Alkuun kuvia ennen pesua auringossa.

Aloitin pesun tälläkertaa jarrupölyn peittämistä vanteista Brushilla ja Wolfs´in degon gelillä.
Tunnin hinkkaamisen jälkeen vanteet kiilteli puhtaina. Toinen tunti meni itse autoon, joka olikin hyvin puhdas, ei ollut pikeä, eikä rautaa, kun kesäauto kyseessä.

Pesuaineet: Motox hiilivety, sekä tehopesu ja Wolf´s dg
Teippailujen jälkeen aloitin uudella aineella, jonka hankin viikolla fiksuksesta CG oranssin hexin kanssa. Virtus 426 keskikarkealla tahnalla. Ei oikein toiminut kovaan naarmuiseen pintaa ja jätti ajojälkeäkin
Kokeilin Cutmaxia, ei toiminut sekään kunnolla. Seuraavana S3G ja hain vielä karvan, kun tuntui ettei naarmut poistu riittävän hyvin.

Testasin vielä Virtuksella ja karvalla naarmunpoistoa ja tässä tulos

Niin hirveännäköinen jälki, et jos roskis ois ollu lähempänä , niin Virtus ois lentänyt samantien sinne, sen verran Vtti
Parantelin sen jälkeen S3G:llä ja ei enää niin kauhean näköinen

Samalla selvisi, että kuskin puoleinen kylki on uudelleen maalattu ja lakkaa ei ole ollenkaan pinnassa, sillä laikat meni aina mustaksi kun tuota ajeli, paitti musta Hex

Seuraavana iltana töiden jälkeen jatkoin hommaa ja ajattelin kokeilla vielä loppuautoon M101 karvan kanssa.
Nyt täytyy sanoa, että olin todella hämmästätynyt jäljestä, niin hyvää jälkeä tuli ettei ois karvajäljeksi kukaan uskonu, joka ois sen nähny. En kyseistä settiä oo tainnu ennen kokeilla mutta nyt jatkossa tulee kyllä kokeiltua

Kun olin naarmun poiston tehnyt ajoin seuraavaksi S20 Bluen ja valkoisen Hexin kanssa auton läpi.
Sen jälkeen otin S30+ ja mustan Hexin, jolla viimeistelin auton

Lopulta auto oli pesua vailla ja vahaa.
Surfexilla pesin ja pintaan laitoin Colliniten 915
Muutama kuva iltauringossa, ennenkuin hävisi metsän taakse, se aurinko siis.

Renkaisiin en kerennyt laittamaan mitään, sillä viimesiä vahoja, kun pyyhin niin auton hakijat saapuivatkin pihaan.