Kiimakiiltoa hopeaan
Kiimakiiltoa hopeaan
Myllytyksen jälkeistä elämää tässä jo suunnittelen. Ymmärsinkö oikein toisesta topicista että CL68 NSC:n päälle kannattaa vetää sealant? Itse kun olin ajatellut jotain vahaa, esim Dodo Diamond White löytyy hyllystä. Auton väri siis metallihopea. Vai millä yhdistelmällä sais parhaan tuloksen?
Re: Kiimakiiltoa hopeaan
NSC on hieman puhdistava ja tarkoitettu alimmaksi kerrokseksi. Hopeaan jos kunnon kiiltoa haluaa, niin Sealant sitä eniten antaa. CarLackin Long Life Sealant voisi olla tuon NSC:n päälle oikein hyvä ja miksei moni muukin sealant. Täällä on paljon kehuttu FKn 1000P:tä, itsellä ei kokemusta, mutta hyvältä ovat näyttäneet autot tuolla näyttämön puolella.
Ite kokeilin joskus hopeiseen slk mersuun limeprime ja colli 915, tuli aika vetisen näkönen.
Itse laitan jossain välissä NSC päälle Wolf Nano sealantin. Vois toimi hyvin. Testaa sitä.
FKtonni olikin talven pinnassa, olin vaan kuvitellut että NSC ajaa saman asian. Noh tässähän voi samalla tehdä vaikka vertailua eri kamojen kesken.
Jetseal109 
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
Tota tulikin tilattua CYC:stä mutta ei itselle..
Pitäis kyllä melkeinpä sample hommata.
Pitäis kyllä melkeinpä sample hommata.Re: Kiimakiiltoa hopeaan
Parhaan tuloksen saat: tee myllytys suurella hartaudella, sitten ipalla puhtaaksi lopuksi sealantti pintaan. Minä olen saanut Power lockilla tai Optisealilla parhaan kiillon, tulee terävä lasimainen pinta 
Eikös nuo nano-pinnoitteet laiteta suoraan PUHTAALLE pinnalle? Ei mitään aineita lakan ja nano-pinnoitteen väliin...samunoz kirjoitti:Itse laitan jossain välissä NSC päälle Wolf Nano sealantin. Vois toimi hyvin. Testaa sitä.
Ääni täältä myös Power lockille...
Kaikki liha tottelee kuria...
Kyllä, ehdottomasti nanot kiillotetulle "kuivalle" pinnalle, tai saman valmistajan nanopohjat jotka he itse suosittelevat.
Millanen kesto noilla mainitsemillasi aineilla on?hörnä kirjoitti:Parhaan tuloksen saat: tee myllytys suurella hartaudella, sitten ipalla puhtaaksi lopuksi sealantti pintaan. Minä olen saanut Power lockilla tai Optisealilla parhaan kiillon, tulee terävä lasimainen pinta
Ja kumpi parempi?
Ja oliks se niin et toi power lock levitettiin koneella ja optiseal käsin???
Facebookissa Sauvon Autopinnoitus
Power Lock on toodella hyvä tuote kiillon ja kestävyyden suhteen. Voi levittää käsin tai koneella. Power Lockin voi joutuu pyyhkimään kaksi tai jopa kolme kertaa. Ja riittoisuus, tästä riittää pitkäks aikaan, vähällä pääsee pitkälle.
Mun nimi on Jyrki
Power Lock on "rakenteeltaan" kuin lime prime, työstä viimeistely laikalla n.keskikovilla kierroksilla.
Optiseal on kuin vettä, työstetään: levitä levityssienellä ja pyyhi mikrolla ,yksi suihkaus riittää esim. lökariin.
Molemmat on loistavia, mutta tällä hetkellä käytän enemmän poweria
Optiseal on kuin vettä, työstetään: levitä levityssienellä ja pyyhi mikrolla ,yksi suihkaus riittää esim. lökariin.
Molemmat on loistavia, mutta tällä hetkellä käytän enemmän poweria
Katselin DWsta wolf SS&BW yhdistelmällä hinkattua rellua, mielestäni tämä on kiimakiiltoa?

"Life is too short to be pissed of all the time"
Kyllähän toi näin kevätkiimassa hyvältä näyttää.
Täytyy taas muistaa jos ei pohjat ole kunnossa, tuohonkaan tulokseen ei pääse vaikka sivelis kiimaisen karhun pissalla 
Heh näinhän se on, kyllä tota on tarkotus työstää hartaudella kun kohta loma koittaa.
Vieläkin tosin ihmettelen miten hyvältä Thupun BMW näytti PB White Diamond + Colli 845 -yhdistelmän jälkeen vaikkei oltu edes myllytetty:

Vieläkin tosin ihmettelen miten hyvältä Thupun BMW näytti PB White Diamond + Colli 845 -yhdistelmän jälkeen vaikkei oltu edes myllytetty:
Viimeksi muokannut sonikk, Ke Huhti 20, 2011 10:40 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos haluat pinnan näyttävän märältä/ öljyiseltä ja saada syvyyttä maaliin myllytä ja tee pinnasta tasainen ja puhdas. Hyvällä vahalla korostat vielä hieman näitä ominaisuuksia.
Jos haluat pinnan näyttävän selkeältä,lasimaiselta ja kirkkaalta niin myllytä ja tee pinnasta tasainen ja puhdas. Hyvällä sealantilla korostat vielä hieman näitä ominaisuuksia.
Oikotietä onneen ei ole kova ,kova ja kova työ palkitaan!!
Valokuvat eivät aina kerro koko totuutta.
Jos haluat pinnan näyttävän selkeältä,lasimaiselta ja kirkkaalta niin myllytä ja tee pinnasta tasainen ja puhdas. Hyvällä sealantilla korostat vielä hieman näitä ominaisuuksia.
Oikotietä onneen ei ole kova ,kova ja kova työ palkitaan!!
Valokuvat eivät aina kerro koko totuutta.
- Posambique
Mä sanoisin että Hörnä on nimenomaan asian ytimessä.
Jos haluat überwetlookia, niin R222 -vaha pintaan.
Mutta jos haluat lasimaisen, kiiltävän pinnan, niin sitten joku sealant.
(Heitetään nyt vaikka: Zaino Z-2, Powerlock, Cquartz, Gtechnic jne. Noitahan on loputtomasti)
Jos haluat überwetlookia, niin R222 -vaha pintaan.
Mutta jos haluat lasimaisen, kiiltävän pinnan, niin sitten joku sealant.
(Heitetään nyt vaikka: Zaino Z-2, Powerlock, Cquartz, Gtechnic jne. Noitahan on loputtomasti)
"Urku auki, pelti kii"
Niinhän se tietysti on valmistajankin mukaan. Ajatus virhe.nano-pinnoitteet laiteta suoraan PUHTAALLE pinnalle
Menzernan Power lockia muuten kelläkään suomessa myynnissä, vai miten on tilanne? Tietoa kenelläkään? 
Routec:lta saa jos on tarvetta, muistaakseni roudaribussissa oli purkit hyllyssä.