Menzerna Power Lock
-
Rauhallinen Erkki
Re: Menzerna Power Lock
^Ootko _nixu_ nähnyt tuota "Jetseal vs. Powerlock" -Bemaria millon? Kiinnostaisi kuulla miten tämä "kisa" etenee..
Mulla täyttää Powerlock Passatin pinnassa pian 5kk. Tosin mulla on laitettu tuo Powerlock suoraan paljaalle pinnalle, tiedä sitten miten kestoon vaikuttaa. Päälle kyllä läppäisty 1 kerros Wet Glazea jossain vaiheessa. Antautumista mulla havaittavissa lähinnä etuovien laidoissa sekä peräosastolla. Tai en oikein osaa tulkita onko täysin jo noista paikoista poistunut, mutta veden käyttäytymisessä noilla paikoin selvää muutosta havaittavissa.
"Somebody´s Heiney is crowding my ice box..." -R.Cuomo
Joo just tuossa yks päivä ja yltäpäältä ravassa oli. Sanoisin tasapeli likaisuuden suhteen 
Pitäisi päästä pesemään se kunnolla niin sitten näkisi, tosin kuulemma koneessa oli jo käyty eli veikkaan että game over molemmat
Pitäisi päästä pesemään se kunnolla niin sitten näkisi, tosin kuulemma koneessa oli jo käyty eli veikkaan että game over molemmat
E53 X5 3.0D
Kuinkas kauan Powerlock kestää varastoituna? Toimiiko yhdessä fillereitä sisältävien tuotteiden kanssa kuten BH Cleanser Polish?
^Enkös minä tuota sinulle lähettänyt jonkin muunkin vahan kanssa? Oletko kokeillut niitä vielä ollenkaan vai odottavatko ne kevättä?
Kaikki liha tottelee kuria...
Odottavat lämpimämpiä ilmojaHynde kirjoitti:^Enkös minä tuota sinulle lähettänyt jonkin muunkin vahan kanssa? Oletko kokeillut niitä vielä ollenkaan vai odottavatko ne kevättä?
Kai nuo kestää oikein varastoituna vuosikausia? Älä päästä jäätymään...
Jos Jumala kulkisi keskuudessamme niin hänkin käyttäisi Meguiar'sia
Onko tossa Powerlockin ja Blackfiren sealanteissa merkittäviä eroja. Jotkut meinaa et on melkein samaa tavaraa? Mites keston suhteen?
En tiedä vertaavuudesta, mutta talvi mentiin molemmissa autoissa tämän vahan voimin ja vieläpä erittäin hyvin tuloksin. Hyvin kestävä vaha mielestäni.
power lockilla menty talvi itsekkin,hyvää tavaraa
BMW X5 e53 3.0ia
Ford focus -06
Ford focus -06
Olikos tän työstössä mitään muistettavaa, kuten kuivumisaika, jne? Ilmeisesti turhaa levittää kahta kerrosta, jos kerrasta saa peitettyä tarkkaan? Mä kyselin tuota Menzernan maahantuojalta hetki sitten, oli tänään tuonut mulle sitä demopurkin ja kertonut samalla että mun pitää jatkossa tilata ulkomailta, mikä oli kyllä tiedossa jo
Mulla olis tiedossa perhepiirissä 3 käsiteltävää autoa, ja yhden voisin nykästä tolla..
Levität vaan rauhassa koko auton ja annat kuivua kunnolla. Tämän jälkeen ylimääräiset hyppäävät pinnalta itsestään, kun näkevät mikrokuituliinan kädessäsi.. 
Tuo kuulostaa jo melko helpolta 
Kun ei ole aikaa myllytykseen niin varmaan toimii kombo AF Tripple+Powerlock. Riittää kun kesto on 4-5 kuukautta.
Kai toi Powerlock asettuu Tripplen päälle ihan hyvin.
Kai toi Powerlock asettuu Tripplen päälle ihan hyvin.
Tuosta kombosta tuskin kenelläkään on kokemusta. Sun täytyy samunoz toimia pioneerina testaten tämä ja raportoida tänne.
Täytyy tehdä niin. Jos vaan shinearamasta ei lopu tuotteet juuri pahaan aikaan 
Teenkin kombolla Amigo+Powerlock.
Minkäs aikaa täytyy Amigon asettua ennen Powerlockin laittoa? Toimiiko muuten foami vai mikrokuituinen levitin paremmin Amigolla käsin levityksessä?
Minkäs aikaa täytyy Amigon asettua ennen Powerlockin laittoa? Toimiiko muuten foami vai mikrokuituinen levitin paremmin Amigolla käsin levityksessä?
Onko Hyndellä tai Rauhallisella erkillä kokemusta?samunoz kirjoitti:Teenkin kombolla Amigo+Powerlock.
-
Rauhallinen Erkki
Eipä ole. Mulla on tuo Powerlock vedetty ihan paljaalle pinnalle. Näin ajattelin tuon kanssa vastakin toimia, kesto on nimittäin erinomainen, enkä halua mitään ylimääräisiä "deodorantteja" sotkemaan tuota. Ensi talveksi laitan taas omaan autoon ja nyt kesällä pariin autoon ihan helppouden vuoksi. PL kanssa käytettiin mikrokuituista tyynyä muistaaakseni.
"Somebody´s Heiney is crowding my ice box..." -R.Cuomo
Amigo on ihan hyvää puhdistavaa ja vähän hiovaa ainetta, mikäli et tee pohjia kunnolla myllyttämällä. Poistaa vähän huttua ja peittää samalla naarmuja. Tietysti parhaan keston Power lockista saat laittamalla sen suoraan virheettömille pohjille. Sellainen normaali vartti - parikymmentä minuuttia riittää väliin.
Amigon levittäisin sellaisella German applicator tyylisellä sienellä ja vielä sillä karkeammalla puolella. Power lock sitten vaikka toisella tai sellaisella vanhan ajan sienellä tai vaikka tuollaisella mikrokuituisella.
Amigon levittäisin sellaisella German applicator tyylisellä sienellä ja vielä sillä karkeammalla puolella. Power lock sitten vaikka toisella tai sellaisella vanhan ajan sienellä tai vaikka tuollaisella mikrokuituisella.
Huippuaineita molemmat: Amigo oli tosi helppo ja teki pinnasta liukkaan. Powerlock samoin erittäin liukas ja helppo.
Äiskä ihmetteli et miks auto näyttää nyt niin paljon "tummemmalta kuin viimekerralla" (jolloin oli pinnassa pelkkä Finiswax), "ihan kuin olis maalattu uudelleen".
Eli kyl Amigo ilmeisesti muuttaa tuota näköä ihan selkeästi.
Äiskä ihmetteli et miks auto näyttää nyt niin paljon "tummemmalta kuin viimekerralla" (jolloin oli pinnassa pelkkä Finiswax), "ihan kuin olis maalattu uudelleen".
Eli kyl Amigo ilmeisesti muuttaa tuota näköä ihan selkeästi.
Riittoisaa tavaraa tosiaan. Tänään tein oman auton tolla ja käytin 1/4 osaa Hynden lähettämästä 50ml samplesta. 2 autoa tehty ja vielä tekee 2-3 autoa.
Otinpa ensimaistiaiset power lockista, tutun asiakkaan autosta pyyhkäisin ovenvälit ja vanteet kun teki mieli testata tuon käyttöä(loppuautoa vahataan carnauballa). luulin nähneeni jo helppokäyttöisimmät LSP:t, mutta jessus. Lähti suunnilleen yskimällä pois ylimääräiset kun oli pienen hetken kuivanut. Ja se pinnan liukkaus 
Jetseal109 on vähintään yhtä helppo jos ei helpompi pyyhkiämaaco kirjoitti:Otinpa ensimaistiaiset power lockista, tutun asiakkaan autosta pyyhkäisin ovenvälit ja vanteet kun teki mieli testata tuon käyttöä(loppuautoa vahataan carnauballa). luulin nähneeni jo helppokäyttöisimmät LSP:t, mutta jessus. Lähti suunnilleen yskimällä pois ylimääräiset kun oli pienen hetken kuivanut. Ja se pinnan liukkaus
Kovin samantyylisiä laadukkaita aineita molemmat.
E53 X5 3.0D
Ei vielä auton pinnassa mut muissa yhteyksissä oon kokeillut.janne320d kirjoitti:Kellään kokemusta power lock vs. Body wrap?
Bodywrap tulee omaan autoon ennen talvea. Bodywrap on myös oikein käytettynä äärimmäisen helppo tuote. Sopii varmasti tohon mustaan.