Elikkä Naapurin auto oli hiukka likainen ja lupauduin sen sitten pesemään kun en enään voinut katsoa sivusta auton pesemättä jättämistä... Valitettavasti oli rajoitetusti aikaa niin vahaus ei tullut kyseeseen kun pelkästään pesussa meni 1,5h.
Auto on ihan uusi ja en edes tiedä mitä ne nykyään pintaan laittaa tehtaalta lähtiessään.. Kuullema kerran pesty oston jälkeen (Tammikuussa ostettu)
Auto talliin ja ruiskin pintaan aluks vähä tuhdimman kerroksen pesuainetta suihkepullosta ja annoin vaikuttaa. (ei ole vielä liuotinta,enkä ois halunnut käyttääkkään kun ei ollut aikaa vahaukseen)
Huuhtelu painepesurilla ( kärcher 7.4 X tjsp)
Jonka jälkeen 2 bucket systeemillä auto läpi, Chemical guysin Citrus wash+gloss toimi pesuaineena ja kintaana saman firman mikrokuitukinnas.
Vanteiden pesuaineena sai toimia TRIX ja hinkkaukseen käytin semmosta mikrokuitusientä.
Jonka jälkeen kuivasin auton mikrokuituliinoilla CG syntetic quickdetailerin kanssa.
Ikkunoihin sisältä ja ulkoota käytin CG crystal clear window clean. Ulkoota ei ois tarvinnu mut halusin vaa kokeilla mun uutta suihkepulloa. Joka on iha mahtava by-the-way !!
Sisustaan en kerenny koskea,sekin huusi siivousta,ehkä ensi kerralla
Renkaisiin mulla ei ole vielä mitään hoitoaineita mutta jos sitä laittaisi kohta tilaukseen
+pitäs nahan hoitoaineet tilata. Ajattelin kokeilla CGn cleaner+conditioner settiä kun se on alennuksessa
Autossa on virheetön maalipinta vielä,vahauksen tarpeessa tosin kun ei vesi valunut mihinkään pinnalta.. Toiseksi huomasin että kuivauksen yhteydessä oli pari läikkää konepellissä (näytti hieman pihkalta tai vastaavalta) ei lähtenyt pesun yhteydessä enkä viitsinyt ruveta hinkkaamaan pois. Odotan ensikertaa ja otan tehokkaammat esipesut ! + vahauksen.
Onkos muuten suosituksia millä tommonen uusi auto kandeis suojata ? Ajattelin ite CG jetsealia mutta mites nuo pinnoitteet ? Naapuri saa hankkia mulle aineet niin laitan sen niille ja vien aineet mukanani

Yhtään kuvaa en kerennyt ottaa tekovaiheessa ku oli nii jumalaton kiire..