Kuvia nettiin
Re: Kuvia nettiin
Vai onko toi joku uppaushistoria noi kuvat mitkä tossa näkyy? No joka tapauksessa ei toi kansion luominenkaan ihan niin vain onnistunut. Ehkä täytyy vaan perehtyä tohon paremmin.
Ei se mulle tota ole koskaan tehnyt.
Kansion luominen tapahtuu laatikosta (pätkäviivoista tehty) jossa + merkki sisällä -> luo kansio, ja sen sisällä sitten -> tuo kuvia tjsp.
Tämän sisälläkin voi luoda kansioita jne..
Vähän vaikee selittää näin ulkomuistista, mutta erittäin simppeli tota on käyttää.
Kansion luominen tapahtuu laatikosta (pätkäviivoista tehty) jossa + merkki sisällä -> luo kansio, ja sen sisällä sitten -> tuo kuvia tjsp.
Tämän sisälläkin voi luoda kansioita jne..
Vähän vaikee selittää näin ulkomuistista, mutta erittäin simppeli tota on käyttää.
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
Tuossahan on kaksi laatikkoa missä on + merkki toisessa lukee Luo uusi kansio ja toisessa Lisää tiedostoja.
Klikkaa tuosta Luo uusi kansio kysyy kansion nimeä yms. minkä jälkeen klikkaa tallenna.
Lisää tiedostoja avaa ikkunan jossa sitten valitaan kuvat koneelta ja ladataan kansioon. Tämä ilmeisesti hanskassa kun olet kuvia saanut sinne ladattua.
Nämä samat toiminnot on myös sivun alareunassa vihreinä painikkeina.
Kuvan/kuvien poisto tapahtuu klikkaamalla kuvan alareunaa, nimen kohtaa ja sitten sivun alareunasta punaista poista nappia.
Näin ainakin maksullisessa versiossa, ei kai tuo ilmainen versio erilainen ole.
Klikkaa tuosta Luo uusi kansio kysyy kansion nimeä yms. minkä jälkeen klikkaa tallenna.
Lisää tiedostoja avaa ikkunan jossa sitten valitaan kuvat koneelta ja ladataan kansioon. Tämä ilmeisesti hanskassa kun olet kuvia saanut sinne ladattua.
Nämä samat toiminnot on myös sivun alareunassa vihreinä painikkeina.
Kuvan/kuvien poisto tapahtuu klikkaamalla kuvan alareunaa, nimen kohtaa ja sitten sivun alareunasta punaista poista nappia.
Näin ainakin maksullisessa versiossa, ei kai tuo ilmainen versio erilainen ole.
Kuvat palvelussa on ihan hyvät ohjeosiot.
Kuinka te jotka käytätte Photobucketia laitatte useampia kuvia kerralla esim. tonne näyttämön puolelle?Yhden kuvan osaan laittaa mutta kun pitäs tehdä niin että tulis kuva-tekstiä-kuva jne. ni sit menee meikäläisellä sormi suuhun.
Kuva ekaks ja pari kertaa entteriä ja taas uusi kuva(sillei, että jokainen kuvalinki on aina uudella rivillä
Tekstin kun laitat ekana ja sen jälkeen kuvalinkin uudelle riville niin näytää kertomus hienommalta.
Tekstin kun laitat ekana ja sen jälkeen kuvalinkin uudelle riville niin näytää kertomus hienommalta.
Jeps kuten Juha sanoi jokainen kuvalinkki omalle riville, mielellään tyhjä rivi väliin ja muistat ne img-tagit joka linkin ympärille!
Helpointa on käydä kurkkaamassa jostain hyvästä postauksesta mallia.. eli klikkaat "lainaa"-nappia, niin näet miten viesti on kirjoitettu!Anssi A kirjoitti:Kuinka te jotka käytätte Photobucketia laitatte useampia kuvia kerralla esim. tonne näyttämön puolelle?Yhden kuvan osaan laittaa mutta kun pitäs tehdä niin että tulis kuva-tekstiä-kuva jne. ni sit menee meikäläisellä sormi suuhun.
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, niin turha työ menee hukkaan...
Muistakaa kuvankoko kun laitatte kuvia tänne, eli 800 x 800 olis maksimi, vähän saa lipsua mutta kunhan ei räjäytä 4000 x 3000 resolla olevia kuvia tänne niin kaikki ok.
Itse pyrin käyttämään 800 x 600 niin ei foorumi veny ja muutenkin helpompi selata kännykällä jne.
Itse pyrin käyttämään 800 x 600 niin ei foorumi veny ja muutenkin helpompi selata kännykällä jne.
Saisko tota mitenkään järkevästi foorumisoftaan, eli se automaagisesti pienentäis nuo, tympiää aina pienennellä nuo kuvat "kinnas-sizeen"...?Dani kirjoitti:Muistakaa kuvankoko kun laitatte kuvia tänne, eli 800 x 800 olis maksimi, vähän saa lipsua mutta kunhan ei räjäytä 4000 x 3000 resolla olevia kuvia tänne niin kaikki ok.
Honda CRX del Sol - Backwoods Customs
Tuskin, ja en oikein tiedä muita foorumeita jotka tykkää antaa postata isoja kuvia, johtuen siitä että sivustosta tulee typerä luettavaksi ja raskaaksi.
Mutta tässä laiskan miehen työkalu, käytän tätä myös itse: http://www.download.fi/tyopoyta/kuvanka ... esizer.cfm
Mutta tässä laiskan miehen työkalu, käytän tätä myös itse: http://www.download.fi/tyopoyta/kuvanka ... esizer.cfm
Niin ja ainakin Photobucket pienentää kuvat automaattisesti uppausvaiheessa haluttuun kokoon. Ei tarvitse erikseen pienennellä ellei halua.
Photobuckettia on äärimmäisen ärsyttävä selata, käyttöliittymä aika hanurista.
Kuvat.fi ja /_small.jpg jossei tykkää pienennellä kuvia, tai /_medium.jpg kuvatiedoston perään.
Kuvat.fi ja /_small.jpg jossei tykkää pienennellä kuvia, tai /_medium.jpg kuvatiedoston perään.
No mä, kun olen käyttänyt tota keskikokoinen niin onks tuo sit miten paha juttu. Omalta koneelta näyttää hyvältä mutta puhelimella en tiedä(koska mulla on niin vahha luuri) etten ole sitä kokeillut.
Kuvia nettiin
Hyvältä on näyttäny. Jatka samaan malliin 
Näyttäis olevan 800x600 resolla noi sun kuvat tuolla BH vs. Ava, joten kaikki okJuha U kirjoitti:No mä, kun olen käyttänyt tota keskikokoinen niin onks tuo sit miten paha juttu. Omalta koneelta näyttää hyvältä mutta puhelimella en tiedä(koska mulla on niin vahha luuri) etten ole sitä kokeillut.
En löytänyt parempaa ketjua tälle kysymykselle, joten laitetaan tänne. Miten saa lisättyä kuvan niin, että kun kuvan klikkaa isommaksi, se aukeaa vain isompana, eikä mene kuvapalveluun josta kuva on linkattu? Eli esimerkiksi niin kuin Bastardin Volvo V40-näyttämötopicissa viewtopic.php?f=17&t=4178"%20onclick="w ... n%20false; ?
Näinkö tekee...sonikk kirjoitti:Niin ja ainakin Photobucket pienentää kuvat automaattisesti uppausvaiheessa haluttuun kokoon. Ei tarvitse erikseen pienennellä ellei halua.
Olen aina erikseen pienentänyt kuvia ennen uppausta.
Täytyy tutustua aiheeseen, olisipa vaan aiemmin huomannut.
Mitä teen väärin. Kun yritän laittaa tänne foorumille kuvaa ni esikatselussa sen vaan "kuva" mut ei siis oikea kuva. Sit jos laitan linkkiä sen ni se toimii normaalisti ja menee siihen kuvan osoitteeseen. Kuvat on kuvat.fi sivustolla josta juuri ostin sen tallennustilan. Pitäis olla julkinen ym se kansio missä kuvat on.
Kuvat.fi palvelusta sun pitää linkata se eri tavalla kuin urlista. Sinne perään pitää laittaa lisätietoa. Lue kuvat.fi palvelun ohjeista. Sitten vaan sieltä oikea linkki img-tagien väliin nikn rupiaa kuvaa leviämään jäsenistölle.
- Worst Class Shampoo Junkie -
Okei kiitos paljon nopeasta vastauksesta!