Mitäs porukka on mieltä, onko tuttua tavaraa ?

Mites se liuotinpesu raudan- ja pienpoiston jälkeen? Taaskaan sitä ei ole mainittu, mutta kun kyselin raudanpoisto-topicissa, niin pitäisi kuulemma tehdä. Miten se nyt on?Posambique kirjoitti:samunoz: Tuossahan nimenomaan on tuo Lime Prime ennen vahaa...
Kohta 2: Vaahdottimen pulloon laimentamattomana ja sitten vaan vahvana läpi - tulee tod.näk. n. 10% saisi olla vaikka vahvempikin.
Kohta 4: Käyttäisin suhteena jotain 1:200 ni tulee tehoa.
Kohta 5: Ei tarvitse, mutta voi vähän valutella vettä pois ja antaa kuivahtaa minuutin niin että ei ole ihan litimärkä auto.
Kohta 7: Hyvä, mutta lisäisin vielä tätä ennen tai tämän jälkeen myös pienpoistoaineen
Kohta 11: Hellästi savea käyttämällä (älä paina yhtään) ja paljon liukastetta.
Kohta 12: Pieni alue kerrallaan ja ainejäämät heti perään pois pyyhkien.
Varmasti tulee merkittävästi lähtötilannetta parempi. Aikaa ja vaivaa toki vaatii.
Shineldiltä löytyy Autobriten Magifoamia litran pulloissa. Autodudelta Valetpron PH Neutral snowfoam ja Advanced neutral snowfoam. Noiden pesutehosta ei itsellä ole kokemusta, mutta siitä on, että tuo BH AutoFoam purnukka ei ole itsellä kestänyt puolta vuotta pidempään, jos edes sitäkään.pheno kirjoitti:Oisko suosituksia snow foam- tyyppiselle vahaturvalliselle esipesu aineelle, jota saa pienemmässä kuin 5L kannuissa, BH AutoFoarm:ia ei taida saada litran pulloissa ? ei ole juuri tarvetta 5L tonkalle ja miten se sittem mahtaa kestää pakkasta talvella varastossa ?
Jos lantraa ainetta pulloon niin sitten tietysti pitää päästää enemmän tavaraa lancesta jotta saa saman sekotussuhteen.myyrä kirjoitti:Ööö miten paljon te sitten turaatte sitä vaahtoa pintaan? Kun minä oon pessyt tuolla pullolla (~8dl) pari kuukautta ja useamman kerran viikossa. Varmasti yli kymmenen kertaa samalla pullollisella.
Raakana minäkin, puoli kierrosta lancen nuppia auki. Aika raaka seos pitää olla jos saa yli 3dl kertapesuun menemään.Bullshit kirjoitti:Jos lantraa ainetta pulloon niin sitten tietysti pitää päästää enemmän tavaraa lancesta jotta saa saman sekotussuhteen.myyrä kirjoitti:Ööö miten paljon te sitten turaatte sitä vaahtoa pintaan? Kun minä oon pessyt tuolla pullolla (~8dl) pari kuukautta ja useamman kerran viikossa. Varmasti yli kymmenen kertaa samalla pullollisella.
Ite oon raakana laittanut autofoamia ja noin desin verran menee farkun pesuun sopivalla vaahdolla (2 kertaa ympäri levitys).
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
Voiko nollakelissä vielä vaahdottaa?
Tosta kärcherin ultra pesuaineesta ei oo kokemusta jätän kommentoimatta, jos autot oli oikeasti likaisia ja alla ei mitään suojaa (vaha,sealant,pinnoite)Tuli eilen ostettua kärcherin vaahdotin ja ultra pesuaine, Autot jäi melkein yhtä likaiseksi ja pullollinen meni kahteen autoon.