Jos aseman vieressä oleva tinatuoppi, niin olen käynyt!H3nxu kirjoitti:Keravalla sijaitseva erittäin sivistyneiden ihmisten hieno ravinteli.mlatvala kirjoitti:Kerro jo tietämättömälle että mikä tinatuoppi tuo oikein (tinis) onK70 kirjoitti:Viimeisellä reissullasi kun et näyttäytynyt, niin seuraavalla kerralla nixu lähtee mielellään sun kanssa Tinikseen, niin me vaimos kanssa hoidetaan autoa sillä aikaa...vaikka rankkaahan se on
e61 535d 2006 / talvivahaus
Re: e61 535d 2006
Eetu kirjoitti:No pesukinnas nyt on ihan ihme sakkia täynnä. Kiillottavat heppi kovana autoa![]()
Juh4 kirjoitti:Liekkö kattoneet sitä ennen kansipoikia.
Sulle vielä kysymys, niin oletko alunperin kuopiolainen?_nixu_ kirjoitti:Juurikin näin! Tekemällä oppii ja kun on oma auto niin uskaltaa kokeillaHynde kirjoitti:Ja kun on oma auto, niin ei se ole niin vakavaa! Harjoittelua vartenhan nämä on ja omiakin olen raiskaillut vaikka millä tässä ajan saatossa...![]()
Tästä autosta olen kyllä rohki kateellinen (...ja Karin turha huudella mitään...) ja värinähän tuo on armoton harjoittelukappale...![]()
Ja kun ensitöikseen saa mustan kovalakkaisen pinnan tehtyä kunnolla niin varmasti siinä oppii jo paljon. Voihan se tuollaisen karkean aineen jälkeen vaatia viimeistelyä mutta itselle kun tekee niin eihän sen kerrasta tarvitse valmistua![]()
Itse autohan on upea ja M-Sportista vielä iso plussa!
Eetu kirjoitti:No pesukinnas nyt on ihan ihme sakkia täynnä. Kiillottavat heppi kovana autoa![]()
Noh nohUrran kirjoitti:Eikun se on Kellobaari. Hyviä paikkoja molemmat
Muistelen kyllä käyneeni tinatuopissakin, mut en tiedä. Aina mopomessujen aikaan sinne mennessä ja tullessa noita jotain kapakoita on sattunut siihen kulkureitille ja kun pakkastakin aina niin maan prkl niin joutuu pysähtyyn lämmittelleenUrran kirjoitti:Eikun se on Kellobaari. Hyviä paikkoja molemmat
^^Mitä?! Paikallisnähtävyyksiä
Mun mielestä tohon samaan kategoriaan ei ole muita lisättäviä kuin Killan kievari, eli sonikin paikallinen. Se on ehdottomasti noista se oma feivöri. Ehkä jollain tasolla Oloneuvoskin (jos vielä on olemassa) alentuu samaan kastiin.
Mun mielestä tohon samaan kategoriaan ei ole muita lisättäviä kuin Killan kievari, eli sonikin paikallinen. Se on ehdottomasti noista se oma feivöri. Ehkä jollain tasolla Oloneuvoskin (jos vielä on olemassa) alentuu samaan kastiin.
Vain YKSI LSP!
Laitahan mitsubin konepelliltä peilikuvana joku peilaus tulemaan niin saan tuntomerkit kun kohtahan nuo mopomessut taas lähestyy niin tulen viisastelemaan samaan tinatuopin pöytäänUrran kirjoitti:^^Mitä?! Paikallisnähtävyyksiä![]()
Mut löytää nykyisin vaan Koivikosta pelkät kalsarit jalassa viskilasi kourassa. Taitaa tulla teitä pitkin yli 10min matkakin kievariin
Toki kutsuttuna tulen. Mut sijainnista päätellen sonikk tuntee paikan eri-hyvin?
Vain YKSI LSP!
Hyvin taas aiheessa pysytty 
Sull´on vittu hyvä DUUNI!Urran kirjoitti:Mut löytää nykyisin vaan Koivikosta pelkät kalsarit jalassa viskilasi kourassa. Taitaa tulla teitä pitkin yli 10min matkakin kievariinToki kutsuttuna tulen. Mut sijainnista päätellen sonikk tuntee paikan eri-hyvin?
Mitä väliä vaikka ei pesuri pysykään käsissä, eikun aiheessa
^Noh noh. Nyt menee pahasti OT ja ylläpito suosittelee viestin palaavan asialinjalle (toki topicin perustaja päättää siitä mitä hänen projektitopicissaan puhutaan). Mutta oonhan mä työpäivät tietenkin yleensä toimistolla, tosin joku foorumilaisistamme taitaa melko vahvasti suosia etätöitä 
Vain YKSI LSP!
Mulle aivan sama puhutaanko täällä hologrammeista joita ei ole vai viskilaseista ja siitä tuleeko ne olla neliön mallisia vai pilataanko juomat laittamalla jääpala sekaan, vai sovitaanko treffejä tinatuoppiin vai mitä,... Itsekin olen töissä, kohta tosin haen pojan hoidosta ja kiidän renulla vanhempien tallille luovuttamaan fusionin uusiin käsiin, rahat tulikin jo, tälle päivälle siis tiliä reilu 4 tonniaUrran kirjoitti:^Noh noh. Nyt menee pahasti OT ja ylläpito suosittelee viestin palaavan asialinjalle (toki topicin perustaja päättää siitä mitä hänen projektitopicissaan puhutaan). Mutta oonhan mä työpäivät tietenkin yleensä toimistolla, tosin joku foorumilaisistamme taitaa melko vahvasti suosia etätöitä
Jos kysymys oli osoitettu minulle, niin en ole. Ja jos kysyit nixulta, niin halusin silti ilmoittaa myös omat taustani...mlatvala kirjoitti:Sulle vielä kysymys, niin oletko alunperin kuopiolainen?_nixu_ kirjoitti:Juurikin näin! Tekemällä oppii ja kun on oma auto niin uskaltaa kokeillaHynde kirjoitti:Ja kun on oma auto, niin ei se ole niin vakavaa! Harjoittelua vartenhan nämä on ja omiakin olen raiskaillut vaikka millä tässä ajan saatossa...![]()
Tästä autosta olen kyllä rohki kateellinen (...ja Karin turha huudella mitään...) ja värinähän tuo on armoton harjoittelukappale...![]()
Ja kun ensitöikseen saa mustan kovalakkaisen pinnan tehtyä kunnolla niin varmasti siinä oppii jo paljon. Voihan se tuollaisen karkean aineen jälkeen vaatia viimeistelyä mutta itselle kun tekee niin eihän sen kerrasta tarvitse valmistua![]()
Itse autohan on upea ja M-Sportista vielä iso plussa!
Kaikki liha tottelee kuria...
Niksulle...
En ole Kuopiosta, ehei
Mistä moinen tuli edes mieleen? Googlemapsin mukaan 158km kaakkoon kuopiosta olis kait aika liki
Ja Tinatuoppi lopettaa kuun lopussa kun vuokrasopimus on irtisanottu kauppakeskuksen remontin takia. Eli mopomessujen aikaan pitänee mennä muualle sivistymään
Mistä moinen tuli edes mieleen? Googlemapsin mukaan 158km kaakkoon kuopiosta olis kait aika liki
Ja Tinatuoppi lopettaa kuun lopussa kun vuokrasopimus on irtisanottu kauppakeskuksen remontin takia. Eli mopomessujen aikaan pitänee mennä muualle sivistymään
E53 X5 3.0D
Kävin keravalla oliko se loppiainen vai mikä, viikko vai kaksi sitten ja sillon pyhäpäivänä piti mennä kauppaan ainut mikä oli auki oli keravan neste ja siellä oli satavarmasti joku kuopiolainen kerta se näytti ihan kuopiolaiselta e30 punasella biimerillä, sellanen lyhyehkö jäbä pyöreähköillä kasvoilla_nixu_ kirjoitti:En ole Kuopiosta, ehei![]()
Mistä moinen tuli edes mieleen? Googlemapsin mukaan 158km kaakkoon kuopiosta olis kait aika liki![]()
Heti ajattelin että sinä mut en sitten mennyt hihaan roikkumaan ja kehumaan kuinka kiiltävä punainen pirssi onkaan
se oli jotain puolenpäivän jälkeen kerta vähän oli vielä valoisaa ja kauppa oli siinä nesteellä tupaten täynnä, enkä ostanut olutta, jos sitä mietitte, kaikki te muut ostitte, itse ostin vain jalapeenoja ja maitua
Re: e61 535d 2006 /lisätty muutama tämänhetken kuva linkkinä
Puskuri maalauksessa, valot olleet pari päivää irtaallaan niin neon nyt sitten hiottu,
-> 600, 800, 1000, 1200, 1500, 2000 Ja tuosta edespäin FG500, PF2500 & SF4000.
Ipa pyyhintä ja Opticoat pintaan.
Nuo sumuvalot oli tosi karmivat ennen hiomista, mut eipä noista tullut otettua kuvaa, kun taas niin innostunut oli tähän hiomiseen
Tästä lähdettiin

By mlatvala at 2012-02-28

Ja tuohon mentiin.

Ja lipsautetaan vielä tuo puskuri maalaamolle mentessä ennen 500hiontaa. En tehnytkään tuolle muuta, purin ja hioin tuolla 500sella ja jätin maalarille.

-> 600, 800, 1000, 1200, 1500, 2000 Ja tuosta edespäin FG500, PF2500 & SF4000.
Ipa pyyhintä ja Opticoat pintaan.
Nuo sumuvalot oli tosi karmivat ennen hiomista, mut eipä noista tullut otettua kuvaa, kun taas niin innostunut oli tähän hiomiseen
Tästä lähdettiin

Ja tuohon mentiin.

Ja lipsautetaan vielä tuo puskuri maalaamolle mentessä ennen 500hiontaa. En tehnytkään tuolle muuta, purin ja hioin tuolla 500sella ja jätin maalarille.

Viimeksi muokannut mlatvala, Ke Helmi 29, 2012 12:24 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: e61 535d 2006 / valot kiihotettu...
hyvähyvähyvähyvä....
Olen pohdiskellut samaa omien valojen kanssa, hyvä siitä näyttää tulevan.
En jaksanut hoidella noita täydellisiksi. Onpahan vähän ehdostettu kuitenkin,... Eikait sitä paikallaan(satasen vauhdista) enään huomaa onko ne niin täydellisiä vai ei.*Kaide kirjoitti:hyvähyvähyvähyvä....![]()
- Posambique
Posambique kirjoitti:Siistiä - ei mulla muuta
Jostain syystä nämä valojen kiillotukset kiihottaa...
Arvostan, hienoa työtä... 
Kaikki liha tottelee kuria...
Miksei tuossa oikealla puolella muuten ole sellaista Kikkelinkasvamis hymiötä?Hynde kirjoitti:Jostain syystä nämä valojen kiillotukset kiihottaa...Arvostan, hienoa työtä...
aika perseestä
"väistätkö vähän, kun en oikein tiedä minne asti tämä kasvaa"
Hienoa työtä, nyt näkee taas!
..pitäis vissiin ostaa omaan kippoon nuo muovisuojat, kattoo tarviiko niitä myllyttää ja suoraan Optit kiinni.
Sit nää vanhat vois kiillottaa vimosen päälle ja pinnoittaa josta vaikka myyntiin tai pitää ne kaapissa tjsp.
..pitäis vissiin ostaa omaan kippoon nuo muovisuojat, kattoo tarviiko niitä myllyttää ja suoraan Optit kiinni.
Sit nää vanhat vois kiillottaa vimosen päälle ja pinnoittaa josta vaikka myyntiin tai pitää ne kaapissa tjsp.
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."