Hynden oma kesälomaprojekti e39 m-sport touring

Käytit siihen aikaa, rahaa, verta, hikeä tai kyyneleitä. Näytä ne muille!!
Avatar
Hynde
Viestit: 3580
Liittynyt: Ma Kesä 28, 2010 11:36 pm
Paikkakunta: Sipoo / Ylläs

Re: Hynden oma kesälomaprojekti e39 m-sport touring

Viesti Kirjoittaja Hynde » To Heinä 21, 2011 2:04 am

Jasso laamanen... Suihkunraikkaana ja Sandels höyryissä voisi taas kirjoitella muutaman sanasen tästä päivästä. Paljon meni aikaa, mutta suuria näkyviä ei aikaiseksi saatu. Tänään vielä hiposteltiin osittain noita pohjia, teippailtiin, teippailtiin ja teippailtiin, sekä ruiskastiin ruostekamat takakonttiin...

Korin viimeisten hipostelujen jälkeen oli vuorossa pesu ja teippailut. "Pesin" korin kertaalleen IPA:lla ja aloitin listojen rajauksilla.

Kuva

Aikaa vievää touhua, koska maalataan listat paikallaan, jolloin teippaukset pitää tehdä huolella. Palkinnoksi saa pitää ehjät ja suorat listat autossa... :lol: Bemarissa on otolliset listat maalailuun, koska ne ovat malliltaan sellaiset korista irti olevat...

3M ja 4CR teipeillä mentiin ja apuna ehdoton terävä kirurgin veitsi

Kuva

Tässä kohtaa ei kannata säästää teipissä!!! Ö-luokan maalarinteipit kannattaa jättää suosiolla kaappiin. Teipin pitää pysyä juuri siinä, missä sen halutaan. Mikään ei ole vittumaisempaa, kuin irtoava teippi kesken maalaussession / kuivauksen, jolloin se pahimmassa tapauksessa osuu maalipintaan ja kaikki on pilalla...

Näpertelyä ja rajailua...

Kuva

Mukavasti irti kohteesta teipillä avittaen. Eli kumilistaa venytetty ulospäin

Kuva

Rajausten jälkeen ikkunoiden kimppuun

Kuva

Peittelyynhän käy melkein mikä tahansa, mutta sen verran kannattaa katsoa, että kestää tulevat maalit, ilman että sulaa esim. lakan alla. Vituttaa, kun lakat ja muovit ovat katossa... Itselläni sattui olemaan hyllyssä rulla 3M muovia. Erittäin mukavaa vaakapinnoille, kuten lasit, koska on luonteeltaan staattista ja pysyy paikallaan. Paikallaan pysyvässä on se hyvä puoli, ettei se sitten lepata, kun maalaillaan. Paska, sumu ja pöly ei lähde niin helposti liikkeelle ja kulkeudu vasta maalatulle pinnalle.

Kuva

Muuten vedeltiinkin remontista jäljelle jääneellä suojamuovilla, jota on mukava vetää isoille pinnoille, koska on erittäin kookasta.

Kuva

Joiltain tämä peittely tapahtuu silmän käänteessä. Minulta ei... :evil: Aikaa menee, mutta kyllä se palkitsee sitten, kun katsellaan valmista pintaa... ;)

Illasta ruiskin vielä ruostekamat pahoihin paikkoihin. Debeerin 2K epoxylla (1-7520) mentiin.

http://www.motip.fi/1-De-Beer-automaali ... ducts.html

Päätin jättää pahimpiin paikkoihin myös sinkkimaalit pohjille. Eipä ruostu enää, kun on puhallettu kunnolla ja asianmukainen ruostesuojaus päällä.

Kuva

Huomenna hiontavärit tähän päälle, esiin tulevien kuoppien kittaukset, runtu vielä hiontaväriä ja alkaa olla valmista itse maalille ja lakalle... 8-)

Lauantaiksi ei tarvi enää kiirehtiä, koska renkaat saapuvatkin vasta perjantaina. En halua maalata, ennen kuin olen sovittanut renkaat alle, jos joutuu vielä kaaria työstämään. Eli perjantaina voisi ruiskia maalit ja lakat, jos kaikki menee hyvin. Kylläpä tämä tästä... ;)

- Henkka -
Kaikki liha tottelee kuria...

Urran
Viestit: 7304
Liittynyt: To Heinä 01, 2010 2:58 pm
Paikkakunta: Kerava-Vantaa akseli

Re: Hynden oma kesälomaprojekti e39 m-sport touring

Viesti Kirjoittaja Urran » To Heinä 21, 2011 7:56 am

Kisällejä vai? Niin kai si.

Otin taas firman kahvihuoneesta ison kupin ja tulin koneelle siinä toivossa että Hynde on tehny päivityksen. Enkä päässy pettymään, tälläkään kertaa :D
Vain YKSI LSP!

Avatar
Hynde
Viestit: 3580
Liittynyt: Ma Kesä 28, 2010 11:36 pm
Paikkakunta: Sipoo / Ylläs

Re: Hynden oma kesälomaprojekti e39 m-sport touring

Viesti Kirjoittaja Hynde » To Heinä 21, 2011 3:47 pm

"Aamusta" taas reippain mielin talliin. Lyhyt projekti. Rasvanpoisto, hiontavärit ja kuivaamaan...

Tuhdilla rasvanpoistolla aloitettiin. Aluksi pyyhin pinnat jollain kaapista löytyneellä silikoninpoistoaineella. Vielä, ennen kuin vedin pinnat, niin pyyhkäisin kertaalleen Debeerin ohenteella, jotta on VARMASTI rasvaton pinta maalille.

Kuva

Sen jälkeen olikin aika ottaa esille kaiken maalaamisen kivijalka. Debeerin 2K -hiontavärit

Kuva

Jos ei näitä ole vieressä käytettävissä, niin mitään en maalaa!!! Näillä luodaan se solidi, "betonoitu" pinta tulevalle maalille ja lakalle. Alle voi huoletta jäädä vielä vähän jotain ihmeellisyyksiä, mutta tämä varmistaa sen, että mikään ei reagoi tulevan maalipinnan kanssa. Eli minimoidaan mahdolliset ei toivotut reaktiot ja kiehahtelut. Peittää hienosti P320 hionta skraadut ja varmaan peittoa löytyy aina tuonne P120 asti. Eli ei tarvitse olla mitään viimeiseen asti hiposteltua pintaa -> ajan hukkaa!!!

Sävyttelin sopivan sävyn vaaleasta ja mustasta tulevalle siniselle pinnalle

Kuva

Ja ei muuta kuin pintaan. Pari ruiskullista heitin pintaan ja tuhdit kerrokset kitattujen kohtien päälle. Ilman tätä vaihetta, kitti tulee jossain vaiheessa maalipinnan läpi. Tai tarkemmin se vetelee / kutistuu ja kitin / pellin välinen raja nousee esiin. Tämän alta ei nouse!!!

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Sinne jäi kuivamaan. Varmaan 12 - 16 tuntia ja on hiottavissa. Pääsääntöisesti kuitenkin aina seuraavana päivänä. Miellyttävä hioa noin P500 ja jättää täysin tasaisen, maalivalmiin pinnan... 8-) Huomenna kittaillaan vielä tuon päälle ylös nousseita monttuja ja vetästää pieni huntu hionta-ainetta päälle. Sitten alkaa olla valmista viimeiselle hionnalle.

Nyt voisi vaikka käyttää loppupäivän vanteiden parissa... ;)

- Henkka -
Kaikki liha tottelee kuria...

Avatar
Anzafin
Viestit: 469
Liittynyt: Ma Touko 03, 2010 10:06 pm
Paikkakunta: Kajaani

Re: Hynden oma kesälomaprojekti e39 m-sport touring

Viesti Kirjoittaja Anzafin » To Heinä 21, 2011 3:55 pm

Kuva

Urran
Viestit: 7304
Liittynyt: To Heinä 01, 2010 2:58 pm
Paikkakunta: Kerava-Vantaa akseli

Re: Hynden oma kesälomaprojekti e39 m-sport touring

Viesti Kirjoittaja Urran » To Heinä 21, 2011 3:57 pm

^Tais olla uus suosikki mukana näissäkin kuvauksissa :D

Jumaleissön on komiata :)
Vain YKSI LSP!

Avatar
Hynde
Viestit: 3580
Liittynyt: Ma Kesä 28, 2010 11:36 pm
Paikkakunta: Sipoo / Ylläs

Re: Hynden oma kesälomaprojekti e39 m-sport touring

Viesti Kirjoittaja Hynde » To Heinä 21, 2011 4:05 pm

Uutta ei ole vara ostaa, joten köyhän on pakko yrittää... :roll:

Joo kuvailin tulla uudella linssillä ja tarkennukset menee mihin sattuu... :lol: Noh, ei se ole vakavaa tällaisessa topicissa ja tuleepa siihenkin tutustuttua.

Jotain se Urran puhui Apartive... aperatiivi... moodista... 1,8 / 2,0 / 8,0... ei ainakaan promilleja, vaikka illasta tallissa tuntuukin siltä... tämä zoomi ei toimi, kun tuo kohde ei liiku!!! Tyttö on helpompi kuvat, kun sen voi käskeä kauemmmas... eiku mitä se puhui jalkazoomista...

:lol:

Tulisivat vain renkaat sieltä Briteistä, jotta pääsee sorvaamaan niitä alle... :twisted:
Kaikki liha tottelee kuria...

Urran
Viestit: 7304
Liittynyt: To Heinä 01, 2010 2:58 pm
Paikkakunta: Kerava-Vantaa akseli

Re: Hynden oma kesälomaprojekti e39 m-sport touring

Viesti Kirjoittaja Urran » To Heinä 21, 2011 4:13 pm

^ :D

Se tais unohtuu pitää se luvattu lyhyt oppimäärä? Ens kerralla pidän sit :)
Vain YKSI LSP!

Avatar
Dani
Viestit: 5737
Liittynyt: Ma Touko 03, 2010 8:02 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Hynden oma kesälomaprojekti e39 m-sport touring

Viesti Kirjoittaja Dani » To Heinä 21, 2011 4:37 pm

On se vaan veijari 8-)

Ps. laita single tarkennus päälle, eli tarkentaa aina vaan ja ainoastaan keskelle tai valittuun tarkennuspisteeseen. Näin on hepompi ottaa kuva siitä mistä pitää, kameran automaagitarkennus kun ei aina ymmärrä mihin sen pitäis tarkentaa.
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."

Avatar
Hynde
Viestit: 3580
Liittynyt: Ma Kesä 28, 2010 11:36 pm
Paikkakunta: Sipoo / Ylläs

Re: Hynden oma kesälomaprojekti e39 m-sport touring

Viesti Kirjoittaja Hynde » To Heinä 21, 2011 10:48 pm

Iltapäivästä, auton kuivuessa, harrastettiin vähän vannejumpaa. Takavanteet sain koottua ja etuvanteet jäi vielä huomiselle.

Perushommalla aloitettiin, eli sisäkehien puhdistuksella. Vanhaa pinttymää ja liimaa oli kohtalaisesti. Lentoruosteet ja suuremmat liathan näistä jo pestiin pois. Pahimpana tietysti vanhat tiivistys aineet, eli silikonit, jotka täytyi saada pois...

Kuva

Kuva

Laiska mies käyttää aina työkaluja, kun siihen vain on mahdollisuus

Kuva

Lopuksi epäkeskolla pinnat tasaiseksi, jotta tiiveys on mahdollisimman hyvä

Kuva

Sisäkehien osalta ohitettiin nyt kaikki ITR jutut ja siirryttiin suoraan tinneriin, jotta saatiin nopeasti puhdasta. Sisemmälle tiivistyspinnalle näytettiin myös teräslaikkaa.

Kuva

Priimaa noista ei tietenkään saa, kuin poistamalla vanhaa pintaa ja maalaamalla uudestaan, mutta nämä kelpaavat kyllä vielä tämän kesän, koska eivät ole hapettuneet ja kraatereilla. Vähän maalivauriota siellä täällä.

Sen jälkeen olikin aika lyödä vanteita nippuun. Kehien väliin, juuri huullosteen kohdalle kevyt sipaisu tiivistysainetta, ennen lipin laskemista paikalleen.

Kuva

Ainettahan ei kuulu laittaa koko pinnalle niin, että sitä pursuaa myös pulttien koloista... :lol: Aineen tarkoitus on pitää ilma renkaan sisällä, ei pitää vanteita koossa. Lopuksi kevys sipaisu vielä sauman päälle. Sormen leveyinen riittää, jotta liitoksesta tulee tiivis. Joku käyttää tähän sikaa, joku jotain muuta. Itse laitoin Dinitrolin 401 koriliimaa... ;) Omasta mielestäni sika on aikamaista kakkaa ja käy hyvin harvoihin kohteisiin. Tähän se kuitenkin käy ihan ok...

Pultit momenttiin ristiin kiristäen ja avot...

Takavanteet valmiina, ilman keskiöitä

Kuva

Kuva

En jaksanut tähän hätään noita puhdistella kokoamisen jälkeen, joten paskaa on vähän pinnassa. Ennen alle laittoa vielä lippien kiillotus ja vanteiden suojaus. Ne liittynevät sitten enemmän tämän foorumin aiheisiin...

Kuva

Kuva

Kuva

Alle eivät mene, ennen kuin auto on vastaavassa kunnossa... ;) Noh, eiköhän noilla jo huristele eteenpäin...

- Henkka -
Kaikki liha tottelee kuria...

Avatar
Korhonen
Viestit: 1425
Liittynyt: Ma Huhti 04, 2011 9:57 am
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Re: Hynden oma kesälomaprojekti e39 m-sport touring

Viesti Kirjoittaja Korhonen » To Heinä 21, 2011 10:57 pm

Kuva

Mukava lukea tämmösiä juttuja ;)
"Jos asiat sujuvat hyvin, jotain menee kohta pieleen"

Harald
Viestit: 82
Liittynyt: Ke Huhti 27, 2011 1:45 pm

Re: Hynden oma kesälomaprojekti e39 m-sport touring

Viesti Kirjoittaja Harald » To Heinä 21, 2011 11:20 pm

^on todellakin. Tohtiikos noille keikoille laittaa renkaita muuten kuin räjäyttämällä? :lol:

Mun mielestä on jokseenkin tarpeetonta miettiä mikä sopii palstan teemaan ja mikä ei. Luulisi että täällä on sen verran automiehiä (ja -naisia) kaikki että tekipä sille kotterolleen mitäkä vaan ehostusta niin se kiinnostaa. 8-)

Avatar
Hynde
Viestit: 3580
Liittynyt: Ma Kesä 28, 2010 11:36 pm
Paikkakunta: Sipoo / Ylläs

Re: Hynden oma kesälomaprojekti e39 m-sport touring

Viesti Kirjoittaja Hynde » To Heinä 21, 2011 11:42 pm

Ammattimies laittaa sisään takaa päin. Ihan niin kuin kotonakin... ;)

No joo tuosta aiheesta ja sen sopivuudesta tänne. Kyllä tänäänkin pari kertaa asiaa mietin, kun kirjoittelin näitä, että ollaan aika kaukana tämän foorumin varsinaisesta aiheesta... :lol: Ei nyt sentään vielä puslien tai öljyjen vaihtoa, mutta kuitenkin... :roll: Hoidetaan nyt tämä kuitenkin kunnialla loppuun ja kyllähän tässä kohta vääjäämättä päästään varsinaiseen asiaan.

Joku taisi kysyä aiemmin, että mistä tuo epäkesko on hommattu... Toolstop.co.uk
Kaikki liha tottelee kuria...

Jiri
Viestit: 93
Liittynyt: Ma Maalis 14, 2011 3:22 pm

Re: Hynden oma kesälomaprojekti e39 m-sport touring

Viesti Kirjoittaja Jiri » Pe Heinä 22, 2011 8:10 am

Tää on kyllä edenny nopeella tahdilla! (...kuitenkin oot jo puol vuotta sitten saanu valmiiks ja laitat nyt vaan kuvia kuinka nopeesti etenee :lol: )

Vanteista tuli kyllä jumalaiset! ...eikö vanteisiin olis riittänyt että ois kasannut ne ilman tiivisteainetta, ja vetänyt nätin sauman päälle? Omat RH:t on kasattu Sian tuulilasiliimalla, samaan tapaan kuin noi sun vanteet. Siis palko aivan reunaan, vanteet kasaan ja lopuksi päältä sileäksi. Silti en halua olla se kaveri kuka noita joutuu purkamaan :roll:

Hienoa työtä! 8-)

Avatar
TKe_
Site Admin
Viestit: 2857
Liittynyt: To Elo 12, 2010 8:21 pm

Re: Hynden oma kesälomaprojekti e39 m-sport touring

Viesti Kirjoittaja TKe_ » Pe Heinä 22, 2011 9:25 am

Vieläkö sulla on vaimo tämän projektin jälkeen, kun vietät tallissa lomasi? :D :D :D

Ei vaan hyvältä näyttää. Laitat kertaheitolla riman uusiksi näille fiksauksille :mrgreen:

Avatar
Harú
Viestit: 34
Liittynyt: Pe Loka 01, 2010 11:58 am

Re: Hynden oma kesälomaprojekti e39 m-sport touring

Viesti Kirjoittaja Harú » Pe Heinä 22, 2011 10:12 am

Maalausvehkeistä kiinnostais tietää enempi, mitä tarvitaan ja minkälaisen ympäristön? Voiko omin kätösin tehdä mitään etupellin kiveniskuille?

Avatar
EeKi
Viestit: 408
Liittynyt: Su Tammi 16, 2011 10:50 pm
Paikkakunta: Turku

Re: Hynden oma kesälomaprojekti e39 m-sport touring

Viesti Kirjoittaja EeKi » Pe Heinä 22, 2011 11:01 am

Hienot on vanteet! 8-)

Mistä kehät tilasit, ite on joutunu uusiakin lippoja kiillottelemaan, ei uskois että uusissa kehissä voi olla "harmaa" kiilto että joutuu ite vetelee laikan kanssa läpi. Tarvii seuraaviin vanteisiin rosterikehät hommata, eipähä tarvii joka kk kiillotella eikä oo kiillosta kiinni.
Millä meinasit suojata kehät?
Sinol on kova sana ;)

Avatar
Hynde
Viestit: 3580
Liittynyt: Ma Kesä 28, 2010 11:36 pm
Paikkakunta: Sipoo / Ylläs

Re: Hynden oma kesälomaprojekti e39 m-sport touring

Viesti Kirjoittaja Hynde » Pe Heinä 22, 2011 11:09 am

Joo ajatushan oli laittaa ihan snadisti tuota tiivistysainetta. Eli päälle sormella nätti kieppi ja ihan tuohon tiivistyspinnan alkuun ohut seitti. Ei missään nimessä lipan ja vanteen väliin koko matkalle, vain tuohon alkuun. Vähän juopon sormella levitetty, niin ei ole ihan tasainen... :lol: Olisihan tuon huullokseen tulevankin voinut periaatteessa jättää pois, mutta kun oli nii jyrkkäreunaiset huullokset, niin ajattelin laittaa vähän tuohon alkuun. Vituttaa, jos huomaa renkaiden päälle laiton yhteydessä, että vuotaa... :roll:

Etulipeille pitäisi vielä tänään keksia jotain... Muuten hyvässä kunnossa, mutta niissä on lakat päällä. Jos harrastaisi vähän Nitromorse - vesihionta - kiillotus jumppaa :?:

Vaimohan on vain tyytyväinen, kun saa itselleen kunnostetun perheauton taas käyttöön... :lol: Mulla odottaa vielä yksi raato tuossa pihalla, johon tulee nuo kunnostetut nahkapenkit, jotka löytyy tuolta sisusta osiosta... Sillein pitäisi jotain keksiä vielä tämän loman aikana... :roll: Huh huh, viikon tiukka puuhastelu vain verottaa jo tämän auton osalta.

Palataan noihin ruiskutusvälineisiin, kun kirjoittelen siitä maalauksesta muutenkin.
Kaikki liha tottelee kuria...

Avatar
Hynde
Viestit: 3580
Liittynyt: Ma Kesä 28, 2010 11:36 pm
Paikkakunta: Sipoo / Ylläs

Re: Hynden oma kesälomaprojekti e39 m-sport touring

Viesti Kirjoittaja Hynde » Pe Heinä 22, 2011 11:10 am

EeKi kirjoitti:Hienot on vanteet! 8-)

Mistä kehät tilasit, ite on joutunu uusiakin lippoja kiillottelemaan, ei uskois että uusissa kehissä voi olla "harmaa" kiilto että joutuu ite vetelee laikan kanssa läpi. Tarvii seuraaviin vanteisiin rosterikehät hommata, eipähä tarvii joka kk kiillotella eikä oo kiillosta kiinni.
Millä meinasit suojata kehät?
Sinol on kova sana ;)
Kyllä nämäkin kiillotetaan, ja pintaan tulee sen jälkeen Optimum opti- coat... ;)
Kaikki liha tottelee kuria...

Avatar
Hynde
Viestit: 3580
Liittynyt: Ma Kesä 28, 2010 11:36 pm
Paikkakunta: Sipoo / Ylläs

Re: Hynden oma kesälomaprojekti e39 m-sport touring

Viesti Kirjoittaja Hynde » La Heinä 23, 2011 4:06 am

Aamusta aloittelin tuon korin viimeiset hionnat. P500 pyörimään epäkeskoon ja eikun hinkkavärin kimppuun. Lopuksi käsin P600 paperilla hioskelin tiukimpia paikkoja ja pitkällä tallalla vielä suoria pintoja. Vielä jäi hiottavaa homiselle, mutta loppusuoralla ollaan... 8-) Kuvia ja tarkempaa stooria tästä sitten myöhemmin.

No tästä innostuneena päätin päivällä kävästä maalikaupoilla, jotta pääsee heti vetään värit niskaan, kun siltä tuntuu. Se olikin mielenkiintoinen kauppareissu autokolareineen päivineen, mutta maalit saatiin haettua ja kotia päästiin takaisin. Parista maaliliikkeestä kävin katsomassa näitä vesiohenteisia maaleja, mutta lätkät olivat sitä tasoa, että suuntasin kohti vakiokauppaa Tikkurilaan ja otin tarvittavan määrän liuotinpohjaista maalia Spies heckerin linjastosta. Eipä tarvitse irvistellä sitten maalatessa ja tulee varmasti hyvä ja kestävä... :twisted:

Kotia päästyä oli laitettava vielä nuo etuvanteet nippuun, jotta huomenna olisi mahdollisuus pyöräyttää kumit päälle. Etuvanteiden lipit ovat käytetyt, kun taas takana on uudet. Näin mennään ainakin tämä kesä loppuun. Vanhoissa lipeissä oli tietysti lakka päällä, joten jotain oli keksittävä. Muuten vanteiden ero on melko karkea... :lol:

Nitromorse - vesihionta - kiillotusjumppa siis tiedossa.

Näitä lähdettiin siis kevyesti kiillottamaan. Ei mitään peilikiiltoa ollut tässä vaiheessa tavoite saada ja lippien parissa puuhasteltiinkin vain pari tuntia.

Kuva

Kevyttä lakkavauriota

Kuva

15 + 15 minuuttia Nitromorset pinnassa pensselillä levitettynä, ja alkoi olla melko rapeaa...

Kuva

Reipas pesu fairy vedellä ja harjalla. Huomattavasti parempaa jo ilman lakkaa

Kuva

Sen jälkeen nopea hionta. Käsin sipaisu P1500. Epäkeskolla Mirka Abralon P2000 ja P3000. Laiska mies ei sormin hinkkaile, vaan käyttää konetta... 8-)

Kuva

Hiottuna P3000 asti

Kuva

Sen jälkeen otettiinkin omasta varastosta suosikkia, Britemax metal polish and seal. Yleensä tätä käytetään pakoputkien päiden kiillotuksen jne. Ehdottoman toimivaa tavaraa ja jättää suojan metallin päälle. Pystyy kiillottamaan lähes mitä tahansa metallia. Suurin osa vanteiden hinkkaajista taitaa käyttää erinäkösiä tankoja tai Mothersin kiillotusainetta. Varmasti hyviä tuotteita, mutta eivät ainoita toimivia... 8-) Tätähän ei ole sinällään tarkoitettu koneella kiillotettavaksi, mutta laitoin AEG:n nokkaan oranssin 4" CCS -padin ja "myllytin" lipit. Nestemäinen aine sotkee, eikä ole kovin miellyttävää käyttää, mutta toimii!!! Kerran vetäsin lipit ja voisi vielä kertaalleen vetää vaikka käsin

Kuva

P3000 hionta skraadut saivat kyytiä, että heilahti. 50/50 kuva... 8-)

Kuva

Toista kiilloteltu, toinen täysin tekemättä

Kuva

Ja etuvanteetkin kasassa

Kuva

Kuva

Paljoa ei olisi enää jäljellä. Renkaat vanteille, sovitus ja maalit niskaan... 8-) Ehkä tämä kohta valmistuu ja päästään viimeistelyn maailmaan... ;)

- Henkka -
Kaikki liha tottelee kuria...

Polo09
Viestit: 123
Liittynyt: Ti Touko 04, 2010 3:40 pm
Paikkakunta: Uusimaa

Re: Hynden oma kesälomaprojekti e39 m-sport touring

Viesti Kirjoittaja Polo09 » La Heinä 23, 2011 8:47 am

On tämä upea stoori ja kaikenlisäksi ammattitason jälkeä näyttää syntyvän. Vanteista tuli kerrassaan upeat. Uskoisin sopivan hienosti Bemariin. Mielenkiinnolla jään odottamaan loppurutistusta. Peukku!

Avatar
sonikk
Viestit: 3357
Liittynyt: To Heinä 15, 2010 10:11 am
Paikkakunta: Kerava
Viesti:

Re: Hynden oma kesälomaprojekti e39 m-sport touring

Viesti Kirjoittaja sonikk » La Heinä 23, 2011 10:51 am

Vannekuvat alkaa jo olla K-18 matskuu..Kuva

Avatar
Hynde
Viestit: 3580
Liittynyt: Ma Kesä 28, 2010 11:36 pm
Paikkakunta: Sipoo / Ylläs

Re: Hynden oma kesälomaprojekti e39 m-sport touring

Viesti Kirjoittaja Hynde » La Heinä 23, 2011 11:25 am

Kiitos kaikille kannustuksesta!!! Loppuun sitä aina tarvitsee, jotta ei jää roikkumaan... :lol:

Ja ammattitason jäljestä ei voi puhua. Harrastelijan kyllä. Se, että paljonko ne sitten heittää, niin riippuu katsojan silmästä... ;) Pitää muistaa, että opiskelijoita tässä itsekin vielä ollaan maalaamisen saralla. Sitten, kun on takana 10+ vuotta maalaamista, niin voi sanoa, että osaa jotain ja silloinkin vain jotain.

Vanteille en enää tee muuta, ennen kuin kumit on pyöräytetty päälle. Sitten, jos vähän vielä kiilllottaisi etu- ja takavanteita ja lopuksi suojaisi ne.
Kaikki liha tottelee kuria...

Avatar
JUMA
Viestit: 2196
Liittynyt: Ti Touko 04, 2010 6:49 pm
Paikkakunta: Vantaa, Martinlaakso

Re: Hynden oma kesälomaprojekti e39 m-sport touring

Viesti Kirjoittaja JUMA » La Heinä 23, 2011 11:38 am

UUUMAMA! noita vanteita! Todella makian näköinen paketti! Pääsit aika "helpolla" lippien kiillottelussa, kun pystyit aloittamaan 1500:lla. Hienoa työtä!!! :shock:



Hynde kirjoitti:Vanteille en enää tee muuta, ennen kuin kumit on pyöräytetty päälle. Sitten, jos vähän vielä kiilllottaisi etu- ja takavanteita ja lopuksi suojaisi ne.
Mies syö heti sanansa! :lol:



Mukava tällaista stooria on lukea ja katsella, kun melkoisen pedantti kaveri tekemässä!
Innolla jään odottelemaan minkänäköiset vanteet on sinisen buimurin alla. :)

Avatar
Anzafin
Viestit: 469
Liittynyt: Ma Touko 03, 2010 10:06 pm
Paikkakunta: Kajaani

Re: Hynden oma kesälomaprojekti e39 m-sport touring

Viesti Kirjoittaja Anzafin » La Heinä 23, 2011 9:06 pm

Kuva

HarriJ
Viestit: 28
Liittynyt: To Touko 06, 2010 11:08 am
Paikkakunta: Kauhava

Re: Hynden oma kesälomaprojekti e39 m-sport touring

Viesti Kirjoittaja HarriJ » Su Heinä 24, 2011 5:41 pm

Kuva

Vastaa Viestiin