä sellainen tulee kuitenkin tilattua... 
Ei hullumpi idea jos vain hinta kohdallaan, eli kaippa tuommoisen voisi lunastaa.
Honda CRX del Sol - Backwoods Customs
Voisi kanssa olla kiinnostusta.
-
a sigfrids
kiinnostusta löytyy
*kaiden kanssa samalla linjalla Sanasta sanaan.
Ainahan sitä voi tilata kinnas paidan heittää hupparin narikkaan siksi aikaa kun kiillottelee...JanneJ kirjoitti:*kaiden kanssa samalla linjalla Sanasta sanaan.
Kyllä tilaan, jos hinta on kohtuullinen, vaikka parikin kappaletta 
Hep !! 
ei vaan voi ohittaa 
Katotaas se hinta nyt ensin ja harkitaan sitten, josko nostais hanskan pystyyn 
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, niin turha työ menee hukkaan...
Viis sataa kappaleelta 
No ei. Fruit of the loomin käikäle on meinaan kivan tuntunen ja lämpönen päällä. Painatus hyvä ellei erittäin hyvä.
Toveri Deemoni varmaan huutelee hintaa ja mallikappaleesta kuvaa tänään. Päätelkää sitten. Mun mielestä ei paha hinta kyllä.
Ja pieni lisäbonus tiedossa halukkaille
No ei. Fruit of the loomin käikäle on meinaan kivan tuntunen ja lämpönen päällä. Painatus hyvä ellei erittäin hyvä.
Toveri Deemoni varmaan huutelee hintaa ja mallikappaleesta kuvaa tänään. Päätelkää sitten. Mun mielestä ei paha hinta kyllä.
Ja pieni lisäbonus tiedossa halukkaille
Noniin.
Elikkäs. Huppari tulee olemaan Fruit Of The Loomin vetoketjullinen huppari jossa vasemman rinnan kohdalle tulee lukemaan pesukinnas.com-teksti. Taakse tulee Pesukinnas.com ja Detailer-tekstit.
Paidan on 30e ja 3e:n lisähinnasta saa etupuolen pesukinnas-tekstin alle foorumilla käyttämänsä nimimerkin
Mannekiiniksi arvottiin yllätys yllätys Wolfie
Etupuoli näkyy vähän huonosti, mutta Wolfiella esimerkkinä paita jossa on tuo nimimerkki painettu punaisella pesukinnas tekstin alle.
Edestä:

Ja takaata

Tälläisenä itse näkisin nämä hupparit. Liian koreita ja teknisiä on turha ruveta tekemään. Sen takia kylmästi jätettiin rotsku johtoinen pois.
Elikkäs. Huppari tulee olemaan Fruit Of The Loomin vetoketjullinen huppari jossa vasemman rinnan kohdalle tulee lukemaan pesukinnas.com-teksti. Taakse tulee Pesukinnas.com ja Detailer-tekstit.
Paidan on 30e ja 3e:n lisähinnasta saa etupuolen pesukinnas-tekstin alle foorumilla käyttämänsä nimimerkin
Mannekiiniksi arvottiin yllätys yllätys Wolfie
Edestä:

Ja takaata

Tälläisenä itse näkisin nämä hupparit. Liian koreita ja teknisiä on turha ruveta tekemään. Sen takia kylmästi jätettiin rotsku johtoinen pois.
Mitä kokoja saatavilla?
Toihan on hieno
Tuo on hyvä, että on vetoketju niin on helpompi laittaa päälle.
ok. olen mukana 
Nice ! Hyvältä näyttää (sekä malli että paita
)
Kuten jo huutelin mukana ollaan
Kuten jo huutelin mukana ollaan
Pesukinnas.com-hupparit
Ja siis kokojahan on S-XXXL joten kyllä Kime sullekkin hupparin saa 
Ja muistakaa si laittaa eriksee selvästi maininta jos tahtoo oman nickinsä punasella tuohon etumukseen niinku meikäläisellä 
Mukana, kuinka näitä tilataan?
Modet: Lisäättekö tuonne ensimmäiseen viestiin noi mun pankkiyhteystiedot tuolta t-paita topikista. Ja otsikkoon voisi laittaa, että tilaukset 25.11. mennessä.
Eli tilaus: täälläkin voi huudella, mutta laittakaa minulle yv. josta käy ilmi paidan koko, tuleeko nimimerkillä vai ilman sekä toimitusosoite. Maksu suoritetaan ensimmäisessä viestissä olevalle tilille ja kun maksaa paidan niin viestiin riittää nimimerkki
Postitukset tapahtuu sitten ensi kuun puolella
Eli tilaus: täälläkin voi huudella, mutta laittakaa minulle yv. josta käy ilmi paidan koko, tuleeko nimimerkillä vai ilman sekä toimitusosoite. Maksu suoritetaan ensimmäisessä viestissä olevalle tilille ja kun maksaa paidan niin viestiin riittää nimimerkki
Postitukset tapahtuu sitten ensi kuun puolella
Hyvä että on noita miestenkin kokoja.Demon kirjoitti:Ja siis kokojahan on S-XXXL joten kyllä Kime sullekkin hupparin saa