Kuvia nettiin
Kuvia nettiin
Mihin te laitatte kuvat nettiin joita on esimerkiksi näyttämössä??
Tarttis ite kans jonkun paikan josta sais ne linkitettyä foorumeille.
Tarttis ite kans jonkun paikan josta sais ne linkitettyä foorumeille.
Facebookissa Sauvon Autopinnoitus
Re: Kuvia nettiin
http://www.Photobucket.com on itellä käytössä tuohon tarkoitukseen ja on ilmainen 
Ford Mondeo mk3 EX: BMW E91 320i
Minä käytän kuvat.fi palvelua. Siitä löytyy ilmainen versio ja pro versio, joka maksaa vähän. Itsellä tuo pro -versio ollut käytössä jo vuosia.
Täältä löytyy hyvät ohjeet mm. photobucketin käytöstä.
"Polishing paint is polishing paint, detailing is getting the wax out of the cracks" -Mike Phillips
Tein sit tunnukset photobucketiin.
Kuin paljon siellä on tilaa käytössä ilmaiseksi.
Kuin paljon siellä on tilaa käytössä ilmaiseksi.
Facebookissa Sauvon Autopinnoitus
+1TKe_ kirjoitti:Minä käytän kuvat.fi palvelua. Siitä löytyy ilmainen versio ja pro versio, joka maksaa vähän. Itsellä tuo pro -versio ollut käytössä jo vuosia.
Wannabe-OCD
Itekki käytin photobuckettia, mut oli pakko poistaa tunnus sieltä ku oli ihan liikaa mainoksia ja vähä ehkä sekava. Tuo kuvat.fi on tosi hyvä ja simppeli. Ja onhan se viel suomenkielinen, mutta eipä tuo kielitaito oo photobucketin kans loppunu et syy ei oo siinä 
Ja kuvat.fi:ssä on ilmaseks 5gt ja kahella eurolla/kk saa 50gt + muuta kivvaa...
Ja kuvat.fi:ssä on ilmaseks 5gt ja kahella eurolla/kk saa 50gt + muuta kivvaa...
Photobuckettia ei kyllä hyvällä tahdollakaan voi suositella. Sieltä taitaa kuvat kadota jonkin tietyn ajan kuluttua jos niitä ei ole katsottu... Ennemmin sitten vaikka Imageshack vaikka ei sekään kovin mukava ole... mainoksia ym. tauhkaa, mutta pysyy kuvat vuositolkulla.
Kuvat.fi tai Flikr ym. on hyviä.
Kuvat.fi tai Flikr ym. on hyviä.
ääni kuvat.fi:lle
Ehdottomasti 1g.fi / kuvat.fi .. on niin paljon mukavempi käyttää. Selvät kansio-rakenteet, nopea, 5g ilmaista tilaa jne ja pro-versiolla voi porvarit vielä ostaa mainokset pois "kuvien reunoista" ja saada vielä lisää tilaa.
Photobucketit sun muut on kyllä niin sekavia ja kummallisia näin "sivullisen" silmin + et voi kuvan osoitetta kopiomalla ja muuttamalla käydä katsomassa mitä muita kuvia ko. sivuilta löytyy.
Photobucketit sun muut on kyllä niin sekavia ja kummallisia näin "sivullisen" silmin + et voi kuvan osoitetta kopiomalla ja muuttamalla käydä katsomassa mitä muita kuvia ko. sivuilta löytyy.
- crabtastic
Itse hommasin Shell -tunnukset tnnet, ihan tuon perus paketin. Sen jälkeen lisäsin omille sivuille helppokäyttöisen galleria-ohjelman http://www.plogger.org/. Mukana tuli myös tietenkin irc -tunnukset irssiä varten.
Hintaa taisi olla sen 12e vuosi jossen väärin muista.
Iso miinus tuossa on tilan puute, 150mb perus -versiossa, tosin itse aina pienennän kuvat ennen uppia niin mahtuu sen 300-400 kuvaa.
Hintaa taisi olla sen 12e vuosi jossen väärin muista.
Iso miinus tuossa on tilan puute, 150mb perus -versiossa, tosin itse aina pienennän kuvat ennen uppia niin mahtuu sen 300-400 kuvaa.
no eipä toi kuvat.fi pro versio tosiaan ole ku sen 24e/vuosi että en nyt sanois et kellää menee budjetti yli täällä.. kaikilla taitaa maksaa se yks purnukka jo enempi ku toi.. ja montas niitä purnukoita olikaan? 
Isohkon määrän kuvia jakaminen verkossa
Täällä taisi joku topic jo olla näistä interwebin kuvapalveluista mutta ei tuo vidun haku toimi.
No tossa nyt kuitenkin olisi n. 120Mt kuvia mitkä pitäisi jotenkin lähettää netin kautta, sähköpostin liitetiedostoksi liian iso joten mikä on helpoin tapa?
Edit: Pitää olla alkuperäisessä resoluutiossa (3000x2000) ja siksi esim Photobucket ei käy.
No tossa nyt kuitenkin olisi n. 120Mt kuvia mitkä pitäisi jotenkin lähettää netin kautta, sähköpostin liitetiedostoksi liian iso joten mikä on helpoin tapa?
Edit: Pitää olla alkuperäisessä resoluutiossa (3000x2000) ja siksi esim Photobucket ei käy.
Re: Isohkon määrän kuvia jakaminen verkossa
Kuvat.fi? Ainakin mulla ne on sinne menny ihan täydellä resolla aina.
Kuvat.fi ollut itsellä käytössä jo useamman vuoden ja todennut ihan toimivaksi.
Saa tehtyä salasanasuojatun kansion niin ei ole kaikille näkyvillä ja kuvat saa ladattua galleriasta zip-pakettina.
http://www.kuvat.fi
Saa tehtyä salasanasuojatun kansion niin ei ole kaikille näkyvillä ja kuvat saa ladattua galleriasta zip-pakettina.
http://www.kuvat.fi
Onpas nopeeta porukkaa taas, Kuvat.fi piti just kirjoittaa myös
Siellähän on 5gt ilmaista tilaa.
Mjooh, kävin tuota kuvat.fi jo hieman vakoilemassa mutta jäi epäselväksi saako sinne täydellä resolla. Taidanpa siirtyä sen käyttäjäksi, ehkä tuon 3€ pystyy kuukaudessa irrottamaan. Harmi vaan kun kerännyt tuonne Photobuckettiin jo semmoisen kavalkadin noita kuvia ettei kaikkia viitsi siirtää, ja menee linkityksetkin vituiksi.
Tuolla ollut mun kuvat jo aika pitkään, ikinä ei ole ollut ongelmia (elleivät päivitä softaa niin hetken kiinni), toimii erittäin hyvin, molempiin suuntiin!
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
Wippies.fi, ilmainen 500mb ftp saitti tulee mukana.
Tuonne voi uppia ihan vaikka raweja jos huvittaa, ja ruuhka on käytännössä 0.
Tuonne voi uppia ihan vaikka raweja jos huvittaa, ja ruuhka on käytännössä 0.
Tai helppokäyttöinen on Picasan verkkoalbumi! Gmail tunnuksilla toimii ja voi suoraan koneelta ladata kuvat verkkoalbumeihin. Niitä voi sitten jakaa haluamallaan tavalla kaikille, kavereille tms.. Tietääkseni ei ole kokorajoitusta..
Edistyminen --> Step 1 - Step 2 - Step 3
Kyllä se kuvat.fi toimii ilmatteeksikin. Minä ole ainakaan koskaan sinne penniäkään maksanu ja vielä näyttäis kuvat näkyvän kaikissa topikeissa 
http://kuvapilvi.fi/ on mun mielestä ollut ehdoton, helppo ja nopea.
Viimeksi muokannut Tero, Ma Loka 20, 2014 9:12 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mitähän toi kuvat.fi nyt v*ttuilee?? Ei onnistu uuden kansion teko, joitain kuvia sain nyt ladattua tohon "pääkansioon"(?) mutta niitä en saa millään poistettua? Kun valitsen kaikki ja poistan niin ne häviää, mutta kun päivitän sivun niin siinä ne taas on?
Mikä selain? Refreshaa (F5) välillä?
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."