Pienpoisto, raudanpoisto, claybar jne.
-
Urran
- Viestit: 7304
- Liittynyt: To Heinä 01, 2010 2:58 pm
- Paikkakunta: Kerava-Vantaa akseli
Viesti
Kirjoittaja Urran » Ke Heinä 27, 2011 9:25 am
Moro,
Törmäsin Twitterissä (mihin muuten liityin vaan seuratakseni noiden detailing porukoiden updateja

) PolishedBlissin kuviin autosta, mikä oli 2 päivää vanha!! Minkä pinta näytti Deironizerin jälkeen tältä:
Clark @ PolishedBliss kirjoitti:This car was brand new yesterday; how much iron contamination?!
Repikää siitä huumoria

Vain YKSI LSP!
-
seatts
- Viestit: 1758
- Liittynyt: Ti Kesä 22, 2010 10:58 am
- Paikkakunta: Sauvo
Viesti
Kirjoittaja seatts » Ke Heinä 27, 2011 9:28 am
Aika karun näköistä jälkeä uudeksi autoksi.
Facebookissa Sauvon Autopinnoitus
-
Dandan
- Viestit: 65
- Liittynyt: Ti Kesä 28, 2011 3:08 pm
Viesti
Kirjoittaja Dandan » Ke Heinä 27, 2011 10:37 am
En näe kuvia?
Best things in life are not things.
-
-JP-
- Viestit: 1809
- Liittynyt: Ma Touko 03, 2010 8:40 pm
- Paikkakunta: Jääli
Viesti
Kirjoittaja -JP- » Ke Heinä 27, 2011 10:38 am
Sama homma. Aamulla tosin näkyi vielä...
"Polishing paint is polishing paint, detailing is getting the wax out of the cracks" -Mike Phillips
-
Urran
- Viestit: 7304
- Liittynyt: To Heinä 01, 2010 2:58 pm
- Paikkakunta: Kerava-Vantaa akseli
Viesti
Kirjoittaja Urran » Ke Heinä 27, 2011 11:17 am
Jaa Twitpic vaihtelee osotteita. Otin omalle ftp:lle hostaukseen, ei pitäis enää kadota

Vain YKSI LSP!
-
Hynde
- Viestit: 3580
- Liittynyt: Ma Kesä 28, 2010 11:36 pm
- Paikkakunta: Sipoo / Ylläs
Viesti
Kirjoittaja Hynde » Ke Heinä 27, 2011 12:33 pm
No onko tämä nyt juuri tullut luovutus fiksauksesta vai tekeekö ko. Clark sitä? Eli onko tämä juuri samanlainen tapaus, kuin mihin esim. Dani törmää varmaan viikottain, kun autoja rahdataan maahan ulkomailta?
Kaikki liha tottelee kuria...
-
Urran
- Viestit: 7304
- Liittynyt: To Heinä 01, 2010 2:58 pm
- Paikkakunta: Kerava-Vantaa akseli
Viesti
Kirjoittaja Urran » Ke Heinä 27, 2011 1:00 pm
^Valitettavasti Clark kommentoi asiaa vain sanoilla mitkä ylläkin lukee. Vahva veikkaus on kuitenkin että luovutus fiksi on tehty jo ja auto on tullu "Protection Service":en. Asiasta ehkä myöhemmin lisää juttua DW:llä?
Vain YKSI LSP!
-
Peke
- Viestit: 2928
- Liittynyt: La Huhti 16, 2011 11:41 pm
- Paikkakunta: Vantaa
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Peke » Ke Heinä 27, 2011 5:28 pm
No huh huh, toivottavasti itsellä ois edessä helppo puhdistusoperaatio ennen CQuartzia...
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
-
Urran
- Viestit: 7304
- Liittynyt: To Heinä 01, 2010 2:58 pm
- Paikkakunta: Kerava-Vantaa akseli
Viesti
Kirjoittaja Urran » Ke Heinä 27, 2011 8:54 pm
^Ei De-Iron käsittelyssä kauaa aikaa mee, eikä liene vaivaksikaan?
Vain YKSI LSP!
-
Dani
- Viestit: 5737
- Liittynyt: Ma Touko 03, 2010 8:02 pm
- Paikkakunta: Espoo
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Dani » To Heinä 28, 2011 5:20 pm
[offtopic]
Vähän siivosin topiccia
[/offtopic]
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."