TeretulemastRoadRacing kirjoitti:Hei kaikille!
Rekisteröin just, oon kyllä pitkään foorumia seuraillu.
Laitetaan omastakin ruoskastakin kuva. Autoa ei ole koskaan vahattu, myönnetään.![]()
Foorumilaisten autot, mp:t jne.
Foorumilaisten autot, mp:t jne.
Instagram: ahoneja
Instagram: detailcave
Instagram: detailcave
-
RoadRacing
Re: Foorumilaisten autot, mp:t jne.
No kyllähän maalipinta kiiltää, uututtansa, ei sen takia että ois vahaa.Demon kirjoitti:TeretulemastRoadRacing kirjoitti:Hei kaikille!
Rekisteröin just, oon kyllä pitkään foorumia seuraillu.
Laitetaan omastakin ruoskastakin kuva. Autoa ei ole koskaan vahattu, myönnetään.![]()
kiva kiilto ainakin kuvien mukaan
Huono kännykuva, mut editoin tähän paremman ku perjantaina pitäs tota alustaa mennä kopeloimaan lisää..Kime kirjoitti:Vanteet mukavan erinlaiset. Yksi kylkikuva kiitos.

Puuttuu yks kolikko vanteista, ja eikös se just tässä kuvassa näy
Scirocco on kyllä hieno auto! Ja vanteet sopii hyvin! Sivuprofiili näyttää jotenkin huippuunsa treenatulta sammakolta joka on juuri hyppäämässä 
Edistyminen --> Step 1 - Step 2 - Step 3
Muutama kuva omasta autosta...

Naarmuja löytyy..

Naarmuja löytyy..
Tämmösellä yhdistelmällä pitkin Suomea

Jossain olen tällaiset vanteet nähnyt, onko nämä Advanit?Tommppa kirjoitti:Puuttuu yks kolikko vanteista, ja eikös se just tässä kuvassa näypieniä naarmujahan noissa joo on, mut ei voi tähän hätään mitään. Se jota häirittee kattelkoot vaikka silmät kiinni
Asiallinen yhdistelmä! Mitkä pyörät noi on, toinen ainakin Cannondale? Harrastatko alamäkiajoa, vai metsäpoluilla pommittelua?Bdh kirjoitti:Tämmösellä yhdistelmällä pitkin Suomea![]()
Mua taas kiinnostaa tuo auto oikea malli ja väri. Ollut itselläni vielä reilut kaks vuotta sitten tuollainen
Advan SA3r ja vielä vuodelta -95.. Joko en vaan osaa tai sitten nuo on oikeasti kiven alla noi "kolikot".Ewottaja kirjoitti: Jossain olen tällaiset vanteet nähnyt, onko nämä Advanit?
Pyörät on Mondraker Dune XR 2010 (kaverin) ja oma on Sunn Kern LT, tosin alkuperäistä vaan iskari ja runko. Suurimmaksi osaksi polkuja tulee ajettua, mutta myös satunnaisesti alamäkeä. Elokuussa ois tarkotus lähteä Åreen tsekkaamaan mäet, siihen asti joutuu harjottelee Sappeella.Ewottaja kirjoitti:Asiallinen yhdistelmä! Mitkä pyörät noi on, toinen ainakin Cannondale? Harrastatko alamäkiajoa, vai metsäpoluilla pommittelua?Bdh kirjoitti:Tämmösellä yhdistelmällä pitkin Suomea![]()
Jos tää oli mun kuvaan kommentti, niin malli ja väri on kyllä kiillottajan painajainen. Pinta-alaa ja muotoja paljon, lakka on kivikova ja väri musta.Juha U kirjoitti:Mua taas kiinnostaa tuo auto oikea malli ja väri. Ollut itselläni vielä reilut kaks vuotta sitten tuollainen
^Oli se. Joo on siinä mukava kohde kiillotella. Bilteman cyklokopiolla omaani vähän hieroin ja ei se muuttunut miksikään. Vanhemman suorakylkisen tumman sinisen maanantaina tein ja rotaryllä sai pahasti naarmuista hioa sen 11 tuntia mutta tuli siitä melkoisen hieno.
Tämmösellä kärrätään toistaiseksi (myytävänä).

VW Passat W8 4Motion

VW Passat W8 4Motion
Audi A4 B7 3.0TDIq
^ Liikkuukin varmaan ihan siedettävästi
Hieno auto, paljonko sillä olis hintaa? (..laskee viikkorahojaan..) 
Eihän nuo nyt enää hinnan kiroissa oo. Vaikee vaan hinnotella, kun yritän laatikkovikaisena tuota myydä pois. Seurataan nyt minkälaisia tarjouksia tulee. 
Audi A4 B7 3.0TDIq
Kuvittelisin että tuon auton ylläpitokuluista hankintahinta on vain murto-osa. 
^Ei tuo nyt mitenkään tolkuttoman kallis auto oo pitää. Päästöjen takia verot aika kovat, mutta muut kulut on aika "normaalit" (polttoainekuluja lukuunottamatta
).
Audi A4 B7 3.0TDIq
Makeita vekottimia. Onneks ei oo käyttiksen tarvetta.
Tuli hankittua n. 1kk sitten tämmönen viikonloppu kiesi.
2002 vuoden Audi s4 b5 kopalla.
Auto oli myyntiin laitettaessa myllytetty joten olen lähinnä vain pessyt ja laittanut 2x chemical guysin m-sealia siihen. Sisustalle en ole vielä tehnyt mitään.

2002 vuoden Audi s4 b5 kopalla.
Auto oli myyntiin laitettaessa myllytetty joten olen lähinnä vain pessyt ja laittanut 2x chemical guysin m-sealia siihen. Sisustalle en ole vielä tehnyt mitään.

Näillä mennään.

-
Rauhallinen Erkki
Jonesin W8 Passatti on kyllä hieno...
Mä oon vaan aivan heikkona näihin 3BG -koppasiin..Sattuko toi olemaan tiptronicilla? Meinaan kun jenkkien Passattifoorumilla aikoinaan manailivat tuon yhdistelmän kanssa olleen ongelmia. Kuusivaihteinen manuaali ilmeisesti ollut kestävämpi tuossa W8:ssa.
"Somebody´s Heiney is crowding my ice box..." -R.Cuomo
^Tipillähän se. Ja juurikin se surullisen kuuluisa turbiiniongelma vaivaa tuotankin. Kustannusarviot rempalle vaihdellu 1500-2500 euron välillä. Ihanan kallista.
Osat ei ois kalliita, mutta se työ...
Audi A4 B7 3.0TDIq
Tunari-82 saa anteeksi tuon yhden vääränmerkisen kun ei kuitenkaan ole sieltä perus-päästä 
^Nyt matikantunnille mars. Siellähän on kolme väärän merkkistä 
Vai ootko sokee, kuten noiden kolmen auton valmistajat
(ja hjuumorilla, kuten aina)
Mutta ollakseni rehellinen niin ulkonäöllisesti en lämpee noista millekkään muulle kun kadetille. Zeidiiem fanboy tai ei.
Vai ootko sokee, kuten noiden kolmen auton valmistajat
(ja hjuumorilla, kuten aina)
Mutta ollakseni rehellinen niin ulkonäöllisesti en lämpee noista millekkään muulle kun kadetille. Zeidiiem fanboy tai ei.
Vain YKSI LSP!
Meidän uusi menopeli ,joka sai optin ylleen toissapäivänäRe: Foorumilaisten autot, mp:t jne.
Komeen näköinen, itse katsellut yhden korin uudempaa halpaa käyttöautoa.
Facebookissa Sauvon Autopinnoitus