No olivat sitä mieltä että se olisi peittaantunut/huonosti kerrostunut se aine siinä ja siksi se oli sellainen pinta kuin oli.
Veti uusiksi koko auton ja jäljet katosivat kyllä, en ole niitä löytänyt vaikka kuinka olen kuikuillut. Lienen vähän nipo mutta aina kun sieltä pinnan alta näkyy pesunaarmu niin käy mielessä "eikö tuokaan olisi lähtenyt, vaikka totuus on että tuo pinta oli kunnoltaan paska kun sen vein laitettavaksi ja siihen verrattuna mitä se oli ja mitä se nyt on niin ei todellakaan ole valittamisen aihetta.
No siis vesihän tuosta lähtee kaarevilta/jyrkiltä pinnoilta kuin kuppa töölöstä, pisara sinne tänne jää ja niille mikroliinaa, katon vetäisen lastalla ja liinalla. Samoin ovien välit liinalla (vanhemman pojan hommia, meillä suositaan lapsityövoimaa

, 6v junnu muuten osaa jo kytkeä painepesurin, vetää letkut ja vaihtaa lancen suihkusuuttimen tilalle ja takaisin, sekä imuroi todella tarkasti auton).
Pesun jälkeen auton pinta on lasimaisen tuntuinen ja ovelan tuntuisesti liukas olematta mitenkään "hyperliukas". Sateella vesi lähtee rullaamaan pois konepelliltä +70km/h nopeuksissa (jopa muutama asiakaskin on tuohon kiinnittänyt huomiota ja ihmetellyt sitä). Samoin sadekelin jälkeen kun kelit alkaa kuivua auto on hauskan nköinen (pitää koittaa ottaa joskus kuva), on kuin liskon nahka joka pyöreitä suomuja täynnä, pölyinen pisaroitunut vesi kuivaa pinnalle jolloin pinta muuttuu hauskan näköiseksi.
Tätä foorumiahan minä olen yhä aikaa siunannut ja kironnut, löysin tietoa miten pinnasta saa hyvän, millä aineilla kannattaa mitäkin tehdä ja miten... kironnut olen sitä etten ole tästä foorumista aiemmin kuullut

.
Jos tästä konkursista selviää niin taidan pitäytyä mustissa autoissa, ja nähdä märkiä unia autosta jonka maalipinta 3v. taksikäytön jälkeen kiiltää kuin peili.
Kyllä tuoon auton maalipinnan kunnon ovat muut yrittäjät panneet merkille, vaikka fakta on se että autoa vaihdettaessa maalipinnan kunnolla ei ole juurikaan mitään merkitystä eikä vaihdossa saa latiakaan lisää niin jo pelkästään se että muita kolleegoita se nihraa niskassa on tuon kuluerän arvoinen.
Tilanne jossa kolleega katsoo omaa autoaan ja toteaa lakonisesti "kylläpäs se volkkari kiiltää hienosti"... se vain tekee Gutaa...
On täällä toinenkin yrittäjä joka laitatti uuteen autoonsa suoraan pinnoitteen, ei siinäkään ole pesunaarmuja näkyvissä vaikka +1v on taksikäyttöä takana.
90%:sti tuon pinnan laitatin itseäni varten, ei sitä kestä katsoa jos oma auto on kuin santapaperilla vedelty

.
... tuskin koskaan ja hyvin harvoin silloinkaan....