Talvisuojaus: Carlack NSC+LLS/Colly845
Talvisuojaus: Carlack NSC+LLS/Colly845
Kumpi parempi syys/talvisuojaksi?
Molempia löytyy ja talven aikana onnistuu varmaan yksi uusintakäsittely jos tarpeen.
Molempia löytyy ja talven aikana onnistuu varmaan yksi uusintakäsittely jos tarpeen.
Re: Talvisuojaus: Carlack NSC+LLS/Colly845
Mulla oli viime talvena toi carlack kaksikko. Kesto on varsin ok suomen olosuhteisiin (=kerran talven aikana uusin kombon).
Onko mitään ideaa laittaa NSC:n alle PB BH, vai viekö NSC se mukanaan?
Ei kannata, laita vain jompikumpi. Molemmat kun on puhdistavia, niin päällimmäinen vie alimmaisen mukanaan.
"Polishing paint is polishing paint, detailing is getting the wax out of the cracks" -Mike Phillips
Okei. NSC se sitten on.
Nyt on pinnassa NSC+LLS.
Ajattelin pistää vielä yhden kerroksen LLS tai Colly845.
Edellinen kerros laitettu viikko sitten. Kumpi olis kiillon suhteen parempi valinta?
Ajattelin pistää vielä yhden kerroksen LLS tai Colly845.
Edellinen kerros laitettu viikko sitten. Kumpi olis kiillon suhteen parempi valinta?
^Tähän kysymykseen on vain yksi vastaus: Vain yksi LSP.
Vain YKSI LSP!
Kävin vetämässä toisen kerroksen LLS:ää. Vähän rasittaa aineen vaikea työstettävyys. Levittyy tietysti hyvin ohuelti mut tosi hankala nähdä missä ainetta on ja
vaikea arvioida milloin olis oikea aika pyyhkiä pois. (Metallihopea pinta) Lisäksi tuntuu et 2 kerroksen jälkeen kiilto ei ole mitään kovin mahtavaa. Odotin vähän parempaa mut
476s näyttää jotenkin terävämmältä, LLS näyttää jotenkin "harmahtavalta, utuiselta". Mitä teen väärin vai asettuuko toi kiilto kun on lopullisesti "kovettunut"?
Harkitsen jo koko LLS luopumista mut kun on vaikea löytää toimivaa paria NSC joka ei ilmeisesti toimi aivan kaikkien aineitten kanssa. NSC on kuitenkin huipputuote johon olen tykästynyt. (Jos jollakulla on mielessä parempaa vaihtoehtoa NSC kanssa tai sitten NSC tilalle niin ilomielin otetaan ehdotuksia vastaan)
Taas näitä LSP kysymyksiä pukkaa

vaikea arvioida milloin olis oikea aika pyyhkiä pois. (Metallihopea pinta) Lisäksi tuntuu et 2 kerroksen jälkeen kiilto ei ole mitään kovin mahtavaa. Odotin vähän parempaa mut
476s näyttää jotenkin terävämmältä, LLS näyttää jotenkin "harmahtavalta, utuiselta". Mitä teen väärin vai asettuuko toi kiilto kun on lopullisesti "kovettunut"?
Harkitsen jo koko LLS luopumista mut kun on vaikea löytää toimivaa paria NSC joka ei ilmeisesti toimi aivan kaikkien aineitten kanssa. NSC on kuitenkin huipputuote johon olen tykästynyt. (Jos jollakulla on mielessä parempaa vaihtoehtoa NSC kanssa tai sitten NSC tilalle niin ilomielin otetaan ehdotuksia vastaan)
Taas näitä LSP kysymyksiä pukkaa
Mä laitoin NSC:n päälle Dodo Diamond Whiten. Se on ainakin kestänyt hyvin pinnassa ja kiiltää, tosin autokin myllytetty mikä edelleen on se ratkaiseva tekijä.
Onko hyötyä jos NSC:n ja 476:n päälle laittaa vielä CG Butter wet waxin? Vai peräti haittaa?
I rest my caseUrran kirjoitti:^Tähän kysymykseen on vain yksi vastaus: Vain yksi LSP.
Instagram: ahoneja
Instagram: detailcave
Instagram: detailcave
Toi "voi vaha" on jonkun verran ali arvostettu aine .varmaan tuo hieman Collin päälle "märkyyttä"/ syvyyttä.makelja kirjoitti:Onko hyötyä jos NSC:n ja 476:n päälle laittaa vielä CG Butter wet waxin? Vai peräti haittaa?
Ei ole kovin kestävä.
'Ei ainakaan haittaa ole.Ei sisällä hiovia/puhdistavia aine osia.
Kumpikohan olis nopeampi tapa kosteahkossa TI-hallissa.
NSC/pyyhintä
Collinite 845 pyyhintä
vai
NSC+LLS pyyhintä
Toiset sanoo et NSC päälle levitettynä LLS pitää pyyhkiä pois muutaman minuutin päästä ja toiset meinaa et on hyvä antaa "hengähtää" 15 min jopa tuntiin.
Itse annoin olla viimeksi n. 10 min ja oli vähän nihkeää toi pyyhintä.
NSC/pyyhintä
Collinite 845 pyyhintä
vai
NSC+LLS pyyhintä
Toiset sanoo et NSC päälle levitettynä LLS pitää pyyhkiä pois muutaman minuutin päästä ja toiset meinaa et on hyvä antaa "hengähtää" 15 min jopa tuntiin.
Itse annoin olla viimeksi n. 10 min ja oli vähän nihkeää toi pyyhintä.
Mä oon ton LLS ottanut pois hyvinkin pian levityksen jälkeen. Sen huomaa, kun se kuivuu niin nopeasti pois, muuten voi olla tiukassa. Tosin en ole kosteassa TI hallissa sitä tehnyt.
tilasin kanssa tuon NSC+LLS combon, oletteko tehneet normi pohjat ennenkuin olette vetäisseet yhdistelmän?
eli pesu+savestus+ipa
Kauanko teillä talvella kesti tämä? Perkuleen talvi kun taas tulee... ai jai niitä suolamyrskyjä moottoritiellä...
eli pesu+savestus+ipa
Kauanko teillä talvella kesti tämä? Perkuleen talvi kun taas tulee... ai jai niitä suolamyrskyjä moottoritiellä...
Juuri noin.