Iron Contamination

Pienpoisto, raudanpoisto, claybar jne.
Urran
Viestit: 7304
Liittynyt: To Heinä 01, 2010 2:58 pm
Paikkakunta: Kerava-Vantaa akseli

Iron Contamination

Viesti Kirjoittaja Urran » Ke Heinä 27, 2011 9:25 am

Moro,

Törmäsin Twitterissä (mihin muuten liityin vaan seuratakseni noiden detailing porukoiden updateja :D ) PolishedBlissin kuviin autosta, mikä oli 2 päivää vanha!! Minkä pinta näytti Deironizerin jälkeen tältä:
Clark @ PolishedBliss kirjoitti:This car was brand new yesterday; how much iron contamination?!

Kuva

Kuva
Repikää siitä huumoria :D
Vain YKSI LSP!

Avatar
seatts
Viestit: 1758
Liittynyt: Ti Kesä 22, 2010 10:58 am
Paikkakunta: Sauvo

Re: Iron Contamination

Viesti Kirjoittaja seatts » Ke Heinä 27, 2011 9:28 am

Aika karun näköistä jälkeä uudeksi autoksi.
Facebookissa Sauvon Autopinnoitus

Avatar
Dandan
Viestit: 65
Liittynyt: Ti Kesä 28, 2011 3:08 pm

Re: Iron Contamination

Viesti Kirjoittaja Dandan » Ke Heinä 27, 2011 10:37 am

En näe kuvia?
Best things in life are not things.

Avatar
-JP-
Viestit: 1809
Liittynyt: Ma Touko 03, 2010 8:40 pm
Paikkakunta: Jääli

Re: Iron Contamination

Viesti Kirjoittaja -JP- » Ke Heinä 27, 2011 10:38 am

Sama homma. Aamulla tosin näkyi vielä...
"Polishing paint is polishing paint, detailing is getting the wax out of the cracks" -Mike Phillips

Urran
Viestit: 7304
Liittynyt: To Heinä 01, 2010 2:58 pm
Paikkakunta: Kerava-Vantaa akseli

Re: Iron Contamination

Viesti Kirjoittaja Urran » Ke Heinä 27, 2011 11:17 am

Jaa Twitpic vaihtelee osotteita. Otin omalle ftp:lle hostaukseen, ei pitäis enää kadota :)
Vain YKSI LSP!

Avatar
Hynde
Viestit: 3580
Liittynyt: Ma Kesä 28, 2010 11:36 pm
Paikkakunta: Sipoo / Ylläs

Re: Iron Contamination

Viesti Kirjoittaja Hynde » Ke Heinä 27, 2011 12:33 pm

No onko tämä nyt juuri tullut luovutus fiksauksesta vai tekeekö ko. Clark sitä? Eli onko tämä juuri samanlainen tapaus, kuin mihin esim. Dani törmää varmaan viikottain, kun autoja rahdataan maahan ulkomailta?
Kaikki liha tottelee kuria...

Urran
Viestit: 7304
Liittynyt: To Heinä 01, 2010 2:58 pm
Paikkakunta: Kerava-Vantaa akseli

Re: Iron Contamination

Viesti Kirjoittaja Urran » Ke Heinä 27, 2011 1:00 pm

^Valitettavasti Clark kommentoi asiaa vain sanoilla mitkä ylläkin lukee. Vahva veikkaus on kuitenkin että luovutus fiksi on tehty jo ja auto on tullu "Protection Service":en. Asiasta ehkä myöhemmin lisää juttua DW:llä?
Vain YKSI LSP!

Avatar
Peke
Viestit: 2928
Liittynyt: La Huhti 16, 2011 11:41 pm
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Iron Contamination

Viesti Kirjoittaja Peke » Ke Heinä 27, 2011 5:28 pm

No huh huh, toivottavasti itsellä ois edessä helppo puhdistusoperaatio ennen CQuartzia...
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing

Urran
Viestit: 7304
Liittynyt: To Heinä 01, 2010 2:58 pm
Paikkakunta: Kerava-Vantaa akseli

Re: Iron Contamination

Viesti Kirjoittaja Urran » Ke Heinä 27, 2011 8:54 pm

^Ei De-Iron käsittelyssä kauaa aikaa mee, eikä liene vaivaksikaan?
Vain YKSI LSP!

Avatar
Dani
Viestit: 5737
Liittynyt: Ma Touko 03, 2010 8:02 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Iron Contamination

Viesti Kirjoittaja Dani » To Heinä 28, 2011 5:20 pm

[offtopic]
Vähän siivosin topiccia
[/offtopic]
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."

Vastaa Viestiin