Uusien käyttäjien hyväksyntä

Foorumin yleiset säännöt ja ohjeet
Avatar
Petteri
Viestit: 636
Liittynyt: La Touko 01, 2010 12:07 am
Paikkakunta: Järvenpää

Uusien käyttäjien hyväksyntä

Viesti Kirjoittaja Petteri » Ti Touko 24, 2011 9:30 am

Spammikäyttäjien lisääntyvän määrän takia on uusien käyttäjien hyväksyntä siirretty moderaattoreiden tehtäväksi. Tästä johtuen hyväksyntään voi tulla hieman viivettä. Pahoittelemme tätä, mutta pidemmän päälle tämä on parempi ratkaisu.
- Worst Class Shampoo Junkie -

Lukittu