BMW E91 320d -05 - Jet Black (paljon kuvia)
Re: BMW E91 320d -05 - Jet Black (paljon kuvia)
On kyllä mykistävää jälkeä saatu aikaan 
Pave kirjoitti:On kyllä mykistävää jälkeä saatu aikaan
Niinkuin Anzalla aina. Ilo katsoa.
Pitäis speicerit taakse laittaa.
Taattua Anzafin-laatua! Niin itse työssä, kuin "raportoinnista".
Näitä on aina ilo katsella!
edit:

Hienosti kuvattu uskomaton työn jälki!
Näitä on aina ilo katsella!
edit:

Hienosti kuvattu uskomaton työn jälki!
Kiitosta taas kovasti, mutta älkää nyt liikaa hypettäkö. Pintaan nimittäin jäi naarmua ihan riittävästi. Kohtuullisen pyörönaarmutonta kyllä varmaan tuli, mutta tätäkään ei päässyt auringonvalossa toteamaan. Se on jännä näissä että kun näkee auton vaikka viikon päästä niin aina näyttää siltä että niitä naarmuja oikein sikiää sieltä lakasta
.
- Antti -
- Antti -
Huikeeta!!!
Ois tulossa serkkupojan 325d e90 -07 hoitoon ens vkonloppuna. Osaatko bemarimiehenä sanoa kuinka kovaan lakkaan olisi syytä varautua? Tai tietäskö joku? Varmasti väärällä osastolla olen, mutta tuli vain mieleen kun bemarien lakkojen kovuuden vaihtelevuudesta tuossa alussa puhuttiin
Ois tulossa serkkupojan 325d e90 -07 hoitoon ens vkonloppuna. Osaatko bemarimiehenä sanoa kuinka kovaan lakkaan olisi syytä varautua? Tai tietäskö joku? Varmasti väärällä osastolla olen, mutta tuli vain mieleen kun bemarien lakkojen kovuuden vaihtelevuudesta tuossa alussa puhuttiin
Best things in life are not things.
Varaudu henkisesti pahimpaan, sitten onkin helpompi kun huomaat sen olevan ihan ok työstettäväksi 
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
- HKDetailer_FIN
Mahtavaa jälkeä taas kerran! Näitä on ilo lukea ja katsella.
Kuten Dani sanoiDandan kirjoitti:Huikeeta!!!![]()
Mahdotonta arvata. Minun oman auton lakka on mielestäni pehmeämpi kuin oli tämän 320d:n. Samoin pehmeämpi oli se viime kesän 530xd:n lakka. Ei se kuitenkaan varmaan ihan pehmeimmästä päästäkään kyllä tule olemaan.
- Antti -
-
bimmerjones
onkos tämä 2jk:n juntusen bmw? toivasella tais olla erimoiset vanteet
sunkin kuuskymppiä tuli edelliskesänä ihailtua kuopionpatalioonan parkkipaikalla
olikin jännää löytää se täältä kuvista kun toissapäivänä rupesin tätä sivustoa selailemaan ei se ensin näyttäny tutulta mutta sitten kun oli autohuoltolan edestä kuvia niillä mustilla vanteilla niin koin ahaa elämyksen 
Upeaa jälkeä taas jälleen kerran 
Upeaa jälkeä, mutta miten ihmiset saakaan autonsa tuollaiseen kuntoon...!!!
En kyl ymmärrä... 
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing