Voi olla ettei taloudellisesti se paras ratkaisujallu kirjoitti:Sun tarvii ottaa "tinat" ja ruveta tuotetestaajaksi!Urran kirjoitti: Tota jallun mainitsemaa lukemista pyrin tuottamaan, jopa enemmänkin. Jos vaan olis enemmän aikaa
Biggest Shampoo test ever! ja Urranin testien kommentit
Re: Biggest Shampoo test ever! ja Urranin testien kommentit
Vain YKSI LSP!
Kiitos testistä taas. Jään odottelemaan kuvia sillä toi wetlook ominaisuus uppoaa itselleni.
Re: BSTE - RaceGlaze - Aqua Bathe, Wash & Wax
Oletko laittanut vahaturvallisuuden pisteytykseen tarkoituksella 3 pistettä vaikka skaala näyttää 0-2 
Laitatko seuraavaksi testiin White satinin? 
No nyt löys viesti oikeeseen ketjuun. Olen laittanut tarkoituksella. Huomasitko R222 arvostelun? Mainitsin aiemmin että voin antaa myös enemmän pisteitä jos jokin tuote on erityisen erinomainen jossain seikassa 
Valitettavasti White Satinin testiä joudutaan vielä odottelemaan. Toistaiseksi mulla ei ole vielä testierää saatavilla. Mutta äänestäkääpä ihmeessä, mitä haluaisitte että pesen. Lukuunottamatta
Mothers Californian Goldia ja Posan mainitsemaa Carlack68:sia voi listalta valita, mut jälleen, kaikkea ei vielä ole. Tossa onkin jo ehdoteltu eri shampoita, tällä hetkellä pisteytys menee näin:
Dodo Juice Sour Power 3
Chemical Guys Citrus Wash & Gloss 3
Verry Berry 1
Carlack68 (1?)
Eli tasoissa mennään SP ja CWG:n osalta. Itse olen ehkä sitä mieltä että CWG saattaisi päästä parhaiten esiin nimenomaan pesutehossa, joten syksy/muut kurakelit lienee parhaat. Mutta kansa päättää!
Mitäs porukka on mieltä. Pitäiskö listasta ottaa pois ne, mitkä ei ole vielä saapuneet testattavaksi? Tai voin toki pitää kahta listaa, ne mitkä on tarkoitus, ja ne mitkä on jo testattavissa?
Valitettavasti White Satinin testiä joudutaan vielä odottelemaan. Toistaiseksi mulla ei ole vielä testierää saatavilla. Mutta äänestäkääpä ihmeessä, mitä haluaisitte että pesen. Lukuunottamatta
Mothers Californian Goldia ja Posan mainitsemaa Carlack68:sia voi listalta valita, mut jälleen, kaikkea ei vielä ole. Tossa onkin jo ehdoteltu eri shampoita, tällä hetkellä pisteytys menee näin:
Dodo Juice Sour Power 3
Chemical Guys Citrus Wash & Gloss 3
Verry Berry 1
Carlack68 (1?)
Eli tasoissa mennään SP ja CWG:n osalta. Itse olen ehkä sitä mieltä että CWG saattaisi päästä parhaiten esiin nimenomaan pesutehossa, joten syksy/muut kurakelit lienee parhaat. Mutta kansa päättää!
Mitäs porukka on mieltä. Pitäiskö listasta ottaa pois ne, mitkä ei ole vielä saapuneet testattavaksi? Tai voin toki pitää kahta listaa, ne mitkä on tarkoitus, ja ne mitkä on jo testattavissa?
Vain YKSI LSP!
Yksi ääni CWG:lle täältä.
- Posambique
Lisää tuohon listaan joku tähti, tai joku niiden perään jotka on saapunu/puuttuu ja selitys listan alle.
Se ois kyllä tosiaan ihan kiva.
Se ois kyllä tosiaan ihan kiva.
"Urku auki, pelti kii"
Joo, Posan idea hyvä.
Ja se CWG voisi saapua varastoon vaikka syksyllä
Suora demokratia Venäjän malliin 
Ja se CWG voisi saapua varastoon vaikka syksyllä
*check*Posambique kirjoitti:listaan joku tähti
Ja jos joku huomaa et on lähettäny jonkun mut ei oo listassa/tähdellä niin huomauta. Vedin stetsonista noi kiireessä
Vain YKSI LSP!
Tuli mieleen voisko nämä pesutestit jotenkin kansioida etusivulle omaksi lohkoksi niin kaikki pesutestit pysyisi niinkuin yhdessä kokoaika.
^Sikäli melko turhaa. Topicin eka viesti (missä kerrotaan mitä testataan ja miten) on sticky, ja siinä on linkit itse arvosteluihin. Eli se on se ainut oleellinen viesti.
Vain YKSI LSP!
Nyt mä odotan kyllä dodon SP testiä, kun testasin itse tänään ekan kerran BTBM shamppoon, joka oli kyllä melkoisen hyvä ylläpitoshamppoo. Mun mielestä liukkaampi kuin SP, mutta SP:n ollessa erilainen tuote, kuivauksen jälkeen yllättäen SP on aavistuksen kivemman näköinen (kuten sanottua erilaiset tuotteet, SP on "gloss" tuote).
Edit. Pesuteho on molemmissa hyvä.
Edit. Pesuteho on molemmissa hyvä.
Mä oon tosi pahoillani. Testiä ei saada vieläkään koska auto vaan pysyy liian puhtaana
Ja siks toisekseen oli vähän puhetta että testailtas noi kintaat ensin sonikkin kanssa ja sillon ilmoitin haluavani leikkiä Foamilla 
Vain YKSI LSP!
Sun pitää ajella enemmän sillä autolla.Urran kirjoitti:Mä oon tosi pahoillani. Testiä ei saada vieläkään koska auto vaan pysyy liian puhtaana![]()
Hahah
Niin varmaa pitäis. Oon nyt lähiaikoina suhannu pelkkää hima-duuni väliä ja sekin on tommonen 50% hyvä asfaltti/hyvä asfaltti syrjäteillä ja loput on tietyömaata, ja silti auto on puhdas 
Vain YKSI LSP!
Eli et aja Suomessa.Urran kirjoitti:50% hyvä asfaltti/hyvä asfaltti syrjäteillä
Täällä ei ole hyviä asfalttiteitä...edes 50%:sti hyviä
Pitää osata suhteuttaa
On ne Suomen tasoon nähden hyviä, eli 'bout 2m välein on routarikkoa, koloja ja epätasaisuutta. Mut sit se huonompi osuus on niin laadutonta ettei välimeren mies ajais autoansa lähellekkään 
Vain YKSI LSP!
Mitä jos forumilaiset vois tuoda omia likasia autojaan sulle pesuun? Voisin 'uhrautua' tieteen nimissä
Mahtavaa duunia oot kyllä tehnyt - pisteet siitä! 
Best things in life are not things.
^Ei käy vertailukohteeks
Todettiin jo sillon kun kys. arvostelua suunniteltiin.
Vain YKSI LSP!
Saiko tänne toivoa jotain? Esimerkiksi seuraavaa testattavaa? Kovasti kiinnostais kuulla ammattilaisen arvostelu tosta Megun Gold Class Shampoo & Conditioner tuotteesta. Itse tykkäsin kovasti ja mietin, että jatkanko sillä vai ottaisko seuraavaks jotain muuta kokeiluun 
Best things in life are not things.
Nyt äänestys käydään lähinnä CG Citrus Wash & Glossin ja Dodo Juice Sour Powerin välillä. Seuraavaa pesua ajatellen siis. Mutta kyllä mä Gold Classinkin testaan virallisesti jossain vaiheessa. Pari pulloa käyttäneenä lähtisin kyllä neuvomaan johonkin muihin shampoihin..
Muut valmistajat mainitsevat GC:n HYVIN silikonirikkaksi. Tosin MSDS:ää tutkimalla selviää vaan ettei oo hirveen ihoystävällinen ja ainesosat on "Trade Secretteja"
Muut valmistajat mainitsevat GC:n HYVIN silikonirikkaksi. Tosin MSDS:ää tutkimalla selviää vaan ettei oo hirveen ihoystävällinen ja ainesosat on "Trade Secretteja"
Vain YKSI LSP!
Koskas mun shampoo tulee testiin 
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
Esittäisin toiveena että Citruswash&gloss testiin vasta syksyllä/talvella. Käytän itse talvishampoona.
Sour Poweria otin juuri uuden pullon käyttöön kun vanha loppui. Kallistuisin testissä tämän puoleen enemmän. Toki mulle käy mikä vaan kun vaan pääsee lukemaan arvosteluita...
edit: Meguiars Gold class shampoosta kokemusta yhdestä pullollisesta, ihan ok sillä pestä mutta silikonipitoisuus paljastui hyvin kun laittoi sankoon kylmää vettä ja lorautti pesuaineen sekaan. Pesuaine pysyi lähes yhdessä klimpissä valuen kohti pohjaa
...Toki sekoittui hanskalla huljutellessa. Sour Power on kesäshampoona vakuuttava.
Sour Poweria otin juuri uuden pullon käyttöön kun vanha loppui. Kallistuisin testissä tämän puoleen enemmän. Toki mulle käy mikä vaan kun vaan pääsee lukemaan arvosteluita...
edit: Meguiars Gold class shampoosta kokemusta yhdestä pullollisesta, ihan ok sillä pestä mutta silikonipitoisuus paljastui hyvin kun laittoi sankoon kylmää vettä ja lorautti pesuaineen sekaan. Pesuaine pysyi lähes yhdessä klimpissä valuen kohti pohjaa
Suola kuuluu ruokaan, ei tielle.
Dani: Rehellisesti sanottuna oon halunnu testata sen jo aiemmin. Lyön lukkoon: Menee testiin heti CG CWG/DJ SP:n jälkeen. IMO SP myös, mut lupasin et kansa päättää.
Jos kohta pääsis lukee, mulla yks loppusuorala
Jos kohta pääsis lukee, mulla yks loppusuorala
Vain YKSI LSP!
Asia roogeri 
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."