Tuleeks tää auto mistä maasta? Meinaan ahvenanmaalla on ainakin mielekiintoisia pelejä, mut onks se eri maa?S@mpp@ kirjoitti:No niin, sain Mikon kiinni ja oli päässyt BlackHole loppumaan varastosta... Onneksi sain prospectin kautta blackholea, muutaman kuvan voin laittaa mikä vehje on tulossa vahaukseenTai siis sitten kun sen saan vahailtua.
Erased:ilta osto
Re: Erased:ilta osto
Vain YKSI LSP!
Taitaa sittenkin tulla sama auto joka olikin jo minulla viime kesänäkin vahauksessa... Eikä ole edes musta, vaan keltanenUrran kirjoitti:Tuleeks tää auto mistä maasta? Meinaan ahvenanmaalla on ainakin mielekiintoisia pelejä, mut onks se eri maa?S@mpp@ kirjoitti:No niin, sain Mikon kiinni ja oli päässyt BlackHole loppumaan varastosta... Onneksi sain prospectin kautta blackholea, muutaman kuvan voin laittaa mikä vehje on tulossa vahaukseenTai siis sitten kun sen saan vahailtua.
Tässä yksi kuva viime kesältä.

Samalla kaverilla myös toinen, hopea 360, tosin Spyder... Senkin tuossa aikoinaan vahailin.

Nyt hänen piti tulla uudella F430 Scuderialla, mutta siirtyykin auton saanti muutamalla viikolla ja se vahaillaan sitten kun taas kerkiää täälä käymään. Muita vehkeitä mitä olen häneltä vahaillu (ja tietysti viikonlopun ajellu), Hummer H2, Cadillac Escalade... Sitten joku Triumphin pyörä (2300cc) ja vaimon harrikka oli puunattavana.
S@mpp@ kirjoitti:Taitaa sittenkin tulla sama auto joka olikin jo minulla viime kesänäkin vahauksessa...
Mää kun kuvittelin jotain vähän erilaista. Kivoja pelejähän noikin
Vain YKSI LSP!
Nyt kun on kunnon vahaa, niin joudun käymään kaikki autot uudelleen läpiUrran kirjoitti:S@mpp@ kirjoitti:Taitaa sittenkin tulla sama auto joka olikin jo minulla viime kesänäkin vahauksessa...![]()
Mää kun kuvittelin jotain vähän erilaista. Kivoja pelejähän noikin. Muistahan vahailla ne hiilikullipenkitkin pastewaxilla sitten
Mä mietin vaan et jos sä vahaat noita, ja mä mitsua ja näitä japonian raatoja niin mitä sä mahdoit multa oppia
Nyt täytyy jo kehaista Erasedinkin palvelua 
Tilasin silloin jokin aika sitten tavaraa ja yks vaha puuttui varastosta. Sanoin, että voit laittaa jonkun shampoon sen vahan tilalle ja 0.5 litran shampoo sieltä tulikin (jostain isommasta pöntöstä kaadettu, mutta kuitenkin).
Tänään tuli kuitenkin uusi paketti, jossa oli se puuttuva vaha, sekä eurowin kinnas, ja pari vahanlevitystyynyä
Lämmitti kyllä hyvin mieltä, varsinkin kun en enää edes vahaa odottanut!
Kiitos!!!
Tilasin silloin jokin aika sitten tavaraa ja yks vaha puuttui varastosta. Sanoin, että voit laittaa jonkun shampoon sen vahan tilalle ja 0.5 litran shampoo sieltä tulikin (jostain isommasta pöntöstä kaadettu, mutta kuitenkin).
Tänään tuli kuitenkin uusi paketti, jossa oli se puuttuva vaha, sekä eurowin kinnas, ja pari vahanlevitystyynyä
Kiitos!!!
Täällä taasen varsin huonoja kokemuksia ko. paikasta. Tilasin 21.3 autonhoitotuotteita. Kyselin sähköpostilla ja erasedin sivuilla olevan yhteydenottolomakkeen kautta useita kertoja (n.10)seuraavien viikkojen aikana tilaukseni toimittamista. Kertaakaan en vastausta saanut! Yritin myös puhelimella kiinni huonolla menestyksellä, kunnes 27.4 tärppäsi. Lupasi toimitusta seuraavalla viikolla, eipä ole kuulunut
Kyse ei ole kuin kolmestakympistä, mutta periaatteesta haluan asiaan ratkaisun. Ensi viikolla lähtee kirjallinen tilauksen peruutus ja vaatimus rahojen palauttamisesta, jos ei auta niin otan yhteyden kuluttaneuvontaan.
Kyse ei ole kuin kolmestakympistä, mutta periaatteesta haluan asiaan ratkaisun. Ensi viikolla lähtee kirjallinen tilauksen peruutus ja vaatimus rahojen palauttamisesta, jos ei auta niin otan yhteyden kuluttaneuvontaan.
Tulipahan tässä vain sellainen asia mieleen, että jos foorumi halutaan pitää laadukkaana/rehellisenä niin ei apupojiksi hyväsyttäisi aivan kaikkia vaan esim koeaika? On vain aika tylsää luettavaa jos apupojilta homma ei toimi niin kuin heiltä olettaa sopisi, tämä on kuitenkin kohtalaisen hyvää mainosta "virmalle", siis suusta suuhun menetelmällä. Jos homma toimii, hinnat kohdallaan niin varmasti on myös asiakkaita.Artsi kirjoitti:Täällä taasen varsin huonoja kokemuksia ko. paikasta. Tilasin 21.3 autonhoitotuotteita. Kyselin sähköpostilla ja erasedin sivuilla olevan yhteydenottolomakkeen kautta useita kertoja (n.10)seuraavien viikkojen aikana tilaukseni toimittamista. Kertaakaan en vastausta saanut! Yritin myös puhelimella kiinni huonolla menestyksellä, kunnes 27.4 tärppäsi. Lupasi toimitusta seuraavalla viikolla, eipä ole kuulunut![]()
Itse ainakin tälläisissa tapauksissa laittaisin apupojan "jäähylle"!
Ei mitään henk.kohtaista mutta bisnis on bisnis ja hommat pitää hoitaa!!! Ja tämä on vain minun mielipiteeni.
Juu,huonoja kokemuksia täälläkin. Rahat ollu sisällä jo kuukauden eikä kamoja näy! Olen sähköpostitse vaatinu rahoja takaisin,mutta mitään vastausta ei ole tullut. On vaan ollu näitä muuta kiireitä ettei oo jaksanu/viittiny asialle mitään tehdä,mutta jotainhan pitäisi tehdä?
Ainakin tommonen apupoika pitää heti poistaa tältä foorumilta,on mun mielipide!
Ainakin tommonen apupoika pitää heti poistaa tältä foorumilta,on mun mielipide!
Onhan päivä vielä huomennakin!
Itsellä kans tilaus tehty ja maksettu noin kuukausi sitten ja mitään edistystä ei ole tilaukseen tehty,eikä ole sähköposteihinkaan millään lailla vastattu.No eihän siellä ole sisässä kuin vähän yli 50e mutta alkaa suuresti harmittamaan kun niitä aineita tarviis.Täyttyy varmaan alkaa tilailee noita aineita tulevaisuudessa jostain ulko mailta kun ei näihin kotimaisiin toimittajiin voi näköjään luottaa(sori ei ollut tarkoitus yleistää,mutta niin hirveesti ottaa pattiin)
No jos ens viikon alkuun mennessä ei tule mitään edistystä asiaan niin sitten lähtee kirjallinen kaupan purku ja rahojen palautus.
Olishan se kiva saada tuo auto puunattuakin,kun tuli tänne palstalle eksyttyä ja taisin pikkaisen hurahtaa tähän touhuun
No jos ens viikon alkuun mennessä ei tule mitään edistystä asiaan niin sitten lähtee kirjallinen kaupan purku ja rahojen palautus.
Olishan se kiva saada tuo auto puunattuakin,kun tuli tänne palstalle eksyttyä ja taisin pikkaisen hurahtaa tähän touhuun
Kiitti FFP:n linkistä. Ainakaan ei ole vielä hävinnyt maan alle, eli ehkä pientä toivoa on. Tuossa lomake, jonka meinaan pistää ens viikolla menemään:
http://www.kuluttajavirasto.fi/File/397 ... sen%20viiv" onclick="window.open(this.href);return false;ästymisestä.pdf
http://www.kuluttajavirasto.fi/File/397 ... sen%20viiv" onclick="window.open(this.href);return false;ästymisestä.pdf
Noniin, eipä ole tullut perjantaina jättämääni kysymykseen vastausta, että palauttaako rahat, (annoin tilinumeroni) vai toimittaako kamat.
Tänään lähti kirjallinen valitus toimituksen viivästymisestä ja 14 päivää aikaa toimittaa tuotteet.
Itse olin siinä uskossa tavaroita tilatessani, että tämän palstan "apupoikiin" voisi luottaa...
Tänään lähti kirjallinen valitus toimituksen viivästymisestä ja 14 päivää aikaa toimittaa tuotteet.
Itse olin siinä uskossa tavaroita tilatessani, että tämän palstan "apupoikiin" voisi luottaa...
Erasedin alue on laitettu ylläpitäjien toimesta lukkoon. Jatkotoimenpiteet, alueen avaaminen uudelleen tai koko apupoika-jäsenyyden poistaminen, tehdään kunhan saadaan asiasta enemmän tietoa ja itse yrittäjä langan päähän.
T. Ylläpito.
T. Ylläpito.
Urran in Erased apupoika-osio kirjoitti:Hei,
Ylläpidon korviin on kantautunut ongelmia Erasedin liiketoiminnasta. Haluan tiedottaa kaikkia että ylläpito on ottanut toistuvista ilmoituksista johtuen yhteyttä Mikkoon, ja Mikko on luvannut tulla foorumille setvimään asioita ja vastaamaan näihin kysymyksiin. Ylläpito on myös lukinnut Erased.fi -apupoikaosion, kunnes asiat selviää.
Ylläpito ei ota kantaa Erasedin liiketoimintaan, eikä Erased varsinaisesti edusta Pesukinnas.com:ia. Mikko toimii foorumilla Apupoikana ja käyttää foorumia eräänä asiakaspalvelun ja palautteen kanavana.
Suosittelen kaikkia tutustumaan topicciin mikä on avattu nimenomaan Erasedin kommentoimiseksi, ja jatkamaan keskustelua siellä:
viewtopic.php?f=20&t=71
Ystävällisin Terveisin:
Mika / Ylläpito
"Polishing paint is polishing paint, detailing is getting the wax out of the cracks" -Mike Phillips
Puhelimella minut on kyllä saanut kiinni viimeistään seuraavana päivänä kun on soittanut lukuunottamatta jos olen päivätyön asiakkaiden kanssa ollut kiinni illalla.
Pahoitteluni asiakkaille joiden tilausten toimitus on viivästynyt. Syy tähän on se että erased-verkkokauppa oli tarkoitus liittää osaksi päivätyötäni. Asiat eivät olleetkaan kuten sovittiin töihin mennessäni vaan yrityksen todellinen taloudellinen tila jätettiin kertomatta minulle ja lopputuloksena yritys tulee menemään konkurssiin muutaman viikon sisällä.
Onneksi ainoat vahingot joka on päässyt tapahtumaan on kohtuuton odotusaika joillekin asiakkaille joka tullaan korvaamaan bonustuotteena lähetykseen ja iso vahinko erasedin maineelle
Kaikki tilaukset jotka ovat sisällä tullaan toimittamaan ensi viikon aikana. Jatkossa erased toimii kuten aikaisemminkin eli minun omana yrityksenäni.
Pahoitteluni vielä kerran odottamaan joutuneille
Mikko
Erased
Pahoitteluni asiakkaille joiden tilausten toimitus on viivästynyt. Syy tähän on se että erased-verkkokauppa oli tarkoitus liittää osaksi päivätyötäni. Asiat eivät olleetkaan kuten sovittiin töihin mennessäni vaan yrityksen todellinen taloudellinen tila jätettiin kertomatta minulle ja lopputuloksena yritys tulee menemään konkurssiin muutaman viikon sisällä.
Onneksi ainoat vahingot joka on päässyt tapahtumaan on kohtuuton odotusaika joillekin asiakkaille joka tullaan korvaamaan bonustuotteena lähetykseen ja iso vahinko erasedin maineelle
Kaikki tilaukset jotka ovat sisällä tullaan toimittamaan ensi viikon aikana. Jatkossa erased toimii kuten aikaisemminkin eli minun omana yrityksenäni.
Pahoitteluni vielä kerran odottamaan joutuneille
Mikko
Erased
Toivottavasti saat homman pelittämään hyvin ja toivon, että asiat menevät kaikkien kannalta hyvään suuntaan. Paljon tsemmpiä jatkoon!
nimim. Tyytyväinen asiakas (paikanpäältä hakenut tavaraa)
nimim. Tyytyväinen asiakas (paikanpäältä hakenut tavaraa)
Jokos on porukalle tuotteita tullut?
Eipä ollut tänäänkään postilaatikossa saapumisilmoitusta, lisäksi tilaukseni on edelleen "odottaa" tilassa erasedin sivuilla. Myöskään tilausvahvistuksessa luvattua seurantakoodia ei ole näkynyt, eli mahtaako olla lähtenytkään...
Vastausta toimituksen viivästymisestä tekemääni kirjalliseen valitukseen en ole saanut. Asia menee tiistaina kuluttaja-asiamiehelle.
Eipä ollut tänäänkään postilaatikossa saapumisilmoitusta, lisäksi tilaukseni on edelleen "odottaa" tilassa erasedin sivuilla. Myöskään tilausvahvistuksessa luvattua seurantakoodia ei ole näkynyt, eli mahtaako olla lähtenytkään...
Vastausta toimituksen viivästymisestä tekemääni kirjalliseen valitukseen en ole saanut. Asia menee tiistaina kuluttaja-asiamiehelle.
Eipä ole tullut minunkaan reilu kuukausi sitten tehty tilaus perille.
Eikä tullut myöskään jokin aika sitten Erasedin nettisivulla tehtyyn kyselyyn mitään
vastausta.
Eikä tullut myöskään jokin aika sitten Erasedin nettisivulla tehtyyn kyselyyn mitään
vastausta.
On se kumma, kun ei voi sähköposteihin tai sivujen kautta lähetettyihin viesteihin edes vastata. Ne olisi siitä hyviä yhteydenpitotapoja, että molemmille jäisi silloin "mustaa valkoiselle" sovituista ja luvatuista jutuista. No mä en enää koita tuonne yhteyttä saada, kuluttaja-asiamies saa yrittää seuraavaksi.
- crabtastic
Samanlaista touhua itsellänikin, megun #16 ja vp achilles prep jäi tilauksesta joskus viime vuoden heinäkuussa, muutamaan sähköpostiin vastattiin ja luvattiin lähettää mutta sen jälkeen ei ole näkynyt. Viimeisin sähköposti lähti kuukausi sitten. Mielenkiinto sitten loppui touhuun varsinkin armeijan myötä. En suosittele
crabtastic kirjoitti:Samanlaista touhua itsellänikin, megun #16 ja vp achilles prep jäi tilauksesta joskus viime vuoden heinäkuussa, muutamaan sähköpostiin vastattiin ja luvattiin lähettää mutta sen jälkeen ei ole näkynyt. Viimeisin sähköposti lähti kuukausi sitten. Mielenkiinto sitten loppui touhuun varsinkin armeijan myötä. En suosittele
Pistä nyt ihmeessä asiaa eteenpäin (kuluttajaneuvonta, jos muu ei auta), ihan periaatteesta. Jos kerran olet maksanut, niin kyllä tuotteet pitää saada tai sitten rahat takaisin. En muista montako sataa ostosta olen netin kautta tehnyt, tämä on kyllä vaikeimmasta päästä. Mohammed Karahmatmut kusetti multa ebayssä vuosi sitten 15 euroa, kiitos paypalin sain rahat takaisin ja muhammetin kaupanteko loppui
Eipä tullut kamoja vaikka niin täälläkin ukko uhos.On se kyllä kumma kun ei hoida asioita,taitaa olla itse erased menossa konkkaan.Kait sitä ens viikolla pitää laittaa asia eteenpäin P_RKELE!!!!!!
Samat kokemukset täällä, Soittelin ja kyselin tavaroiden perään.
Tuntuu olevan normaali selitys tuo ensi viikolla saan lähtemään....
2-3 viikkoa myöhemmin kamat tuli, ja siihen loppu tosta puljusta ostaminen.
Vähemmän lupauksia enemmän tekoja!
Tv: Yrittäjä itsekkin
Tuntuu olevan normaali selitys tuo ensi viikolla saan lähtemään....
2-3 viikkoa myöhemmin kamat tuli, ja siihen loppu tosta puljusta ostaminen.
Vähemmän lupauksia enemmän tekoja!
Tv: Yrittäjä itsekkin
Kyllähän sen ymmärtää että joskus on ongelmia toimitusten kanssa,mutta kun tuntuu olevan kyseisellä henkilöllä melkein aina.
No itsellä reilut 50e sisässä ja kun ei vastaa rahojen palauttamiseen(ottaisin kyllä nuo tilatut tavarat mielellään)niin täytyy laittaa viran omaiset asialle,eks tuo 50e riitä jo petoksen nimikkeeksi?
Olen useasti koittanut saada vastausta,mutta herra ei kykene mitään vastaamaan
No itsellä reilut 50e sisässä ja kun ei vastaa rahojen palauttamiseen(ottaisin kyllä nuo tilatut tavarat mielellään)niin täytyy laittaa viran omaiset asialle,eks tuo 50e riitä jo petoksen nimikkeeksi?
Olen useasti koittanut saada vastausta,mutta herra ei kykene mitään vastaamaan
Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että kaikki, joilla homma ei ole mennyt kunnolla niin ottavat yhteyttä kuluttajasiamieheen tai vastaavaan. Tuollainen toiminta ei ole hyväksyttävää.
Tämän jutun takia piti ihan rekisteröityä.
Omasta tilauksesta ja sen maksusta (reilu 60€) on n. kuukausi.
Laitoin pari sähköpostia ja soitin kerran ja seuraavana päivänä tyyppi soittikin takaisin. Kovasti selitteli (mielestäni ihan liikaa ja jäi sellainen olo ettei juuri kuunnellut mitä sille sanoin) ja laittoi tännekin tuon viestinsä, mutta mitään ei ole tapahtunut. Tilaus odottaa-tilassa.
Pitää nyt katella tämä viikko ja laittaa sitten asia eteenpäin. Isosta rahasta ei ole kyse, mutta en todellakaan jätä asiaa sikseen.
Omasta tilauksesta ja sen maksusta (reilu 60€) on n. kuukausi.
Laitoin pari sähköpostia ja soitin kerran ja seuraavana päivänä tyyppi soittikin takaisin. Kovasti selitteli (mielestäni ihan liikaa ja jäi sellainen olo ettei juuri kuunnellut mitä sille sanoin) ja laittoi tännekin tuon viestinsä, mutta mitään ei ole tapahtunut. Tilaus odottaa-tilassa.
Pitää nyt katella tämä viikko ja laittaa sitten asia eteenpäin. Isosta rahasta ei ole kyse, mutta en todellakaan jätä asiaa sikseen.