Uuden muovipinnan suojaus
-
TheShining
Uuden muovipinnan suojaus
Uuden 3008-Pökötin helmoissa on reilusti muovia. Millä ne kannattaisi suojata? C4 Trim Restorer on hemmetin kallista, onko järkeviä vaihtoehtoja? Esim. Dodo Juicen Supernatural Satin Trim sealanttia saisi huomattavasti halvemmalla, mutta tekeeköhän sillä mitään...
Re: Uuden muovipinnan suojaus
Tässä olis hyvään hintaan. Kokemusta itsellä ei ole.TheShining kirjoitti:Uuden 3008-Pökötin helmoissa on reilusti muovia. Millä ne kannattaisi suojata? C4 Trim Restorer on hemmetin kallista, onko järkeviä vaihtoehtoja? Esim. Dodo Juicen Supernatural Satin Trim sealanttia saisi huomattavasti halvemmalla, mutta tekeeköhän sillä mitään...
https://www.autonhoitokauppa.fi/wolfs-c ... oat-150-ml
Itse olen käyttänyt hyvällä menestyksellä Gyeon Q2 Trimiä.TheShining kirjoitti:Uuden 3008-Pökötin helmoissa on reilusti muovia. Millä ne kannattaisi suojata? C4 Trim Restorer on hemmetin kallista, onko järkeviä vaihtoehtoja? Esim. Dodo Juicen Supernatural Satin Trim sealanttia saisi huomattavasti halvemmalla, mutta tekeeköhän sillä mitään...
https://www.autonhoitokauppa.fi/gyeon-q2-trim-30-ml
Pari euroa halvempi kuin C4 ja ainetta pullossa 30 ml, kun C4 vain 15 ml pullossa. En osaa sanoa kuluuko jompaakumpaa ainetta levitettäessä enemmän.
- Posambique
Suureen kulutukseen Ultima trim and tire guard plus on hyvää, koska litrahinta on edullinen.
Tietenkin myös tuote on erinomainen - en sitä muuten toki suosittelisi.
Silti olen sitä mieltä, että jos omaan autoon tekee niin ei tuo C4 kustannus nyt niin suuri ole, että ei pystyisi perustelemaan.
Tietenkin myös tuote on erinomainen - en sitä muuten toki suosittelisi.
Silti olen sitä mieltä, että jos omaan autoon tekee niin ei tuo C4 kustannus nyt niin suuri ole, että ei pystyisi perustelemaan.
"Urku auki, pelti kii"