..ja sillä kyttäsurmalla taas ei ollut mitään tekemistä BimmerPartyen kanssa, sattu vaan samalle päivälle.
Noh se siitä täällä, voidaan jatkaa tuolla offtopicin puolella
Eetu kirjoitti:No pesukinnas nyt on ihan ihme sakkia täynnä. Kiillottavat heppi kovana autoa![]()
Juh4 kirjoitti:Liekkö kattoneet sitä ennen kansipoikia.

Juu, on läppä oikean puoleisessa pakoputkessa... Yhdellä varustellussa on snadisti pienemmät.K70 kirjoitti:Jaa...taitaa pari ropellia olla noiden toisessa päässä?
Vaikka taitaa yhdelläkin föönillä varustetussa olla samanlaiset romitötteröt.
Kansa vaatii lisää kuvia!

Eetu kirjoitti:No pesukinnas nyt on ihan ihme sakkia täynnä. Kiillottavat heppi kovana autoa![]()
Hei, onk sulla nokeentunu tuo oikeenpuoleinen putkenpää jossa se läppäkin on? mulla kauheessa kunnossa siitä kromin päältä, en saa millään puhtaaksi, kiiltäväksi, apuja siihen vailla..K70 kirjoitti:Jaa...taitaa pari ropellia olla noiden toisessa päässä?
Vaikka taitaa yhdelläkin föönillä varustetussa olla samanlaiset romitötteröt.
Kansa vaatii lisää kuvia!
Olisko tuo autosol sitten stydimpää. Täytyy joskus kokeilla vielä jollain toisella tökötillä, omassa ilmeisesti se läppä on jollain tavalla syypää siihen nokeentumiseen, mikä lienet senkin virka..K70 kirjoitti:Eihän ne nokeennu kun antaa tennaria niin, että noet on takana tulijan lasissa![]()
Mä oon aina pari kertaa vuodessa pyyhkinyt Autosolin MetalPolishilla. Sillä lähti alun alkujaan tötteröissä olleet pinttymät ja sen jälkeen ne on pysynyt hyvin kirkkaina.
Jossain vaiheessa oli Anzafinin tapaan tarkoitus maalata nuo putken päät mustiksi, mutta se on jostain syystä jäänyt. Joskus jos saan inspiksen, niin varmaan nuo hion ja maalaan.
Aaaa. minä huomasin sen kesällä joku päivä oston jälkeen kun solenoidi ei saanut sitä tyhjäkäynnillä kiinni asti ja jäi pörinän sekaan kilisemään rivosti, rasvasin solenoidin ja läpän öljyllä ja hiljeni. Se näkyisi vetävän sen oikean tötterön tyhjäkäynnillä kiinni ilmeisesti taas joidenkin päästöjen paranemisen toivossa.K70 kirjoitti:Tuon sun aiemman postauksen jälkeen piti käydä konttaamassa tallin lattialla, niin näkyihän siellä tollanen läppä olevan.
Aiemmin en ollut huomannutkaan
Lähtee keskustelu vähän sivuraiteille...mlatvala kirjoitti:Aaaa. minä huomasin sen kesällä joku päivä oston jälkeen kun solenoidi ei saanut sitä tyhjäkäynnillä kiinni asti ja jäi pörinän sekaan kilisemään rivosti, rasvasin solenoidin ja läpän öljyllä ja hiljeni. Se näkyisi vetävän sen oikean tötterön tyhjäkäynnillä kiinni ilmeisesti taas joidenkin päästöjen paranemisen toivossa.K70 kirjoitti:Tuon sun aiemman postauksen jälkeen piti käydä konttaamassa tallin lattialla, niin näkyihän siellä tollanen läppä olevan.
Aiemmin en ollut huomannutkaan
saa nähdä miten on tuon suolavellin jäljiltä keväältä mitä se sillon sanoo..
On noita ollu jo E46:ssakin, mut en tiedä mistä asti..H3nxu kirjoitti:^Onkohan noin? Mulla on 2 ulostuloa, 6 mukia, mutta läppiä en oo huomannu. E46 siis kyseessä.
Muistan yhden -01 330Ci:n johon oli asennettu pörinähiilikuitupöntöt orkkispöntön tilalle, niin siellä oli myös jo alipaineletku. Kun noi hiilaritelkänpöntöt eivät kelvanneet katsastuksessa, niin tilalle tuli alkuperäinen sport-vaimennin, siinä ei muistaakseni ollut tota läppää..H3nxu kirjoitti:Varmaan saanu vain lisävarusteena.
Ei hitto, että on komea!!!Thuppu kirjoitti:Tämän hetkinen käyttis. Edellinen vitos koppainen dieseli vaihtui saman ikäiseen seiskasarjalaiseen ekomoottorilla.![]()

Mä laittaisin jotain tosi painavaa esimerkiksi kiviä, jotta auto laskeutuisi maan pinnalleJa heitetään ilmoille kysymys, mitä tohon kannattais päälle vetää? Maalattu noin 4viikkoa sitten eikä mitään vahoja olla lotrattu vielä niskaan.