CrapUrran kirjoitti:^Se oljenkorsi ei toiminut
Suihkepulloihin omat etiketit?
Re: Suihkepulloihin omat etiketit?
Eli onko AutoGlym tässä nyt sit ainoa "järkevä" vaihtoehto? 
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
-
juha.lehtimaki
Tärpätti toimii myös todella hyvin. Tarvii tietysti liotinpesun käsittelyn jälkeen mutta on halpa ja tehokas. Toimii todella hyvin myös kausihuollon yhteydessä vanteita putsattaessa.
Tietysti vie kaikki vahat mennessään mutta tämä nyt tapahtuu kaikilla aineilla (??)
Toki noita kaupallisiakin löytyy melkeinpä joka merkiltä esim.
http://www.autonhoito.com/shop/index.ph ... cts_id=363
http://cquartz.com/index.php?option=com ... x&catid=37
Tietysti vie kaikki vahat mennessään mutta tämä nyt tapahtuu kaikilla aineilla (??)
Toki noita kaupallisiakin löytyy melkeinpä joka merkiltä esim.
http://www.autonhoito.com/shop/index.ph ... cts_id=363
http://cquartz.com/index.php?option=com ... x&catid=37
No en mä nyt tiedä. Glymi maksaa mätänetissä mitä, jonkun 8-10e/325ml? Routecinkin kautta Tardis on ~60e/5litraa eli 12e/litraPeke kirjoitti:Eli onko AutoGlym tässä nyt sit ainoa "järkevä" vaihtoehto?
Valet Pro:lta löytyy myös 5l tonkassa Citrus Tar & Glue removeria. Tota ajattelin ottaa, kun oma de-tar loppuu.
Wolfie, saako tuota noin vaan ku soittaa Mikalle(mistä numero) ku tarttisin aika pian? ValetProta ei taida Suomesta saada(en mä nyt rupee yhtä pönttöä tilaa ulkomailta)...?
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Jos Mikalla vaan on sitä auton kyydissä niin saa vaikka heti. Jos ei ole kyydissä ja varastossa on niin seuraavana päivänä. Sillon kun ite ostin niin sovittiin Mikan kanssa treffit melkein kodin viereiselle Nesteelle seuraavan päivän aamuksi. Mika reissaa kuitenkin pitkinpoikin pk-seutua kokoajan ja sen pakun takaosa on kyllä yksi Aladdinin luola, aivan täynnä kaikkea kivaaPeke kirjoitti:Wolfie, saako tuota noin vaan ku soittaa Mikalle(mistä numero) ku tarttisin aika pian? ValetProta ei taida Suomesta saada(en mä nyt rupee yhtä pönttöä tilaa ulkomailta)...?
Rimpauta sille ja sovi treffit: Routec OY Mika 040 752 6566
Niin ja hinta on 60.55e sisältäen ALV. Varaa käteistä mukaan, mielellään tasaraha.
Mä voisin melkeinpä lunastaa sulta yhen litran ainaskin jos ostat Tardista, pitää vaan pullo kaivaa jostain ensin
ValetProta saa ainaskin http://www.prospect.fi mutta en tiedä onko heillä 5litrasia... Pienempää pulloa on ainaskin.
No prkl, sulle litra ja joku ostakaa viel litra niin eihän tuo hinta sit enää kuulosta kauheen pahalle... 
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Jos Peke ostat, niin lupaudun lunastamaan myös litran sulta kokeiluun!!
- Henkka -
- Henkka -
Kaikki liha tottelee kuria...
Jos ens viikolla sais soitettua...Tuli tänään sentään ostettua tarratulostin! 
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Mika on sitten kuulemma lomilla. Ei hajua kuinka pitkään. Jos ei Mikaa saa kiinni niin soita Jean Paanaselle GSM: 040 044 6824 ja kysäsee kuka kuskailee missäpäin 
Voin yrittää selvittää kauan Mika on lomilla, muutenkin pitäs asioida hänen kanssa mm. happoa, liimanpoistoainetta ja jotain muuta täydennystä.
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
No joo, Dani laitatko sit vaik tänne infoo...
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Oon väännely kans noita etikettejä sumupulloihin koneelle, oliko jo aikasemmin puhetta että saako a4 tarra-arkkeja joihin vois tulostaa etiketit ja liimata pulloon? Tarvittaessa vielä kontaktimuovi päälle.
Suola kuuluu ruokaan, ei tielle.
Edit muokataas vähän. Tollaisia etikettejä mä nysväsin:

Nyt olisi labelit tehty. Seuraava vaihe onkin metsästää tarra-arkki, minkä päälle voi vetää värilaserilla ja että se kestää kosteutta. Väriltään valkoista. Täytyy käydä suomalaisessa kirjakaupassa näin alkuun.
Joo..jokku tuommoset pitää itekkin vääntää, tässähän tuntee olonsa ihan harrastelijaks muuten.
[OT]
^Tulipahan edes johonkin käytettyä photoshoppia, kun ostin muutama vuosi takaperin photoshop CS4 extended version. Onpahan ollut onnettoman vähällä käytöllä koko softa; kiitos lightroomin. Nyt pitäisi sekin päivittää uudempaan versioon (2->3), mutta olen vähän odotellut jos ne kohta pamauttas seuraavan version ulos.
[/OT]
^Tulipahan edes johonkin käytettyä photoshoppia, kun ostin muutama vuosi takaperin photoshop CS4 extended version. Onpahan ollut onnettoman vähällä käytöllä koko softa; kiitos lightroomin. Nyt pitäisi sekin päivittää uudempaan versioon (2->3), mutta olen vähän odotellut jos ne kohta pamauttas seuraavan version ulos.
[/OT]
Itse olen ekiketit tehnyt periaatteella "eihän kukaan näitä näe" (paitsi nyt tietenkin
). Huononäköinen ja pe*s aukinen kun olen niin teksti isolla mutta käyttäen mahdollisimman vähän mustetta
Etiketit on tulostettu tarrapaperille jonka päälle on vetäisty kontaktimuovi.

Etiketit on tulostettu tarrapaperille jonka päälle on vetäisty kontaktimuovi.

Se mikä osataan tehdään itse. Jos jotain ei osata, se opetellaan...
^Noihan on varsin selkeät etiketit.
Tke nuo sinun tekemät on kyllä varsin hienot ja yksinkertaiset. Saako noita käyttää, jos itsekin innostuu tuunaamaan noita pulloja...
Vaikka hyvin on toiminut tuo tussikin...
Toki. Tarvittaessa PM:llä saa noista yksittäisiä / isompia versioita. Ne on suunniteltu shinearaman 16oz pulloihin. Leveys 6cm ja korkeus 14cm. Halusin niistä riittävän isot, että höyrypäissäänkin näkee ne lukea.Hynde kirjoitti:Tke nuo sinun tekemät on kyllä varsin hienot ja yksinkertaiset. Saako noita käyttää, jos itsekin innostuu tuunaamaan noita pulloja...Vaikka hyvin on toiminut tuo tussikin...
^No jos viitsit, niin pistä tulemaan. Itselläni löytyy nuo samat pullot, niin sopisi kuin nyrkki silmään... 
Täältä löytyy myös Shinearaman pullot 
:: DAS-6 PRO :: CG Hex-Logic :: Menzerna ::
Tjaahas, ainakaan tästä kylästä ei saa tuollaisia säänkestäviä polylaser tarra-arkkeja väriltään valkoisia. Ideoita otetaan vastaan, mistä sellaiset löytyisi ilman järkyttäviä toimituskuluja?