Tämäkin veijari osas oikee puunata
http://eepi.kuvat.fi/kuvat/Videot/Rando ... 032010.mp4" onclick="window.open(this.href);return false;
Käsin pesemällä tuhoat autosi
Re: Käsin pesemällä tuhoat autosi
Joo, pahimmat hiekat painepesurilla pois, sitten hankausta sienellä ja kuivaus halpalastalla + jollain säämiskällä. Ei ihme jos on naarmuilla..Juha U kirjoitti:^^ Annas ku arvaan. Ei esi pesua, harjalla hankaamalla pesu ja lastalla ja aidolla säämiskällä kuivaus. Tietenkin lastalla hangataan maalipintaa, kun se on niin nopeaa ja säämiskällä hierotaan lopuks? Menikö oikein. Paljonks teillä maksaa tuommosen myllytys ja hyvä vaha, jos saa kysyä? Ja miten kauan tommoseen pitää varata aikaa, silloin, kun tehdään viimeisen päälle.
Meillä on peruskiilloitus (liuotinpesu -> pienpoisto -> shampoopesu -> clay -> viimeistelyaineella kiilloitus -> ipa -> vaha) muistaakseni 200€. ja muut sitten tapauskohtaisesti. En ole perehtynyt yhtään lopullisiin hintoihin, mä vaan työstän autoja. Meillä tehdään tosi vähän 2step-kiilloituksia, pääasiassa vahauksia tai sitten just tollasia kevytkiilloituksia. En tiedä mikä syynä, kaikki pitää saada kai mahdollisimman halvalla
Pari Audia oon 2steppinä työstänyt nyt kesän alussa, mustia väreiltään. Niihin on mennyt melkolailla koko päivä lakisääteisine taukoineen, kun kuppikarvalaikalla yhtään säälimättä nirhaa ja viimeistelylaikalla perään + sitten vahaus. Työpäivä tosiaan 8.5h mulla, josta taukoja tunnin verran.
Mazdassahan on aika pehmeä lakka, joten sen voi ajella suht pehmeällä vaahtomuovilla joten viimeistelyynkin menee vähemmän aikaa.
Re: Käsin pesemällä tuhoat autosi
^iso kiitos vastauksesta.