Siitä lähtien kun on lapsi jonka kanssa autolla liikutaan.Posambique kirjoitti:Mistä lähtien ?mlatvala kirjoitti: Autoja ne vain ovat.
Audi A6
Re: Audi A6
Eetu kirjoitti:No pesukinnas nyt on ihan ihme sakkia täynnä. Kiillottavat heppi kovana autoa![]()
Juh4 kirjoitti:Liekkö kattoneet sitä ennen kansipoikia.
Allekirjoitan tämän. Ei kannata ressata, mikäli aikoo selviytyä täysjärkisenä. Mutta jos ei kestä ajatusta likaisesta sisustasta, niin suosittelisin lämpimästi hommaamaan erilliset harraste -ja käyttöautot.mlatvala kirjoitti:Siitä lähtien kun on lapsi jonka kanssa autolla liikutaan.Posambique kirjoitti:Mistä lähtien ?mlatvala kirjoitti: Autoja ne vain ovat.
- Posambique
Ei lapsia, ei käyttöautoa, mutta harrasteauto on tottakai
No tarkoitin kyllä vähän pilke silmäkulmassa, mutta totuus on sekin, että auto ei ole mulle vain väline paikasta A paikkaan B.
No tarkoitin kyllä vähän pilke silmäkulmassa, mutta totuus on sekin, että auto ei ole mulle vain väline paikasta A paikkaan B.
"Urku auki, pelti kii"
Ja on mullakin lapsia ja teen jopa remonttia (ei ole aikaa pitää niin hyvää huolta autosta kun toivoisin) ja siitä huolimatta pidän huolen siit ettei autoon tulla kurapuku päällä. Ja että se imuroidaan säännöllisesti (tää on hyvä kun tän voi himassa delegoida
).
Ei vedetä sitä käyttöautokorttia. Luulen et on väärä kohdeyleisö.
Ei vedetä sitä käyttöautokorttia. Luulen et on väärä kohdeyleisö.
Vain YKSI LSP!
Itsekkin meinasin juuri tätä korttia käyttää, mutta taidanpa olla sitten hiljaa...Urran kirjoitti: Ei vedetä sitä käyttöautokorttia. Luulen et on väärä kohdeyleisö.
Mutta totta se on että ilman lapsia auto pysyisi varmasti paljon siistimmässä kunnossa tai ainakin hommaa sisustan kanssa olisi paljon vähempi.
Ja tuon värinen sisuta on kyllä varmasti epäsopivin lapsien kanssa. Vähänkin märät vaatteet niin heti jää kosteudesta jäljet verhoiluun
"Jos asiat sujuvat hyvin, jotain menee kohta pieleen"
Itellä on beige versio tosta audin verhoilusta ja ei se ainakaan yhden lapsen plus kahen koiran taloudessa ole niin painajainen kuin mitä luulis. Imuroida sitä pitää samoin kuin tummaakin sisustaa ja ehkä kolme kertaa vuoteen perusteellisempi pesu. Hyvä suoja aine kyl on ihan ehdoton. Muuten joka tipasta sateella jää penkille läikkä.
Oho, tulipa asiallinen!!
Täältä tulis mielellään yks mannelavetti työn alle
Oliko kaltsun tallista kuva?
Täältä tulis mielellään yks mannelavetti työn alle
Oliko kaltsun tallista kuva?
....
Audi tosiaan muuttui ihan kivasti...jep, minun tallista kuvat on.
Lauantai-Sunnuntai tuli tehtyä BMW E90 -06, hopea.
Katotaan jos sais juttua kehiteltyä tänne BMW:stä.
Lauantai-Sunnuntai tuli tehtyä BMW E90 -06, hopea.
Katotaan jos sais juttua kehiteltyä tänne BMW:stä.
Noita keltaisia halogeenivalojen jalkoja on nähty useissa threadeissa. Mistä semmoisen löytää? 
Kaikilla ei ole varaa Jaguaariin, mutta miksi sinunkaan pitäisi ajaa himmeällä autolla?
Taitaa noita halogeeniständejä löytyä vähän jokaisesta tingeltangel-myymälästä, mutta varmuudella ainakin HongKongista.
Ja Puuilosta, hinta taisi olla 19,90€.
"Polishing paint is polishing paint, detailing is getting the wax out of the cracks" -Mike Phillips
Jalustoja löytyy mm. Mätänet, Biltema, Hongkong jne.
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."