PPShield
-
Deadbeat111
Re: ProPolymerShield
Pieni kriittisyys on mun mielestä kanssa aivan suotavaa, mutta speksit on speksei. Esimerkkinä tulee mieleen juurikin takapaus Auto-Foam. Jos Bilt-Hamber tulisi nyt markkinoille nakkikiska puljuna ja laittais Auto-Foam speksit pöytään, niin tuo hurja PH-arvo yhdistettynä siihen että aineen pois huuhtelu ei ole kaikista helpointa, niin lynkkaustuomionhan tuo aine saisi alkuun. Ehkä huono vertaus, mut pointti tuli varmaan selväksi.
Ja jottei menisi täysin OT:ksi niin olisi kiva kyl tavallaan tietää että onko tuo Made In Finland vai tosiaan joku brändäys.
Ja jottei menisi täysin OT:ksi niin olisi kiva kyl tavallaan tietää että onko tuo Made In Finland vai tosiaan joku brändäys.
Jos tämä kuuluu siihen sarjaan minkä muita aineita on osa päässyt kokeilemaan, niin kyllähän sen kotimainen pitäisi olla.
Tai ei ainakaan ihan suora brändäys vaan vähän jotain omaakin sekaan.
Tai ei ainakaan ihan suora brändäys vaan vähän jotain omaakin sekaan.
Vähän kiinnostais tuohon omaan autoon laittaa kokeiluun. Jos muistan oikein, niin mulla pitäis olla vielä cquartz uk:ta jäljellä.
Katotaan saanko aikaiseksi laittaa nämä testiin...
Katotaan saanko aikaiseksi laittaa nämä testiin...
Deadbeat111 kirjoitti:Pieni kriittisyys on mun mielestä kanssa aivan suotavaa, mutta speksit on speksei. Esimerkkinä tulee mieleen juurikin takapaus Auto-Foam. Jos Bilt-Hamber tulisi nyt markkinoille nakkikiska puljuna ja laittais Auto-Foam speksit pöytään, niin tuo hurja PH-arvo yhdistettynä siihen että aineen pois huuhtelu ei ole kaikista helpointa, niin lynkkaustuomionhan tuo aine saisi alkuun. Ehkä huono vertaus, mut pointti tuli varmaan selväksi.
jos tarkotat tätä propolymeeri tuotetta niin tän on kehittänyt täysin suomalainen mies joka on käyttänyt tähän tuotteeseen todellakin monta vuotta ja todella monta testiä on sillä takana ja kyseinen tuote tulee pyyhkimään aivan varmasti nää silikoonilla höystetyt cquartsit ja muut hömpän pömppä pinnotteet joille luvataan näitä pitkiä kestämisiä. jos cquartsin haluu oikeesti toimivan se pitäisi olla päivän maalaamo uunissa tai uv valonalla sama koskee todella monia muita pinnotteita.. omalla kokemuksella voin kertoa että tämän valmiistajan C20 Elite Extreme Cure on todella sanansa mittainen pinnote joka kestää ja hylkii todella vettä niin että voin kuivata periaatteessa autosi vedellä. omassa autossa sattuu olemaan C21 Elite / C20 ELITE EXTREME ja toi cure tuote ja olen pessyt autoa todella monella ph2-14 pesuaineella ja aina vaan vesi valuu pois. ja huomioksi ennenkuin alkaa kitinä että miten olet laittanut aineita päällekkäin niin autoni on laitettu 50/50 menetelmällä juuri siksi että nähdään miten aineet toimivat ja nyt ne on ollu 6kk ja edelleen toimii ilman mitään valittamisia. tulen teemään tässä tännä sivustolle video klipin tuotteen toimivuudesta ja jos joku ei vielkään sulata tätä aihetta / ainetta niin olen valmis laittamaan pienet näyte pullollisen muutamalla foorumilaiselle testiin.
ja sori noi kirjotusvirheet.
-
hiusnaarmu
Js1986 kirjoitti:Deadbeat111 kirjoitti:Pieni kriittisyys on mun mielestä kanssa aivan suotavaa, mutta speksit on speksei. Esimerkkinä tulee mieleen juurikin takapaus Auto-Foam. Jos Bilt-Hamber tulisi nyt markkinoille nakkikiska puljuna ja laittais Auto-Foam speksit pöytään, niin tuo hurja PH-arvo yhdistettynä siihen että aineen pois huuhtelu ei ole kaikista helpointa, niin lynkkaustuomionhan tuo aine saisi alkuun. Ehkä huono vertaus, mut pointti tuli varmaan selväksi.
jos tarkotat tätä propolymeeri tuotetta niin tän on kehittänyt täysin suomalainen mies joka on käyttänyt tähän tuotteeseen todellakin monta vuotta ja todella monta testiä on sillä takana ja kyseinen tuote tulee pyyhkimään aivan varmasti nää silikoonilla höystetyt cquartsit ja muut hömpän pömppä pinnotteet joille luvataan näitä pitkiä kestämisiä. jos cquartsin haluu oikeesti toimivan se pitäisi olla päivän maalaamo uunissa tai uv valonalla sama koskee todella monia muita pinnotteita.. omalla kokemuksella voin kertoa että tämän valmiistajan C20 Elite Extreme Cure on todella sanansa mittainen pinnote joka kestää ja hylkii todella vettä niin että voin kuivata periaatteessa autosi vedellä. omassa autossa sattuu olemaan C21 Elite / C20 ELITE EXTREME ja toi cure tuote ja olen pessyt autoa todella monella ph2-14 pesuaineella ja aina vaan vesi valuu pois. ja huomioksi ennenkuin alkaa kitinä että miten olet laittanut aineita päällekkäin niin autoni on laitettu 50/50 menetelmällä juuri siksi että nähdään miten aineet toimivat ja nyt ne on ollu 6kk ja edelleen toimii ilman mitään valittamisia. tulen teemään tässä tännä sivustolle video klipin tuotteen toimivuudesta ja jos joku ei vielkään sulata tätä aihetta / ainetta niin olen valmis laittamaan pienet näyte pullollisen muutamalla foorumilaiselle testiin.
-
jtvirtanen
Tämän tuoteperheen jotain ainetta jaettiin aika monelle viimeisessä Tampereen meetissä, joten olisikohan joku kokeillut? Siis siellä Tonis:n järjestämässä tilaisuudessa. Itse en muista mitä ne putelit oli, mutta varmaan kymmenelle niitä lähti mukaan.
Se taisi olla tuo C23 Wash Sealant. Itse laitoin kahteen autoon viikko sitten, ja eilisen vaahdottelun perusteella pintaan on jotain jäänyt.
Tuote selvästi tarttui myös ikkunoihin, vaikka ohjeissa mainitaan "Tuote ei reagoi lasipintojen kanssa ja on siksi erittäin suosittu autopesulatoiminnossa." Tätä en kyllä kokenut mitenkään ongelmaksi, ennemmin päin vastoin.
Toisessa autossa oli 12kk/~30tkm vanha FK1000P, eli ei juuri mitään pinnassa. Tähän muutos oli selvä, auton pystyi kuivaamaan hyvin pelkällä vedellä.
Toisessa autossa on pari kuukautta vanha FK1000P (pl.konepelti,katto ja helmat), jotenkin tuli sellainen tunne että tämä buustasi sheetinkii mukavasti, myös "no name" ikkunapinnoitteen osalta.
Keston seurantaa tuskin tulee tehtyä, autot on tarkoitus vielä myllytellä, mutta katsotaan nyt koska se sitten tulee tehtyä. Levityksessä ei ollut varmaan mitään ihmeempiä, ilman kosteus alkoi jo iltasella vähän häiritsemään joten kiillotukseen käytin muutaman liina.
Sumuttimesta taisi suutin vähän tukkeutua tai jotain, ainakin sumu muuttui enemmän pistemäiseksi, mutta en antanut sen häiritä enempää..
Edit. En näköjään levittänyt sitä ohjeiden mukaan, ei ollut levityksessä pesusientä enkä huuhdellut sitä vedellä levityksen jälkeen. Käytin vain kuivausliinaa apuna.
Tuote selvästi tarttui myös ikkunoihin, vaikka ohjeissa mainitaan "Tuote ei reagoi lasipintojen kanssa ja on siksi erittäin suosittu autopesulatoiminnossa." Tätä en kyllä kokenut mitenkään ongelmaksi, ennemmin päin vastoin.
Toisessa autossa oli 12kk/~30tkm vanha FK1000P, eli ei juuri mitään pinnassa. Tähän muutos oli selvä, auton pystyi kuivaamaan hyvin pelkällä vedellä.
Toisessa autossa on pari kuukautta vanha FK1000P (pl.konepelti,katto ja helmat), jotenkin tuli sellainen tunne että tämä buustasi sheetinkii mukavasti, myös "no name" ikkunapinnoitteen osalta.
Keston seurantaa tuskin tulee tehtyä, autot on tarkoitus vielä myllytellä, mutta katsotaan nyt koska se sitten tulee tehtyä. Levityksessä ei ollut varmaan mitään ihmeempiä, ilman kosteus alkoi jo iltasella vähän häiritsemään joten kiillotukseen käytin muutaman liina.
Sumuttimesta taisi suutin vähän tukkeutua tai jotain, ainakin sumu muuttui enemmän pistemäiseksi, mutta en antanut sen häiritä enempää..
Edit. En näköjään levittänyt sitä ohjeiden mukaan, ei ollut levityksessä pesusientä enkä huuhdellut sitä vedellä levityksen jälkeen. Käytin vain kuivausliinaa apuna.
-JPO- kirjoitti:Se taisi olla tuo C23 Wash Sealant. Itse laitoin kahteen autoon viikko sitten, ja eilisen vaahdottelun perusteella pintaan on jotain jäänyt.![]()
Joo c23 kannattaa levittää pesun jälkeen niin että pinta on märkä ja puhtaalla märällä sienellä ja huuhtoa levityksen jälkeen vedellä ja kuivata kunnolla säämiskällä. . Itse olen sumuttanut ensimmäisen kerran aina sieneen ja loput auton pintaan ja sitten sienellä levittänyt ja huuhtonut painepesurilla pois ja kuivannu paineilmalla ja säämiskällä.
Pinta oli juu märkä, varsinkin tuossa autossa missä oli vanhemmat vahat. Taidan jatkossakin käyttää kuivauksessa mikrokuituliinaa säämiskän sijasta, levittämiseen voisi varmaan sopiakkin sellainen vahanlevitykseen tarkoitettu sieni.
Suosittelisin siihen levitykseen ihan tavallista pesusientä missä ei ole mitää shamppoota mukana toimii parhaiten selllasella
jos taas c23 laittaa liikaa niin siihen tulee kuivaamisen jälkeen harmaa pinta mutta senkin lähtee mikrokuituliinalla pyyhkimällä
itse teen aina kuivaamisen jälkeen mikrokuidulla pyyhinnän niin ei tuu yllätyksiä. 
-
Mursumanni
Js1986 kirjoitti:-JPO- kirjoitti:Se taisi olla tuo C23 Wash Sealant. Itse laitoin kahteen autoon viikko sitten, ja eilisen vaahdottelun perusteella pintaan on jotain jäänyt.![]()
Joo c23 kannattaa levittää pesun jälkeen niin että pinta on märkä ja puhtaalla märällä sienellä ja huuhtoa levityksen jälkeen vedellä ja kuivata kunnolla säämiskällä. . Itse olen sumuttanut ensimmäisen kerran aina sieneen ja loput auton pintaan ja sitten sienellä levittänyt ja huuhtonut painepesurilla pois ja kuivannu paineilmalla ja säämiskällä.
Säämiskä mainittu
No voi kauheeta jos mainitsin vanhanliiton nimellä tätä mikrokuitukuivaus rättiä 
Ei sattunut olemaan tämän firman tuotteita punaisen Skodan pinnassa Tonisin järkkäämässä Nokian miitissä ?
Missäs näitä sitten myydään? Olisihan se kiva kokeilla mutta tarvisi ensin saada ostettua, Routecilla oli jotain suihkittavaa juttua mutta lähinnä nuo pinnoitteet kiinnostaisivat kumminkin enemmän...
Jos Jumala kulkisi keskuudessamme niin hänkin käyttäisi Meguiar'sia
-
jtvirtanen
Nostellaas vanhaa ku tämmönen tuli vastaan https://m.facebook.com/photo.php?fbid=1 ... &source=48
Ei mitää hajua että mitä kamaa ja kui toimii, mut ehkäpä joku tietää enemmän...
Ei mitää hajua että mitä kamaa ja kui toimii, mut ehkäpä joku tietää enemmän...
Tarkempi etsintä tuotti tulosta ainakin facebookin sivuilla olevasta kilpailusta. Minulle kelpaisi!
https://m.facebook.com/ppshield/posts/989012144477765

https://m.facebook.com/ppshield/posts/989012144477765

Onkos tällä firmalla nyt jotain tekemistä niiden ns.suomi aineiden kanssa mitä osa on testaillut ?
Eli ne vaahdot ja lasipinnoitteet nyt ainakin.
Eli ne vaahdot ja lasipinnoitteet nyt ainakin.
- Bastard
- Apupoika
- Viesti:
Eri firman tuotoksia ne aikaisemmat liemet mitä porukka testaillut.
- 303, Autobrite Direct, Auto Finesse, Bouncer's, Britemax, Meguiar's, Microfiber Madness, Monello, Nanolex, Rupes, Scholl Concepts - www.shineld.fi
Detailing Store: Pohjankaari 4, 60120 Seinäjoki, 040 5530871, info@shineld.fi
Detailing Store: Pohjankaari 4, 60120 Seinäjoki, 040 5530871, info@shineld.fi
Nyt on päästy koeajamaan hieman näitäkin pesuaineita pk miitissä. Kirjoittelen kunnon arvostelun ja vertailun kunhan saadaan lisää tavaraa hyllyyn
Mutta itse olen hieman vakuuttunut näistä. Ppshield on onnistunut tuomaan markkinoille hieman paranneltuja versiota vs moni kilpailija. Hyvänä esimerkkinä toimii Tarex. Eli kyseinen aine on täysin erinlainen verrattuna kilpailijoiden pienpoistoihin. Tämä ei jätä laisinkaan öljystä kalvoa pintaan, melkein neutraali tuoksuinen sekä laimenee veden kanssa, mahdollisuus käyttää foamlancen kautta ja mikä parasta toimii
Toisena esimerkkinä käyttäisin snowfoamia. Tuoksu semmonen miehekäs ja puhdistus teho oli parempi kuin autofoamis ja ph:ki on hieman alhaisempi.
Pinnotteista ehkä kiinnostavin on tämä Cure, mikä on kehitetty akryylilakkaa hyödyntäen eli poikkeaa perus sio2 krääsästä aikalailla ja kestää liuottimia paremmin. Rasitustesti on käynnissä niin saadaan tarkempaa tietoa kestävyydestä myöhemmin.
Wash sealanttiakin alkaa olemaan aika monessa autossa ja tämäkin on osoittautunut yllättävän kestäväksi tämmöseksi tuotteeksi että kehtaa peräti pokien autoihin laitella.

Tästä tuotteesta ei ole vielä hirveenä tietoa minulla(En muista
)

Pinnotteista ehkä kiinnostavin on tämä Cure, mikä on kehitetty akryylilakkaa hyödyntäen eli poikkeaa perus sio2 krääsästä aikalailla ja kestää liuottimia paremmin. Rasitustesti on käynnissä niin saadaan tarkempaa tietoa kestävyydestä myöhemmin.
Wash sealanttiakin alkaa olemaan aika monessa autossa ja tämäkin on osoittautunut yllättävän kestäväksi tämmöseksi tuotteeksi että kehtaa peräti pokien autoihin laitella.

Tästä tuotteesta ei ole vielä hirveenä tietoa minulla(En muista

- Posambique
No huh, nyt on kovaa tekstiä!
Lisäkokemuksia odotellessa... Tämä topic menee seurantaan
Lisäkokemuksia odotellessa... Tämä topic menee seurantaan
"Urku auki, pelti kii"
Onko tuotesarja tulossa myyntiin sulle? Nimissä vähän kopioinnin tuntua ja lupaukset melkoisen kovia mut ei tyrmätä ennenkuin on omakohtaista kokemusta.
Erityisesti tuo shampoo kiinnostaa. Lisää tietoa siitä?
Erityisesti tuo shampoo kiinnostaa. Lisää tietoa siitä?
Tuo Tarex kiinnostaa kovasti. Olis mielenkiintoista nähdä tuon toiminta. Pystykkö Jukka tai joku muu näpräämään videota kasaan miten hyvin se toimii eri tavoin käytettynä? Koska ihan oikeasti jos sen voi lantrata tyyliin ~7% jota meidänkin lance pukkaa täys seoksella ja silti puree yhtä tehokkaasti kuin sanotaan Tardis niin avot. Pirun paljon mielekkäämpi käyttää. Kunhan tietysti hinta on kohdillaan eikä kannu maksa satasta 
Itsellä ollut pari kk Cure pinnoitus autossa päällä. Pääsin pari pv sitten testaamaan tuota Tarex+Polymatrix pesuainetta myös.
Olin kerännyt n.kk verran suolapaskaa pintaan. Peräluukku oli siinä kunnossa, että uskaltanut koskea edes siihen.
10-15min annettiin vaikuttaa ja sitten painepesurilla pintapuhtaaksi. Ihan mitättömän ohut filmikerros näky pinnassa joka katos kun märällä kämmenellä pyyhkäsi. Kun ammattikaveri näytti painepesurin käyttöä niin se filmikin alko katoamaan.
Kesällä vanteisiin laitettiin Curea pintaan ennen kuin auto sai pinnoitteen. Hetki sitten kun otettiin pois niin etuvanteet olivat sisäpuolelta ihan mustat. Otin märän tiskirätin ja pyyhin tallissa puhtaaksi kun en jaksanut painepesuria ottaa esiin. No eipä sitä olisi edes tarvittu. 3-4kk mitä oli alla niin kertaakaan en sisäpuolelta edes yrittänyt pestä.
Pikipisaroita tuntee sormella pyyhkimällä ja hieman kovempaa painamalla lähtee irtikin. Ei tartte erillistä myrkkyä käyttää tai harjaa edes.
Enemmän kuin tyytyväinen olen. Tähän mennessä paras pinnoite mitä eri autoissa ollut ja eri pesuaineetkin mitä Ppshieldiltä päässyt testaa niin ei ole mitään negatiivista sanottavaa.
Tosin en ole samanlainen hifistelijä mitä moni täällä on joten pro ihmisten kommentteja odotellessa.
Olin kerännyt n.kk verran suolapaskaa pintaan. Peräluukku oli siinä kunnossa, että uskaltanut koskea edes siihen.
10-15min annettiin vaikuttaa ja sitten painepesurilla pintapuhtaaksi. Ihan mitättömän ohut filmikerros näky pinnassa joka katos kun märällä kämmenellä pyyhkäsi. Kun ammattikaveri näytti painepesurin käyttöä niin se filmikin alko katoamaan.
Kesällä vanteisiin laitettiin Curea pintaan ennen kuin auto sai pinnoitteen. Hetki sitten kun otettiin pois niin etuvanteet olivat sisäpuolelta ihan mustat. Otin märän tiskirätin ja pyyhin tallissa puhtaaksi kun en jaksanut painepesuria ottaa esiin. No eipä sitä olisi edes tarvittu. 3-4kk mitä oli alla niin kertaakaan en sisäpuolelta edes yrittänyt pestä.
Pikipisaroita tuntee sormella pyyhkimällä ja hieman kovempaa painamalla lähtee irtikin. Ei tartte erillistä myrkkyä käyttää tai harjaa edes.
Enemmän kuin tyytyväinen olen. Tähän mennessä paras pinnoite mitä eri autoissa ollut ja eri pesuaineetkin mitä Ppshieldiltä päässyt testaa niin ei ole mitään negatiivista sanottavaa.
Tosin en ole samanlainen hifistelijä mitä moni täällä on joten pro ihmisten kommentteja odotellessa.