Mutta, erittäin räyhä peli, mikroautomainen ajaa eli just semmonen aikuisen pikku lelu. Sit kun laitetaan vähän ekstranuotteja konepellin alle niin toi tommonen laulaa ihan eri sävellajissa
Seuraava autosi?
Re: Seuraava autosi?
Integralesta sen verran että varaosat kiven alla ja kallista puuhaa ylläpitää moinen.
Mutta, erittäin räyhä peli, mikroautomainen ajaa eli just semmonen aikuisen pikku lelu. Sit kun laitetaan vähän ekstranuotteja konepellin alle niin toi tommonen laulaa ihan eri sävellajissa
Mutta, erittäin räyhä peli, mikroautomainen ajaa eli just semmonen aikuisen pikku lelu. Sit kun laitetaan vähän ekstranuotteja konepellin alle niin toi tommonen laulaa ihan eri sävellajissa
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
Re: Seuraava autosi?
Eeeen mä Audista luopuis, siin on kuitenkin viimesen päälle perheauto.Kime kirjoitti:Onhan audilla ikää ja kilometrejä niin vaihtoon joutais.Peke kirjoitti:Seuraava autosi, hhmmm...jos ei ois rahasta kiinni, niin pihas ois uuden karhea Porsche. Ehkä viel joskus. Tietysti saishan sitä possun hankittua, jos tinkis vähän vuosimallista.
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Re: Seuraava autosi?
mlatvala kirjoitti:Aika kallis kottero. Mielummin ottasin jessica alban
Minkäs se latvajaakko meinas seuraavaksi kun pöllö-öljy on myynnissä?
Ps. Haluutko pari ilmaista vinkkiä ilmoituksen parantamiseksi vaikka sinne oikealle foorumille
E53 X5 3.0D
Re: Seuraava autosi?
Ajan vain renulla ja paan vaimon litomaan. Anna vain vinkkejä?_nixu_ kirjoitti:mlatvala kirjoitti:Aika kallis kottero. Mielummin ottasin jessica alban
Minkäs se latvajaakko meinas seuraavaksi kun pöllö-öljy on myynnissä?
Ps. Haluutko pari ilmaista vinkkiä ilmoituksen parantamiseksi vaikka sinne oikealle foorumille
Eetu kirjoitti:No pesukinnas nyt on ihan ihme sakkia täynnä. Kiillottavat heppi kovana autoa![]()
Juh4 kirjoitti:Liekkö kattoneet sitä ennen kansipoikia.
- Posambique
- Viestit: 2746
- Liittynyt: Ke Marras 03, 2010 5:51 pm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Seuraava autosi?
Eikös ton Audin hinnalla olisi aika pitkälti saanut Boxsterin?Peke kirjoitti:Seuraava autosi, hhmmm...jos ei ois rahasta kiinni, niin pihas ois uuden karhea Porsche. Ehkä viel joskus. Tietysti saishan sitä possun hankittua, jos tinkis vähän vuosimallista.
Boxsteristahan julkaistiin juuri uusi versio
P.S. Tosin jos vähän laittaisit rahaa talteen, ja hankkisit kuitenkin Caymanin ihan suoraan.
"Urku auki, pelti kii"
Re: Seuraava autosi?
Onko jessica jo tilattu?mlatvala kirjoitti:Ajan vain renulla ja paan vaimon litomaan. Anna vain vinkkejä?
No kuvat vois olla paremmat, sisältä myös. Ja noi maininnat koneremontista poistaisin ilmoituksesta. Kertoo sitten puhelimessa mahdolliset puutteet yms lisätiedot autosta. Veikkaan että aika moni säikähtää tuota että 30k autoa on jouduttu korjailemaan noin paljon.
E53 X5 3.0D
Re: Seuraava autosi?
Minä mietinkin sitä, että pamauttaakko pataan suorilta, että remonttia näissä riittää, vai ei._nixu_ kirjoitti:Onko jessica jo tilattu?mlatvala kirjoitti:Ajan vain renulla ja paan vaimon litomaan. Anna vain vinkkejä?
No kuvat vois olla paremmat, sisältä myös. Ja noi maininnat koneremontista poistaisin ilmoituksesta. Kertoo sitten puhelimessa mahdolliset puutteet yms lisätiedot autosta. Veikkaan että aika moni säikähtää tuota että 30k autoa on jouduttu korjailemaan noin paljon.
Mut rehellisenä miehenä kerroin sen heti-alkuun. No, eipä kukaan osta sitä ainakaan, ja jatkan sitten dpf suunnitelmia ja viikonpäästä on sitten treffit seinäjoella sutimis miehen kanssa
Minä etin kuvia. Lisäsin sinne sisäkuvan. Tänkjus tästä.
Eetu kirjoitti:No pesukinnas nyt on ihan ihme sakkia täynnä. Kiillottavat heppi kovana autoa![]()
Juh4 kirjoitti:Liekkö kattoneet sitä ennen kansipoikia.
Re: Seuraava autosi?
Mitäs sutimis miehiä täältä löytyy ?
Re: Seuraava autosi?
Eikös ton Audin hinnalla olisi aika pitkälti saanut Boxsterin?Posambique kirjoitti:Peke kirjoitti:Seuraava autosi, hhmmm...jos ei ois rahasta kiinni, niin pihas ois uuden karhea Porsche. Ehkä viel joskus. Tietysti saishan sitä possun hankittua, jos tinkis vähän vuosimallista.
Boxsteristahan julkaistiin juuri uusi versio
P.S. Tosin jos vähän laittaisit rahaa talteen, ja hankkisit kuitenkin Caymanin ihan suoraan.[/quote
Ei ei, jos mä hankin possun, sen pitää myös kulkea ulkokuoren edellyttävällä tavalla! Esimerkki, Audi on perheauto, mutta suoritusarvot(muistelisin et testeis saivat vakion menee 0-100km/h 4.2s ja 0-200km/h 15.7s, vartti 12.4s) on urheiluauto luokkaa, oikeastaan jo ihan vakionakin. Ois suorastaan häpeä vaihtaa urheiluautoon, mikä häviäis tolle suorituskyvyssä. Mun mielestä ainakin. Sitähän taas ei tiedä, mihin tulevaisuudes on varaa, kiitos erityisesti Suomen idiootti päättäjien. Cayman R painii samas sarjas vakioina, mutta jo pikkuvireillä Audi menee heilahtaen ohi. Enkä mä tol Audin hinnalla sais Suomessa uutena ku Boxsterin tai Boxster PDK:n, seuraava eli S pomppaa jo 95 000€ + varusteet. Cayman mopomalli alkaa 85 000€, R jo vajaa 120 000€. Että ei oikein kannata.
Sit ku sais sellasen Porschen, mikä ois jo mieleen(911 Turbo S) niin saa laittaa jo omakotitalon hinnan verran euroja menee.
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Re: Seuraava autosi?
Tuskin mitäänModifier kirjoitti:Mitäs sutimis miehiä täältä löytyy ?
Eetu kirjoitti:No pesukinnas nyt on ihan ihme sakkia täynnä. Kiillottavat heppi kovana autoa![]()
Juh4 kirjoitti:Liekkö kattoneet sitä ennen kansipoikia.
Re: Seuraava autosi?
Onhan se niinkin, mutta mun mielestä Boxster ja Cayman on nimenomaan urheiluautoja puhtaimmillaan. Varmaan Panamera Turbo S menee suoralla ohi, mutta olis mahtava päästellä radalla tai mutkapätkällä tuommoisella.Peke kirjoitti:Ei ei, jos mä hankin possun, sen pitää myös kulkea ulkokuoren edellyttävällä tavalla! Esimerkki, Audi on perheauto, mutta suoritusarvot(muistelisin et testeis saivat vakion menee 0-100km/h 4.2s ja 0-200km/h 15.7s, vartti 12.4s) on urheiluauto luokkaa, oikeastaan jo ihan vakionakin. Ois suorastaan häpeä vaihtaa urheiluautoon, mikä häviäis tolle suorituskyvyssä. Mun mielestä ainakin. Sitähän taas ei tiedä, mihin tulevaisuudes on varaa, kiitos erityisesti Suomen idiootti päättäjien. Cayman R painii samas sarjas vakioina, mutta jo pikkuvireillä Audi menee heilahtaen ohi. Enkä mä tol Audin hinnalla sais Suomessa uutena ku Boxsterin tai Boxster PDK:n, seuraava eli S pomppaa jo 95 000€ + varusteet. Cayman mopomalli alkaa 85 000€, R jo vajaa 120 000€. Että ei oikein kannata.
Sit ku sais sellasen Porschen, mikä ois jo mieleen(911 Turbo S) niin saa laittaa jo omakotitalon hinnan verran euroja menee.
Re: Seuraava autosi?
paljastus: Se sutimis mies viikonperästä sielläpäin oon minä, jos antti saa softan tehtyä siihen malliin, että ottaa suttua 
Eetu kirjoitti:No pesukinnas nyt on ihan ihme sakkia täynnä. Kiillottavat heppi kovana autoa![]()
Juh4 kirjoitti:Liekkö kattoneet sitä ennen kansipoikia.
Re: Seuraava autosi?
Linglangit alle ni alkaa suttaan.
- Posambique
- Viestit: 2746
- Liittynyt: Ke Marras 03, 2010 5:51 pm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Seuraava autosi?
Joo, jos Peke urheiluauto on sulle 0-100km/h juttu, niin Porsche ei ole sun auto.
Esimerkiksi Corvetessa saa aina samaan rahaan enemmän tehoa.
Urheiluauto ja teho eivät ole synonyymeja mulle, missään nimessä. Sonikk kiteytti asian upeasti.
Boxster ja Cayman ovat tällä hetkellä enemmän urheiluautoja kuin 911 - joka alkaa olla enemmänkin GT.
Audi RS 3 ei todellakaan ole urheiluauto, vaikka todella sporttinen onkin ja autona varmasti aivan huikea.
Nämä on makuasioita - hyvinkin pitkälti.
Esimerkiksi Corvetessa saa aina samaan rahaan enemmän tehoa.
Urheiluauto ja teho eivät ole synonyymeja mulle, missään nimessä. Sonikk kiteytti asian upeasti.
Boxster ja Cayman ovat tällä hetkellä enemmän urheiluautoja kuin 911 - joka alkaa olla enemmänkin GT.
Audi RS 3 ei todellakaan ole urheiluauto, vaikka todella sporttinen onkin ja autona varmasti aivan huikea.
Nämä on makuasioita - hyvinkin pitkälti.
"Urku auki, pelti kii"
Re: Seuraava autosi?
Ei tullut autoa tänäänkään. Kahta kävin katsomassa (ja nainen oli peräti mukana
) Toinen oli myyty mutta samanlainen on kuulemma tulossa ensi viikolla liikkeeseen, tosin tämä oli täysin kuli malli.Ensi viikolla palaan asiaan.
Sekä toinen niin siinä pomppas vikavalot mitaristoon koeajonaikana mutta siitäkin palataan ensi viikonaikana kun on käynnyt huollossa niin toivon mukaa löytävät vian.
Kohti uusia pettymyksiä.
Onneksi autoja riittää ja kevät tulee niin luulis löytyvän sitten.
Sekä toinen niin siinä pomppas vikavalot mitaristoon koeajonaikana mutta siitäkin palataan ensi viikonaikana kun on käynnyt huollossa niin toivon mukaa löytävät vian.
Kohti uusia pettymyksiä.
Onneksi autoja riittää ja kevät tulee niin luulis löytyvän sitten.
Re: Seuraava autosi?
Koskas me nähdään kuvia tästä ?marqs kirjoitti:Viime viikonloppuna tuli käytyä katsomassa myytävänä olevaa Audi s4 -03 ja siitä se ajatus sitten lähtikin. Samantien laitoin sen hetkisen auton (a4 2,5tdi q) myyntiin ja se meni samantien kaupaksi. Nyt on sitten haettu hiukan lisää pelimerkkejä pankista ja illalla hakemaan tuo äSsä alle.
Re: Seuraava autosi?
On varmaan mukavaa, mutta silti urheiluaitoissakin on eroja. Isoja sellaisia. On halpoja, pienitehoisia urheiluautoja ja paljon kalliimpia, tehokkaampia ja nopeampia urheiluautoja. Aivan varmasti 911 Turbo S hakkaa jonku Boxsterin lajissa ku lajissa. Ei sekoiteta maastureita tähän nyt.sonikk kirjoitti: Onhan se niinkin, mutta mun mielestä Boxster ja Cayman on nimenomaan urheiluautoja puhtaimmillaan. Varmaan Panamera Turbo S menee suoralla ohi, mutta olis mahtava päästellä radalla tai mutkapätkällä tuommoisella.![]()
Nyt taas vääristellään mun sanomaa, missään en ole väittänyt etteikö esim. Boxster olisi urheiluauto. Kyllä niillä ajo-ominaisuuksilla jo saa sen maininnan, mutta ei se silti pärjää tehokkaammille urheiluautoille. Corvette on corvette, erittäin tehokas ja brutaali peli, mutta ei ole (mutka)radalla omimmillaan. Tämän varmaan tollasen ostava tietää. Hakkaahan esimerkiksi Lancer Evo monia "urheiluautoja" eikä sitäkään kutsuta urheiluautoksi.Posambique kirjoitti: Joo, jos Peke urheiluauto on sulle 0-100km/h juttu, niin Porsche ei ole sun auto.
Esimerkiksi Corvetessa saa aina samaan rahaan enemmän tehoa.
Ei olekaan, sitä ei ole taaskaan kukaan väittänytkään, mutta se on sata varmaa että 911 on urheiluauto.Posambique kirjoitti: Urheiluauto ja teho eivät ole synonyymeja mulle, missään nimessä. Sonikk kiteytti asian upeasti.
Boxster ja Cayman ovat tällä hetkellä enemmän urheiluautoja kuin 911 - joka alkaa olla enemmänkin GT.
No ei ole Audi urheiluauto, vaikka hakkaa monia urheiluautoja niin suoralla kuin radallakin. Juuri samoin ku Evokin tekee, pienen perheauton korissa. Urheiluauto nimitystä näistä ei silti käytetä, koska ulkokuori sotii sitä vastaan, kuin myös sisätilat.Posambique kirjoitti: Audi RS 3 ei todellakaan ole urheiluauto, vaikka todella sporttinen onkin ja autona varmasti aivan huikea.
Nämä on makuasioita - hyvinkin pitkälti.
Lyödään vielä vähän faktoja pöytään, niin ei Posa oo kohta jo puolustamassa possua.
Kun taas mutkapätkän voitti Audi.
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Re: Seuraava autosi?
Nyt löyty auto, jos pääsen liikkeen kanssa diiliin muutamien maalivirheiden korjauksesta. Jos en, niin sitten etsintä jatkuu..
Toi kelpais kuulemma emännän käyttöönkin, joten ei tartte farkkua nyt sit ostaakaan kaiketi - on jo se farkku 6..
Toi kelpais kuulemma emännän käyttöönkin, joten ei tartte farkkua nyt sit ostaakaan kaiketi - on jo se farkku 6..
- Posambique
- Viestit: 2746
- Liittynyt: Ke Marras 03, 2010 5:51 pm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Seuraava autosi?
No kerro, kerro kerro heti kun on pelko persiistä, ettei joku muu ehdi viedä sitä välistä.
"Urku auki, pelti kii"
Re: Seuraava autosi?
Kyllähän valkkarit kaksi autoa tarvitsee.maaco kirjoitti:Nyt löyty auto, jos pääsen liikkeen kanssa diiliin muutamien maalivirheiden korjauksesta. Jos en, niin sitten etsintä jatkuu..
Toi kelpais kuulemma emännän käyttöönkin, joten ei tartte farkkua nyt sit ostaakaan kaiketi - on jo se farkku 6..
Re: Seuraava autosi?
Nyt voin kertoa, kun myyjä ei halunnut selkeästi tehdä kauppaa.. Tämä oli meillä kiikarissa kakkosautoksi: http://www.nettiauto.com/mazda/3/4611888" onclick="window.open(this.href);return false;Posambique kirjoitti:No kerro, kerro kerro heti kun on pelko persiistä, ettei joku muu ehdi viedä sitä välistä.
Myyjä vaan ei tullut euroakaan hinnassa vastaan, olisi hyvittänyt about tonnin vähemmän mun nykyisestä autosta verrattuna muihin liikkeisiin, ja maalivikoja ei olisi edes korjannut mitä yritin tinkiä..
Eli etsintä jatkuu..
Kyl niille riittää toi yks farkku, mut toinen auto pitäs olla kuulemma emännälle mieluisampi.. Ei tykkää sitten yhtään tosta mun pösöstäKime kirjoitti:
Kyllähän valkkarit kaksi autoa tarvitsee.
Re: Seuraava autosi?
^ Oli harvinaisen päättäväinen myyjä jos ei tinkannut vaihtoautosta yhtään.. Eli Mulkku!
Mutta topicciin liittyen seuraava auto on Opel, ja sitä seuraavakin luultavasti on Opel. Ei ole varaa pitää Bemaria eikä Vagia, ja Opel on luultavasti luotettavampi nykyään kuin nuo kaksi saksanveljeä, ennen oli asiat toisin mutta 2002 ja eteenpäin niin paras hinta/laatusuhteen omaava auto on, juuri se. Ympyrä ja nuoli, siihen loppu huoli. Kohta tulee kakkia niskaan
Mutta topicciin liittyen seuraava auto on Opel, ja sitä seuraavakin luultavasti on Opel. Ei ole varaa pitää Bemaria eikä Vagia, ja Opel on luultavasti luotettavampi nykyään kuin nuo kaksi saksanveljeä, ennen oli asiat toisin mutta 2002 ja eteenpäin niin paras hinta/laatusuhteen omaava auto on, juuri se. Ympyrä ja nuoli, siihen loppu huoli. Kohta tulee kakkia niskaan
Re: Seuraava autosi?
Ei kai siinä mitään eiköhän niissä ole ole ihan ok hinta-laatusuhde. Mitä Opelia oot katellu?
Re: Seuraava autosi?
^ Tällä hetkellä ei ole kiikarissa mitään mutta kai se Insignia farmari tulee olemaan se seuraava.. Vectra ehkä.


Re: Seuraava autosi?
Oletko ajanut Insignia farmaria, jos et niin voi mieli muuttua.
Facebookissa Sauvon Autopinnoitus