Foorumilaisten autot, mp:t jne.
Re: Foorumilaisten autot, mp:t jne.
Joo uudemman olisin ostanut Turusta mutta se oli jo varattu. Mulla oli se uudempi malli eli -01 4 vuotta ja siitä tykkäsin kovasti.
Tässä kuva mun silmäterästä ja lumityökone taustalla.http://versu.kuvat.fi/kuvat/autot/juha+ ... img900.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; Ja vielä tuo pääkulkine viime syksynä kuvattuna opti(juuri laitettu) pinnassa kesken eräisen kuisti työmaan edestä kuvattuna.Re: Foorumilaisten autot, mp:t jne.
Käyttöauto:

Harrasteauto:

Harrasteauto:

I have no idols. I admire work, dedication and competence. -Ayrton Senna
Tuollainen oli meillä vielä viikko sitten, ennen kuin myin Volvon takia pois. Kauhean naarmuinen oli meille tullessa mutta myllyllä saa kummasti kiiltoa aikaan.Re: Foorumilaisten autot, mp:t jne.
Onpas nätti is.
tonttiin, mustat munuaiset, kromiset peilinkuoret ja ovenkahvat, laituri kontin päälle, sparcon kuppisitsit ja valkoset mangelsit alle, niin kyllähän tuolla Kervon torilla kehtais suditella_nixu_ kirjoitti:Laitetaas pari uutta tuosta kesäpelistä
Löyty tuosta vanhuksesta vähän parempi kuva, ku albumia aikani tutkinRe: Foorumilaisten autot, mp:t jne.
Tuossa vielä kuva mun edellisestä Volvosta. Tuon auton aikana tää mun autonkiillotus innostus alkoi heräämään toden teolla.Re: Foorumilaisten autot, mp:t jne.
Carinastakin löytyi vähän parempi kuva. Myllytin auton megun UC:llä ja laitoin Colliniten pintaan en muista oliko 476s vai 915 mut jompi kumpiRe: Foorumilaisten autot, mp:t jne.
Tommonen.

Audihan on muuttunut paljon sitten viime näkemän, eikä suinkaan huonoon suuntaan! Konepellin olet ilmeisesti jo maalauttanut?
"Polishing paint is polishing paint, detailing is getting the wax out of the cracks" -Mike Phillips
Hyvännäköistä kalustoa! Täytyy koittaa räpsiä omastakin kauppakassista kunnon kuvia jossain vaiheessa...
TMK: Löytyykö sivukuvia? Hienolta näyttää
TMK: Löytyykö sivukuvia? Hienolta näyttää
Juu. Pittää kohta maalauttaa uudestaan, ja etupuskuri myös, ku alkaa olemaan aika paljon kiveniskemää. Sivukuvia ei tällä hetkellä oo, mutta pittääpä ottaa.
Nätti B7.
Hieno Audi kyllä, ja kipinkapin sivukuvia napsimaan 
Tänään aiheena oli alustan asennus eteen, huomenna opetellaan taakse.

Työtähän tuossa riittää, niin maalaamista, osien vaihtoa, kiillottelua... krediititkin kaipaisi alleen

Työtähän tuossa riittää, niin maalaamista, osien vaihtoa, kiillottelua... krediititkin kaipaisi alleen
Älä nyt mene hyvää etunojaa pilaamaan. 
^^nyt on asiallinen Mäntsälä-custom. Mistähän siihen sais kromatun perämurikan 
Pistetään tuosta Volvosta parempi kuva joka otettu auringossa ja hyvässä valaistuksessa, kun ei tuo pokkari oikein sovi muuhun kuin valoisassa otettuihinkuviin. 

Sivu-ja persuskuvvaa. Pitäsköhän nuo takavalot vaihtaa led mallisiin, vai pistää vain tumma kalvo päälle?

-
hattiwatti
^ Makeat vanteet
Itse lähtisin testaamaan kalvoja valoihin, säilyy ja paranee entisestään tuo pelkistetyn kliini ilme. Pisteet kotiin myös tummista rinkeleistä 
^Maukas!
Kerro nyt vähän enemmänkin autostasi!
Itse ajatellu laittaa lediä, ehkä jopa pikkuisen tummempana...
Something like that: http://www.slamit.net/product/6467/a4-b ... vupunainen
Mikä alusta sulla on tuossa?
Kerro nyt vähän enemmänkin autostasi!
Itse ajatellu laittaa lediä, ehkä jopa pikkuisen tummempana...
Something like that: http://www.slamit.net/product/6467/a4-b ... vupunainen
Mikä alusta sulla on tuossa?
- Drunkenmunky
makia b7, luv it. Mites jos takavaloihin hento kerros tummennuslakkaa 
Kiitos kommenteista. Ite oon aina tykänny vähä tummemmasta lookista.
Auto on 3.0 TDIq vähän harvinaisemmalla(?) manuaalilaatikolla. Kulkupuolta hiukkasen piristetty power flashin toimesta. Tehosta ei tietoa, mutta kyllä se vakioon verrattuna tuntuu nopeammalta ja pysyy vakion B5 S4:n perässä.
Vanteet on VMR:n V718, väri gunmetal, kokoa 9.5x19, et45 (tällä hetkellä 10mm:n spacerit joka kulmassa, mutta 12mm:n lätyt ois ollu sitteki täydelliset joten ne pitää hommata) ja päällä 235/35 19 falkenit. Alustana toimii tällä hetkellä FK:n Highsport, mutta on vaihtumassa KW:n settiin.
Ite oon miettiny noita takavaloja. http://www.slamit.net/product/9644/a4-b ... 005-2008En vielä oo livenä nähny yhesäkkään sedan mallin berttaseiskasa led takavaloja, mutta kuvisa nuo on näyttänyt hyviltä. Kalvot löytyy jo kotoa, mutta kun en ole saanut päätöstä vielä aikaiseksi
, niin ovat jääneet laittamatta. Lakkaa en viiti alkaa laittamaan ku en sais aikaseksi niin tasasta pintaa kuitenkaan.
Auto on 3.0 TDIq vähän harvinaisemmalla(?) manuaalilaatikolla. Kulkupuolta hiukkasen piristetty power flashin toimesta. Tehosta ei tietoa, mutta kyllä se vakioon verrattuna tuntuu nopeammalta ja pysyy vakion B5 S4:n perässä.
Ite oon miettiny noita takavaloja. http://www.slamit.net/product/9644/a4-b ... 005-2008En vielä oo livenä nähny yhesäkkään sedan mallin berttaseiskasa led takavaloja, mutta kuvisa nuo on näyttänyt hyviltä. Kalvot löytyy jo kotoa, mutta kun en ole saanut päätöstä vielä aikaiseksi