Myynnissä siis:
- Muutama 5L kannu Snow Foam Comboa (á 20e),
- 1 kpl 1L pullo Bilberryä (12e) ja
- 1 kpl 0,5L pullo Citrus Tar and Glue Removeria (10e)
En mielelläni ala lähettämään mihinkään, joten ensisijaisesti kaupat kasvotusten Tampereella. Käyn kyllä välillä Naantalissakin, joten voin tuoda sinnekin (ja Raision keskustan seutu onnistuu). Voin ilmoitella tähän lankaan, kun tiedän milloin olen siellä päin liikkeellä.
5.-6. toukokuuta olen käymässä Uudessakaupungissa, joten sinnekin päin toimitus onnistuu tämän kerran.
Yhteydenotot yv:llä tai pemanyy(miuku)gmail(piste)com
Valet Pro Snow Foam Combo, Bilberry & CTGR
Re: Valet Pro Snow Foam Combo, Bilberry & CTGR
Jos olet liikkeellä, ja raisio taikka naantali onnistuu, niin bilberry ja CTGR kelpais mulle, tuohon hintaan.
Mazda6: Sait yv:tä
Mazda6: Oisin tulossa Naantaliin viikon päästä 4.6.
Muille: Vielä löytyy 3 kannua Snow Foamia.
Muille: Vielä löytyy 3 kannua Snow Foamia.
Kiitokset Mazda6:lle kaupoista!
Nyt on siis enää 2 kannua Snow Foam Comboa jäljellä. Kannut löytyvät tällä hetkellä ja vähän pidemmänkin aikaa Naantalista, että jospa tämän seudun kinnaslaisia kiinnostaa.
Nyt on siis enää 2 kannua Snow Foam Comboa jäljellä. Kannut löytyvät tällä hetkellä ja vähän pidemmänkin aikaa Naantalista, että jospa tämän seudun kinnaslaisia kiinnostaa.
Yksi Snow Foam jäljellä. Porilaiset hereille, kannu noudettavissa sieltä lähes koko ensi viikon.
Edelleen löytyy kannullinen vaahtoainetta. Tästä lähin tavaran voi noutaa Ylöjärveltä Vuorentaustasta. Kysele myös sopivaa toimituspaikkaa lähialueelta.
Edit. Sopivat paikat Vuorentaustan ja Hervannan välillä onnistuu toistaiseksi.
Edit. Sopivat paikat Vuorentaustan ja Hervannan välillä onnistuu toistaiseksi.
Kaikki myytävät myyty pyyntihinnoilla. Kiitokset kauppakumppaneille!