Karkeat kiillotustahnat
Karkeat kiillotustahnat
Menzernan Power Gloss alkaa olla lopuillaan ja uutta tahnaa pitäisi ostaa.
Taas tekisi mieli jotakin uutta koittaa, joten nyt arvon raati, mielipiteitä kaivattaisiin. Vaihtoehdot mitä olen päässäni puntaroinut on Menzin FastGloss 500, Meg'sin 105, Scholl S0/S02/S3, sekä 3M Fast Cut Plus tai saa toki ehdottaa muitakin.
Taas tekisi mieli jotakin uutta koittaa, joten nyt arvon raati, mielipiteitä kaivattaisiin. Vaihtoehdot mitä olen päässäni puntaroinut on Menzin FastGloss 500, Meg'sin 105, Scholl S0/S02/S3, sekä 3M Fast Cut Plus tai saa toki ehdottaa muitakin.
"Polishing paint is polishing paint, detailing is getting the wax out of the cracks" -Mike Phillips
Re: Karkeat kiillotustahnat
Ota toi 3m testiin. Itseä kiinnostaisi kovasti 3M mylläystahnat.
3m on hyvä. Itse pitäs kans päästä kokeilee FG500 ja Megun 105, mitä on kehuttu nopeaksi. Allchem Virtus 427 Coarse cut on myös hyvä.
S3 gold ehdottomasti testiin!!! Tuota itsekin halunnut, mutta kun saatavuus on tällä hetkellä heikohkoa. Tai ota tuo 105 niin itse kokeilen S3... Sullahan on jo hyvät pohjat 205:sta, niin tuo kaveriksi... 

Kaikki liha tottelee kuria...
Prkl, duunissa aikamoista betonia että en tiedä miten sitä oikein käyttäis 

"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
Itse asiassa ensi viikonlopuksi järjestyy 105:ttä testiin, laitan siitä sitten pikku raportin.Hynde kirjoitti:S3 gold ehdottomasti testiin!!! Tuota itsekin halunnut, mutta kun saatavuus on tällä hetkellä heikohkoa. Tai ota tuo 105 niin itse kokeilen S3... Sullahan on jo hyvät pohjat 205:sta, niin tuo kaveriksi...
S3 Gold on muuten kiinnostava, mutta onko se vielä napsun liian kevyttä tavaraa? Jos testaan 105:n, niin raportoi sinä Schollista?
"Polishing paint is polishing paint, detailing is getting the wax out of the cracks" -Mike Phillips
-
..ja vahvistan, että voit laittaa tarvittaessa kuvien kera.-JP- kirjoitti:Itse asiassa ensi viikonlopuksi järjestyy 105:ttä testiin, laitan siitä sitten pikku raportin.

"Somebody´s Heiney is crowding my ice box..." -R.Cuomo
Luulen, ettei tuota S3 goldia vahvempaa ainetta enää tarvitse. Laitan sitä heti tilaukseen, kun Foxx saa loput tarvikkeet varastoonsa. Se on mulle "velkaa" pari artikkelia...-JP- kirjoitti:Itse asiassa ensi viikonlopuksi järjestyy 105:ttä testiin, laitan siitä sitten pikku raportin.Hynde kirjoitti:S3 gold ehdottomasti testiin!!! Tuota itsekin halunnut, mutta kun saatavuus on tällä hetkellä heikohkoa. Tai ota tuo 105 niin itse kokeilen S3... Sullahan on jo hyvät pohjat 205:sta, niin tuo kaveriksi...
S3 Gold on muuten kiinnostava, mutta onko se vielä napsun liian kevyttä tavaraa? Jos testaan 105:n, niin raportoi sinä Schollista?

Voisit tosiaan jonnekkin kirjoitella hieman enemmän noista megun aineista. Tai kohta kait noita pääsee kokeilemaan kun #205 on kaapinpäällä ja #105 tilauksessa-JP- kirjoitti:Itse asiassa ensi viikonlopuksi järjestyy 105:ttä testiin, laitan siitä sitten pikku raportin.Hynde kirjoitti:S3 gold ehdottomasti testiin!!! Tuota itsekin halunnut, mutta kun saatavuus on tällä hetkellä heikohkoa. Tai ota tuo 105 niin itse kokeilen S3... Sullahan on jo hyvät pohjat 205:sta, niin tuo kaveriksi...

Valmistajakohtaiset ketjut näistä kiillotusaineista ei olisi pahitteeksi?
E53 X5 3.0D
Omassa käytössä olen siirtynyt koko ajan miedompiin aineisiin. Hyvin harvoin käytän esim Menzernan S100, S500 tai 3M fast cut +. Nyt pääsääntöisesti Intensive Polishista miedompaan päin tai 3M perfect polish (kelta korkkinen).
Aloin leikkimään laikoilla ja kierroksilla, kas kummaa karkeat tuotteet jäivät hyllyyn samoiten kuin karvalaikat.
Aloin leikkimään laikoilla ja kierroksilla, kas kummaa karkeat tuotteet jäivät hyllyyn samoiten kuin karvalaikat.
Mun nimi on Jyrki
Ei kukaan ole kokeillut Wolf's 6H:ta? DW:n topiccien perusteella se olisi myös hyvä vaihtoehto.
Tuo S3 gold olisi nyt tulossa, niin laitellaan siitä juttua, kunhan keritään...