Biggest Shampoo test ever! ja Urranin testien kommentit

Käyttäjien tekemät testit
Wolfie

Re: Biggest Shampoo test ever! ja Urranin testien kommentit

Viesti Kirjoittaja Wolfie » Ke Heinä 27, 2011 10:51 pm

Sehän tuossa just nimenomaan vähän hämääkin, kun "parhaat" reaktiot on saatu hankaamalla :o Pelkästään pintaan suihkittuna niinkuin mersun vanteisiin niin ei tapahtunut mitään, ei edes juurikaan lian irrottamista, puhumattakaan bleedingistä tai rasvanpoistosta...

Evon maalipintaa se putsasi kyllä, mutta se oli niin törkyinen että se olis lähtenyt puhtaammaksi varmaan sienellä ja pelkällä vedellä hinkaten, mutta tulipahan kokeiltua :lol:

Sen tiesin kyllä että tuo DI ei reagoi yhtä dramaattisesti kuin IronX joka tosiaan vuotaa koko vanteen violetiksi heti kun sumu osuu vanteeseen. Mutta että ihan puhdistustehokin vähän kyseenalainen niin pistää hämmästyttämään omilla kokemuksilla. Se pitää vaan tilata puteli lisää jossainvälissä ja testata uudestaan. Varsinkin kun on molempia aineita niin voi testata rinnakkain.

Urran

Viesti Kirjoittaja Urran » Ke Heinä 27, 2011 10:54 pm

^Laita ihmeessä kokeiluista tännekkin. Toki jos oot ohi menossa ja omaat putelin niin tuu käymään, voin lorauttaa sulle vaikka testiä varten :)
Vain YKSI LSP!

Wolfie

Viesti Kirjoittaja Wolfie » Ke Heinä 27, 2011 11:06 pm

Katotaan jossainvälissä jos ehtis. Pitäs nuo allaolevat vanteet takapuolelta hinkata kun ovat aivan mustat, siin ois ainakin työmaata. Jos vaikka kävis ostamassa oksaalihappoa kolmanneks niin siinähän ois jo testattavaa :lol: Mul on tunkki kuitenki mukana ni otetaan joku ilta ja testaillaan teillä, mulla oo kotona oikein pesumahdollisuutta ku suihkussa ni saattaa tulla sanomista jos meen sinne haisemaan litkujen kanssa :lol:
Tässä ny vähän muitakin kiireitä vielä, 6vko päästä loppuis vissiin duunit ja siihenmennes remppa pitäis tehä valmiiks ja hoitaa muutto heti kun duunit loppuu, alkaa tulemaan peruslaiskalle tyypille kohta hoppu :) Mut kattoo jos kerkeis jossain välissä.

Demon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Demon » Ke Heinä 27, 2011 11:28 pm

Multa saa sitten lissää tuota Blue Geliä jos tarvittee :)
Instagram: ahoneja
Instagram: detailcave

Projectech
Apupoika
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Projectech » To Heinä 28, 2011 1:37 am

Olen ollutkin jo Wolfieen yhteydessä, koska hänen kokemuksensa DI:stä eivät olleet ollenkaan samansuuntaiset kuin itselläni. Bleeding (ainakin sellainen selkeä valuva) kyllä loppuu, jos aineet levittelee pinnalle.

Eniten hämmentää tuo Mersun vanne, jossa DI vain suihkutettiin pinnalle, eikä mitään väriefektiä saatu aikaan. Omissa testeissä jarrupölyt ovat kyllä reagoineet aina selvällä värimuutoksellakin.

Uutta kanisteria on tulossa jakelukierroksella Wolfielle, niin saadaan ainakin poissuljettua virheellinen tuoteyksilö.
Palveleva autonhoitotuotteiden erikoisliike
Laatutuotteita pieniin ja suuriin autonhoitotarpeisiin, ohjeet ja vinkit kaupan päälle. Ota rohkeasti yhteyttä! autonhoitokauppa.fi

patonki

Viesti Kirjoittaja patonki » To Heinä 28, 2011 2:37 am

Eikös tästä ollut juttua DW osastolla? Näin ainakin muistaisin? Tosin olen kävellyt Via Dolorosalla, enkä sielläkään odottanut näkeväni mitään bleedinkiä :lol: Olen edelleenkin sitä mieltä, että tuo koko hemmetin bleeding on illuusio :lol: Kaliumpergamagnaattia vaan sopivassa suojavaipassa, niin saadaan saastetta esiin... uskoon ken haluaa, minen usko
"Life is too short to be pissed of all the time"

Wolfie

Viesti Kirjoittaja Wolfie » To Heinä 28, 2011 3:03 am

patonki kirjoitti:Eikös tästä ollut juttua DW osastolla? Näin ainakin muistaisin? Tosin olen kävellyt Via Dolorosalla, enkä sielläkään odottanut näkeväni mitään bleedinkiä :lol: Olen edelleenkin sitä mieltä, että tuo koko hemmetin bleeding on illuusio :lol: Kaliumpergamagnaattia vaan sopivassa suojavaipassa, niin saadaan saastetta esiin... uskoon ken haluaa, minen usko
Evon 1-stage pesusta oli juttua kyllä juu. Mutta silloinpa se olikin ainut kerta kun olin DI:tä käyttänyt. En ole suoraan Jessen kanssa noista kahdesta jälkimmäisestä kerrasta jutustellut. Silloin ehkä järkevin tulos mihin tultiin oli se ettei Evon pinnassa yksinkertaisesti ollut rautajämiä. Nuo muut kokeilut kyllä ovat hämmästyttäneet itseä.
Projectech kirjoitti:Uutta kanisteria on tulossa jakelukierroksella Wolfielle, niin saadaan ainakin poissuljettua virheellinen tuoteyksilö.
Pitäskö mun tulla hakemaan se purkki jostain tänään/huomenna reitin varrelta? :shock: Miten mä en muistanu tämmöstä ollenkaan :oops:

Urran

Viesti Kirjoittaja Urran » To Heinä 28, 2011 6:26 am

Kattellaan Wolfie aikatauluja. Itelläkin voi tulla pian pieni brake :D
Vain YKSI LSP!

Projectech
Apupoika
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Projectech » To Heinä 28, 2011 8:22 am

Wolfie kirjoitti:
Projectech kirjoitti:Uutta kanisteria on tulossa jakelukierroksella Wolfielle, niin saadaan ainakin poissuljettua virheellinen tuoteyksilö.
Pitäskö mun tulla hakemaan se purkki jostain tänään/huomenna reitin varrelta? :shock: Miten mä en muistanu tämmöstä ollenkaan :oops:
Meinasin hyödyntää sun moneen kertaan jakelukierroksilla toiminutta luottovälikättä ;)
Palveleva autonhoitotuotteiden erikoisliike
Laatutuotteita pieniin ja suuriin autonhoitotarpeisiin, ohjeet ja vinkit kaupan päälle. Ota rohkeasti yhteyttä! autonhoitokauppa.fi

TKe_
Site Admin

Viesti Kirjoittaja TKe_ » To Heinä 28, 2011 8:37 am

^Hyvää asiakaspalvelua.

Wolfie

Viesti Kirjoittaja Wolfie » To Heinä 28, 2011 9:21 am

Projectech kirjoitti:
Wolfie kirjoitti:
Meinasin hyödyntää sun moneen kertaan jakelukierroksilla toiminutta luottovälikättä ;)
Ach zoo, homma klar. Meinasinki et en kyl jaksais herätä treffaamaan, yön yli töissä ollut ja justiinsa unille menossa :lol:

juha.lehtimaki

Viesti Kirjoittaja juha.lehtimaki » Ti Elo 02, 2011 12:31 am

Tuosta aiheesta lisäilin tänne omat kokemukset että on helpompi löytää jos muillakin samoja ongelmia.

viewtopic.php?f=32&t=766

Reneto

Viesti Kirjoittaja Reneto » Ti Elo 09, 2011 9:34 am

Loistava testi! Hienoa että joku jaksaa nähdä vaivaa.. Olen kahlannut jo tovin testiin liittyviä topiceja, ja vielä on osa lukemattakin. Lomalla on aikaa :D

Tuli pikkujuttu mieleen tuosta vahaturvallisuudesta, ja esim. Big Orangen 0:sta pisteestä. Käsittääkseni se tuli tiivisteen pH:sta joka on 8,5 eli lievästi emäksinen. En ole mikään kemisti, enkä kovin paljon siitä ymmärrä (lukiossa jääty luokalle kemiasta :D ), mutta jos laimennussuhde on niinkin suuri kuin 1:250, niin eikö pH mene lantrattuna jo ainakin lähelle neutraalia?

Edit: Luin tarkemmin arvosteluperusteista, eikä tässä pH ole ratkaiseva asia, onko jokin pesuaine vahaturvallinen vai ei. Eipä tietenkään voi olla. Otetaan esimerkiksi Fairy, jonka pH on 9. Käyttöliuoksena tippa/vesilitra varmaankin lähellä 7:ää, ja rasvan (tai vahan)poistokyky on mahtava..
Periaatteessa tässä testissä vahaturvallisuus on melko mahdoton testata, kuten Urran jossain kohtaa mainitsikin. Pisteet perustuvat aika lailla mutuun ja markkinointipuheisiin.

samunoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samunoz » Su Elo 14, 2011 7:07 pm

Onko seuraava testi tulossa milloin?

sonikk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sonikk » Su Elo 14, 2011 8:52 pm

Varmaan tossa joulun jälkeen :lol:

Urran

Viesti Kirjoittaja Urran » Su Elo 14, 2011 9:46 pm

Eipäs nyt :D Heti kun auto on tarpeeks likainen. Nythän mulla on oikeesti välillä hetki kun voi paneutua testin kirjoitteluun, vaikka itse testaamiseen onkin vähemmän aikaa (ei se ennenkää oo esteeks päässy). Vannepesutestin kirjoittelujen jälkeen (en silloin ihan periaatteessa aloittanut toista testiä ettei mee ajatukset sekaisin) pessy auton ainoastaan kerran. Posan kanssa piti pestä Hyndellä tossa yks iltama vaan konepelti S17+ kokeilua varten. Meni siin samassa koko auto. Ja tiedätte miten auto likaantuu näillä keleillä :D Tosin oon kesälomalla että saattaa jotain hiekkateitäkin tulla testiin..

IMO mulla on nyt paremmin aikaa testailuihin muutenkin. Eilenkin kävin tekee autoon interior detailingin. Oon isipappalomalla/kesälomalla = Vahdin 3,5v poikaa = Keksin sille tekemistä ja touhuun omia :D

sonikk: Saanko tulla joku päivä hakee Sour Poweria?

Repiiks joku Goatset jos teen pesutestin eri paikassa kun normi pesutilassa? Testin periaatettahan tuo on vähän vastaan kun en pysty varmistaa että vesi ois 100% yhtä kovaa :? n.6km on välissä asfalttia joten suattaapi valua eri paikasta.
Vain YKSI LSP!

samunoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samunoz » Su Elo 14, 2011 9:54 pm

Saat testata muuallakin ;)

sonikk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sonikk » Su Elo 14, 2011 10:07 pm

Urran kirjoitti:sonikk: Saanko tulla joku päivä hakee Sour Poweria?
Saa toki, mutta kannattaa tulla lähiaikoina ennen kun loppuu. ;) Tänään pesin viimeks sillä.

Mähän oon kans mammalomalla vielä pari kuukautta.

Urran

Viesti Kirjoittaja Urran » Su Elo 14, 2011 11:56 pm

^Kiva. Täytyykin poiketa, vaikka huomenna (soittelen). Pitäskö meidän perustaa oma virkkuukerho nyt kun ollaan molemmat? :D
Vain YKSI LSP!

sonikk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sonikk » Ma Elo 15, 2011 1:00 am

Hahah joo mikäs siinä kun ei tota tekemistä vielä riittävästi ole.. :lol:

Posambique

Viesti Kirjoittaja Posambique » Ma Elo 15, 2011 12:57 pm

Pese missä peset, kunhan peset ;)

Ei sillä Suomessa ole mitään merkitystä sillä pesupaikalla. Meidän vesi on kuitenkin hyvää kaikkialla...

Innolla jo seuraavaa testiä kyllä odotellaan. Käy vetämässä pätkä hiekkabaanaa - se auttaa. Mulla on lisäksi keula täynnä ötököitä.
"Urku auki, pelti kii"

TKe_
Site Admin

Viesti Kirjoittaja TKe_ » Ke Elo 24, 2011 1:05 pm

Onko Urran ehtinyt vaippojen vaihdon lomassa tehdä pesutestiä?

Urran

Viesti Kirjoittaja Urran » To Elo 25, 2011 7:41 am

On 8-)
Vain YKSI LSP!

TKe_
Site Admin

Viesti Kirjoittaja TKe_ » To Elo 25, 2011 8:15 am

Hienoa. Testiä odotellessa:

Kuva

Posambique