Käy siinä rocco amaren jenkkityylisessä hampurilais kapakassa. Niillä tarjoilijoilla on tosi timmit tissit ja muhkeet perseet.
Hymyilivätkin muistaaksein aikalailla. Smirnoff jäätee, mulekohan se oli nimeltään, tais maksaa euron vai kaks, join yhden jos toisen..
Sit se yks kiva kapakka jossa happy hour koko illan, yritin kaivaa tuosta laskua pöydältä, ei ollut nimeä tuossa kuitissa, en muista neuvoa tarkemmin, kehnot safkat, hyvät mohitot, kaverille kans, eikun toiselle jalalle.
Sit yks kiva paikka vois olla yö jopa päiväs aikaan, toi viru hotellin katto, sieltä saa jopa parempaa mohitoa kuin matalalta...
Laitetaas pakollinen maisema kuva, yö mohitoista,vai oliko se kahvi ja konjakki,...

By
mlatvala at 2012-05-04
Ja tulijaisiksi suosittelen :
"sakusandelssia"

By
mlatvala at 2012-05-05
Aaaaa, olitkin itse vastannut jo, tuokaa noi oluet sitten mulle, kun ette kerran itse käytä
Varma pesänsaanti irtous tarjous tuosta viruhotellin katolta, yöaikaan, kun mammalle käyt kokeneena viron reissajana esittelemässä kylää.
Siinä vain ovesta huikkaat kassimiehille että terve mieheen ja respalle iso käden nosto, hissillä yläkertaan ja paaritiskiä päin...