Pitäsköhän avioliitostakin perustaa oma testi topic
Biggest Shampoo test ever! ja Urranin testien kommentit
Re: Biggest Shampoo test ever! ja Urranin testien kommentit
Luulen et Dani viittas etten saa enää tehdä arvosteluja ja TKe_:n sairas mieli tulkitsi sen eri tavalla
Mut sittenhän aikaa jää enemmän detailingiin ja arvosteluihin...
Vain YKSI LSP!
Urran kirjoitti:Luulen et Dani viittas etten saa enää tehdä arvosteluja ja TKe_:n sairas mieli tulkitsi sen eri tavallaMut sittenhän aikaa jää enemmän detailingiin ja arvosteluihin...
Edit: Ja jos tosikkoja matkassa niin VITSI
Juuri näin, ja tietysti tämäkin vitsilläUrran kirjoitti:Luulen et Dani viittas etten saa enää tehdä arvosteluja...
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
Onko vielä monta shampoota testaamatta? 29/36?
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
Joo onhan toi aika lohduton määrä. Mut sinällänsä noi listatu shampoot missä on toimittajana valmistaja on alustavia. Esim. CG. Sovittiin "alustavasti" että kys. shampoot testataan. Tosin olen ottanut testaamisesta elämäntehtävän (tosin ilman sen kummempaa painetta) joten kaikki tesitin saatavat shampoot pyritään arvostelemaan, oli ne sitten mitä vain. Ja aika usein tulee tarjouksia shampoista joten määrää en välttämättä lukitsis kokonaismäärää tohon..Dani kirjoitti:Onko vielä monta shampoota testaamatta? 29/36?
Vain YKSI LSP!
Ultiman arvostelu lisätty.
Vain YKSI LSP!
Eikö ole mahtavaa tavaraa?
. Liukkaus ja vaahto on ihan tautista, jopa kylmässä vedessä.
Käytin viimeksi 15ml/10l -laimennusta ja se riitti kevyeen kesälikaan ihan mainiosti.
Käytin viimeksi 15ml/10l -laimennusta ja se riitti kevyeen kesälikaan ihan mainiosti.
"Polishing paint is polishing paint, detailing is getting the wax out of the cracks" -Mike Phillips
- Posambique
Kiitos Ultiman testistä.
Eikös sulla ollut seuraava jo melkein valmiina?
"Urku auki, pelti kii"
Ei kannata kiitellä. Mul on hirvee morkkis kun tuntuu etten kerkee saada ajatuksia/muistiinpanoja sanoiksi riittävän tiuhaa tahtia. Ja vastaus seuraavaan kysymykseen: KaksPosambique kirjoitti:Kiitos Ultiman testistä.
-JP- henkilökohtaisesti, mun veri vetää enemmän noihin Dodo SN / BH AW tyyppisin shampoihin. Mitä vähemmän vaahtoa, tuoksua ja sitäkin enemmän suorituskykyä
Mut kyl ehdottomasti tykkään Ultimasta ja Primasta, kun tämmölnen shampoo pitää valita.
Vain YKSI LSP!
Tuli tyhmä kysymys mieleen, mutta pesethän tuon testialueen joka kerta lisäksi vielä ihan kunnolla, kuvien oton jälkeen?
Urran: Milloin Wolf's Nano shampoo tulee testiin
Niin monta hyvää shampoota on tällä hetkellä mielessä joita harkitsen ja tän testiä ei vielä ole tullut.
Joku näistä täytyy kai valita: Dodo BTBM, BH AW, Wolf's nano shampoo.
Jessen mukaan Nano shampoo toimii hyvin myös muilla kuin nano pinnoitetuilla pinnoilla ja siksi odottelen tän testiä.
Niin monta hyvää shampoota on tällä hetkellä mielessä joita harkitsen ja tän testiä ei vielä ole tullut.
Jessen mukaan Nano shampoo toimii hyvin myös muilla kuin nano pinnoitetuilla pinnoilla ja siksi odottelen tän testiä.
Mulla ei oo tulossa Nanoshampoota testiin, koska se on tarkoitettu nimenomaan nanopinnoitteen pesuun. Sen sijaan White Satin tulee testiin.samunoz kirjoitti:Urran: Milloin Wolf's Nano shampoo tulee testiin![]()
KylläJuze kirjoitti:Tuli tyhmä kysymys mieleen, mutta pesethän tuon testialueen joka kerta lisäksi vielä ihan kunnolla, kuvien oton jälkeen?
Vain YKSI LSP!
^hyvä homma, muutenhan jo toinen shamppoo testi ois menny perseelleen 
Nyt harmittaa. Selailin tossa just kuvia koneelta/NAS:ilta ja totesin etten tiedä missä erään testin kuvat on. 
En nyt oikeen tiiä pitäskö tehdä uusiks vai mitä. PRKL!

En nyt oikeen tiiä pitäskö tehdä uusiks vai mitä. PRKL!
Vain YKSI LSP!
Just siks olis hyvä jos ottaisit testiin. Kun Jesse meinas et toimii hienosti myös muilla pinnoilla. Et nähtäis miten on. Kriteerit tietysti samat. (Voisithan ottaa pikatestiin ilman suuria selostuksia)Urran kirjoitti: ei oo tulossa Nanoshampoota testiin, koska se on tarkoitettu nimenomaan nanopinnoitteen pesuun.
Sulla on vielä se Lusso testaamatta. Sekin on melkoisen voimakastuoksuinen ainakin omaan nenään. Itse testasin viikko sitten tämän Ultiman (Jannelta saatu näyte). Mulla oli kanssa aika likainen auto ja mä vähän petyin kyllä pesutehoon. En tiedä laitainko liikaa vettä, kun sekoitin näytteen n. 10l.Urran kirjoitti:Ultiman arvostelu lisätty.
Mul on melko moni vielä testaamattaTKe_ kirjoitti:Sulla on vielä se Lusso testaamatta. Sekin on melkoisen voimakastuoksuinen ainakin omaan nenään. Itse testasin viikko sitten tämän Ultiman (Jannelta saatu näyte). Mulla oli kanssa aika likainen auto ja mä vähän petyin kyllä pesutehoon. En tiedä laitainko liikaa vettä, kun sekoitin näytteen n. 10l.Urran kirjoitti:Ultiman arvostelu lisätty.
Oon jopa harkinnut että jättäisin pesuteho -osion "arvostelematta" koska tuntuu ettei autoo ikinä pääse pesee näillä keleillä kun se on aina vaan "vähän" likanen
Vain YKSI LSP!
-
Rauhallinen Erkki
^ Eijei, älä ihmeessä jätä pesutehoa arvioimatta, anna vaikka auton likaantua kunnolla ja vedät testin pidemmän kaavan kautta. Koskaanhan ei tiedä, onko se seuraava shampoo paskalle haiseva epäesteettinen, hankalasti saatava, jumalattoman kallis ympäristömyrkky, joka kuitenkin häkellyttää poikkeuksellisella pesutehollaan 
"Somebody´s Heiney is crowding my ice box..." -R.Cuomo
[/quote]
Oon jopa harkinnut että jättäisin pesuteho -osion "arvostelematta" koska tuntuu ettei autoo ikinä pääse pesee näillä keleillä kun se on aina vaan "vähän" likanen
[/quote]
Tämä on kuitenkin shampoo testi!!! Jos et kommentoi mitään aineiden pesutehosta, niin loppu peleissä arvioinnit on sen jälkeen MINUN MIELESTÄ yhtä tyhjän kanssa...
Onhan noista aineista ihan jees lueskella kaiken maailman tuoksuista ja muista, mutta itselleni loppu peleissä merkitsee pesuteho vs. "vahaturvallisuus" kaikkein eniten. Jos ei lika lähde, niin ihan sama kuinka mukavasti vaahtoaa, haisee tai liukuu...
Siksi karsastankin yhtä hyvää tulosta kahden aineen välillä (BH ja Ultima), joista toinen on huippu pesuaine ja toisella ei tee mitään? Näin siis karrikoiden... 
Tämä on kuitenkin shampoo testi!!! Jos et kommentoi mitään aineiden pesutehosta, niin loppu peleissä arvioinnit on sen jälkeen MINUN MIELESTÄ yhtä tyhjän kanssa...
Onhan noista aineista ihan jees lueskella kaiken maailman tuoksuista ja muista, mutta itselleni loppu peleissä merkitsee pesuteho vs. "vahaturvallisuus" kaikkein eniten. Jos ei lika lähde, niin ihan sama kuinka mukavasti vaahtoaa, haisee tai liukuu...
Kaikki liha tottelee kuria...
Tottahan se on. En tosissaan oo ollu muuttamas koko testiprösedyyriä mihinkään, jotta saadaan mahdollisimman tasainen tulos. Lähinnä mietityttänyt.Hynde kirjoitti:Tämä on kuitenkin shampoo testi!!! Jos et kommentoi mitään aineiden pesutehosta, niin loppu peleissä arvioinnit on sen jälkeen MINUN MIELESTÄ yhtä tyhjän kanssa...Urran kirjoitti:Oon jopa harkinnut että jättäisin pesuteho -osion "arvostelematta" koska tuntuu ettei autoo ikinä pääse pesee näillä keleillä kun se on aina vaan "vähän" likanen![]()
Mutta mitä pesutehoon tulee niin en oikeastaan voi arvioida sitä muutakuin kokemuksen/fiiliksen pohjalta, koska se edellyttäisi oikeasti kliinistä testiä. Eli sikäli oma arvioni pesutehosta ei ole kiveen hakattu.
Vain YKSI LSP!
Kyllä me se ymmärretään, että vaikea arvioida tuollaisia asioita, mutta hyvä, että viitsit!!! Kun yksi ihminen arvioi oman kokemuksensa pohjalta, niin hyvä vertailu siitä tulee. Varmasti tulee näkemys myös tuosta pesutehosta, kun läträät näiden aineiden kanssa, niin silloin kannattaa ehdottomasti myös kommentoida siitä...
Jokainen sitten oman mieltymyksensä ja arvoasteikkonsa mukaan valitsee itselleen sopivat aineet. Toiset tykkää äideistä, toiset tyttäristä. Itse pidän molemmista...
Jokainen sitten oman mieltymyksensä ja arvoasteikkonsa mukaan valitsee itselleen sopivat aineet. Toiset tykkää äideistä, toiset tyttäristä. Itse pidän molemmista...
Kaikki liha tottelee kuria...
Samaa mielipuolta Hynden kanssa. Ei tässä mitään printtiä kiiltomittarista haluta nähdä vaan se riittää, että sinä arvioit tuotteen pesutehon, koska oletettavasti teet sen joka kerta samalla tavalla.
Toki nyt ollaan keskusteltu pesutehosta, mutta onhan näissä muitakin; vahaturvallisuus, kuten Hynde sanoi. Nämä molemmat ovat tärkeitä itselle, mutta toisaalta välillä on kiva käyttää jotain fiilistelyshampoota ja siihen tämä Ultima käy hyvin (ja mielestäni myös Lusso, mutta odotetaan, että Urran sen ehtii testata, esim. huomenna
)
Toki nyt ollaan keskusteltu pesutehosta, mutta onhan näissä muitakin; vahaturvallisuus, kuten Hynde sanoi. Nämä molemmat ovat tärkeitä itselle, mutta toisaalta välillä on kiva käyttää jotain fiilistelyshampoota ja siihen tämä Ultima käy hyvin (ja mielestäni myös Lusso, mutta odotetaan, että Urran sen ehtii testata, esim. huomenna
Hynde kirjoitti:Toiset tykkää äideistä, toiset tyttäristä. Itse pidän molemmista...
+1TKe_ kirjoitti:Samaa mielipuolta Hynden kanssa.
Kiitti luottamuksesta mun arvosteluihin. Kyllähän mä noita testailen, älkääpä hätäilkö
Vain YKSI LSP!
Tuli tässä mieleen että eihän toi Dodon BTBM shampoo "syö" pinnasta mitään jos auton pinnassa on Cquartz tai GTechniq kamat?
Tuskin se BTBM nyt niin merkki uskollinen onKime kirjoitti:Tuli tässä mieleen että eihän toi Dodon BTBM shampoo "syö" pinnasta mitään jos auton pinnassa on Cquartz tai GTechniq kamat?
Facebookissa Sauvon Autopinnoitus