Parhaimmat AIO tuotteet ja glazet?

Kiillotustahnat ja laikat
samunoz
Viestit: 4305
Liittynyt: La Marras 06, 2010 2:40 pm
Viesti:

Parhaimmat AIO tuotteet ja glazet?

Viesti Kirjoittaja samunoz » Ti Huhti 07, 2015 1:22 am

Mikä olisi monikäyttöisin? Mikä fillaa eniten?

AF Tripplestä on hyvät kokemukset. Entä Ultra Glaze tai Cleanser-Polish.

Päällä oli tarkoitus käyttää hybrid vahoja/sealantteja (Reload, finis-wax, kamikaze overcoat, fk pink jne..)

vesil
Viestit: 223
Liittynyt: Ma Marras 07, 2011 9:44 pm

Re: Parhaimmat AIO tuotteet ja glazet?

Viesti Kirjoittaja vesil » Ti Huhti 07, 2015 1:20 pm

Juuri laitoin CG Blacklightin tilaukseen Laitilasta. Ensi viikonloppuna on kokemusta ja voin vaikka tehdä pienen vertailun Wolfsin Seal&Shinen kanssa. Tosin kohde on varsin naarmuton, joten fillausta ei pääse juuri näkemään.

JaniH
Viestit: 1733
Liittynyt: Pe Elo 12, 2011 8:47 am
Paikkakunta: Eura

Re: Parhaimmat AIO tuotteet ja glazet?

Viesti Kirjoittaja JaniH » Ti Huhti 07, 2015 6:14 pm

Cleanser-Polish maskaa melko hyvin, ei nyt ihan auto-balmin vertaa mutta hieman paremmin kuin Glymin SRP. Hyvin maskaa myös Autobriten Extreme Glaze. AF Tripple ei mielestäni maskaa juuri lainkaan mutta jättää kyllä aivan mahtavan kiillon.

Mutta miksi käyttää glazea maskaamaan kun Auto-Balm on keksitty?
Jos Jumala kulkisi keskuudessamme niin hänkin käyttäisi Meguiar'sia

samunoz
Viestit: 4305
Liittynyt: La Marras 06, 2010 2:40 pm
Viesti:

Re: Parhaimmat AIO tuotteet ja glazet?

Viesti Kirjoittaja samunoz » Ti Huhti 07, 2015 7:11 pm

Oman kokemuksen mukaan Tripple maskaa melko hyvinkin jos koneella vetää mut ei toimi sealanttien kanssa niin hyvin.

Wolfie
Viestit: 2751
Liittynyt: Ke Touko 12, 2010 7:12 pm

Re: Parhaimmat AIO tuotteet ja glazet?

Viesti Kirjoittaja Wolfie » Ti Huhti 07, 2015 9:08 pm

Johtunee ehkä siitä että Tripple sisältää carnaubaa? Ei ole suunniteltukaan sealanttien alle...

samunoz
Viestit: 4305
Liittynyt: La Marras 06, 2010 2:40 pm
Viesti:

Re: Parhaimmat AIO tuotteet ja glazet?

Viesti Kirjoittaja samunoz » Ti Huhti 07, 2015 9:20 pm

Wolfie kirjoitti:Johtunee ehkä siitä että Tripple sisältää carnaubaa? Ei ole suunniteltukaan sealanttien alle...
Ei ole vaikka aluksi valmistaja sitä kauppasikin sit Tough coatin pariksi ja mainosti ettei kestoa vähennä.
Mikäs toimis noitten sealanttien kanssa? Autobalmin helppous ei yllä noiden spray sealanttien tasolle. Kamikaze Overcoatia odottelen CYC hyllyyn järkevällä hinnalla.

maaco
Viestit: 1546
Liittynyt: Ti Helmi 14, 2012 7:07 pm

Re: Parhaimmat AIO tuotteet ja glazet?

Viesti Kirjoittaja maaco » Ti Huhti 07, 2015 9:34 pm

Miten olis Nanolexin Nanowax alle ja päälle saman valmistajan Premium Spray Sealant? hioo / maskaa se tuo nanokin jonkunverran. ja kesto on tolla paketilla hyvä. pitääkin kaivaa oma setti kaapista esiin :D

Wolfie
Viestit: 2751
Liittynyt: Ke Touko 12, 2010 7:12 pm

Re: Parhaimmat AIO tuotteet ja glazet?

Viesti Kirjoittaja Wolfie » Ti Huhti 07, 2015 11:47 pm

Mites olisi sitten esim Bilthamberin Cleanser Polish? Sealanttien ja hybridien kanssa suunniteltu toimivaksi ja ilmeisen toimiva tuote.

Viltsu
Viestit: 979
Liittynyt: Ke Elo 03, 2011 4:01 pm
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Parhaimmat AIO tuotteet ja glazet?

Viesti Kirjoittaja Viltsu » Ke Huhti 08, 2015 12:47 am

Glossworkz Glaze näyttää fillaavan aika hyvin.
Naviwax on myös LSP:nä kova sana. Fillaa, kerrostuu ja mitä enemmän kerroksia, sitä enemmän fillaa. Aivan järjettömän helppo työstää, leviää kuin voi kuumalla pannulla. Katso YouTubesta Naviwax hakusanalla, niin löytyy fillaus kyvyistä pätkää.

samunoz
Viestit: 4305
Liittynyt: La Marras 06, 2010 2:40 pm
Viesti:

Re: Parhaimmat AIO tuotteet ja glazet?

Viesti Kirjoittaja samunoz » Ke Huhti 08, 2015 9:49 am

Wolfie kirjoitti:Mites olisi sitten esim Bilthamberin Cleanser Polish? Sealanttien ja hybridien kanssa suunniteltu toimivaksi ja ilmeisen toimiva tuote.
Onko kokemusta siitä? Vaatiiko koneen toimiakseen? Leikkaako yhtään ja kuinka hyvin peittää esim verrattuna Trippleen ja Nanowaxiin? Hinta olis hyvä ja jos toimis yllä mainittujen kanssa niin tätä vois testata.

Avatar
Tonis
Viestit: 1439
Liittynyt: Ma Touko 03, 2010 9:34 pm
Paikkakunta: Pirkkala
Viesti:

Re: Parhaimmat AIO tuotteet ja glazet?

Viesti Kirjoittaja Tonis » Ke Huhti 08, 2015 9:55 am

Wannabe-OCD

Avatar
Demon
Viestit: 1965
Liittynyt: Ke Elo 25, 2010 2:55 pm
Paikkakunta: Lahti City
Viesti:

Re: Parhaimmat AIO tuotteet ja glazet?

Viesti Kirjoittaja Demon » Ke Huhti 08, 2015 9:58 am

Tässä olisi BH:n sivuilta kuvia. Tuotetta on testattu ulkopuolisen tahon toimesta erillisessä testissä jossa ollut muitakin AIO-tuotteita.

http://www.bilthamber.com/cleanser-polish

Toimii käsinlevitettynä, mutta parhaimman lopputuloksen saa koneella.
Instagram: ahoneja
Instagram: detailcave

samunoz
Viestit: 4305
Liittynyt: La Marras 06, 2010 2:40 pm
Viesti:

Re: Parhaimmat AIO tuotteet ja glazet?

Viesti Kirjoittaja samunoz » Ke Huhti 08, 2015 10:18 am

Tonis kirjoitti:Britemax AIO
Ne jotka on kokeilleet Britemax AIO ja Cleanser Polishia voisivat kommentoida vähän. Britemax olen kokeillut mut CP en. Kumpi leikkaa enemmän ja olis monikäyttöisempi?

Urran
Viestit: 7304
Liittynyt: To Heinä 01, 2010 2:58 pm
Paikkakunta: Kerava-Vantaa akseli

Re: Parhaimmat AIO tuotteet ja glazet?

Viesti Kirjoittaja Urran » Ke Huhti 08, 2015 6:13 pm

Samu mites P-01A + BC-03?
Vain YKSI LSP!

samunoz
Viestit: 4305
Liittynyt: La Marras 06, 2010 2:40 pm
Viesti:

Re: Parhaimmat AIO tuotteet ja glazet?

Viesti Kirjoittaja samunoz » Ke Huhti 08, 2015 6:24 pm

Urran kirjoitti:Samu mites P-01A + BC-03?
Jos myyt 50€ :LOL: :thumb:

Urran
Viestit: 7304
Liittynyt: To Heinä 01, 2010 2:58 pm
Paikkakunta: Kerava-Vantaa akseli

Re: Parhaimmat AIO tuotteet ja glazet?

Viesti Kirjoittaja Urran » To Huhti 09, 2015 12:31 am

Voin mä tyhjät törpöt.. :D
Vain YKSI LSP!

samunoz
Viestit: 4305
Liittynyt: La Marras 06, 2010 2:40 pm
Viesti:

Re: Parhaimmat AIO tuotteet ja glazet?

Viesti Kirjoittaja samunoz » To Huhti 09, 2015 2:13 pm

samunoz kirjoitti:
Tonis kirjoitti:Britemax AIO
Ne jotka on kokeilleet Britemax AIO ja Cleanser Polishia voisivat kommentoida vähän. Britemax olen kokeillut mut CP en. Kumpi leikkaa enemmän ja olis monikäyttöisempi?
Kukaan ei ole kokeillut molempia?

JaniH
Viestit: 1733
Liittynyt: Pe Elo 12, 2011 8:47 am
Paikkakunta: Eura

Re: Parhaimmat AIO tuotteet ja glazet?

Viesti Kirjoittaja JaniH » To Huhti 09, 2015 2:51 pm

Cleanser-Polish ei ole oikeastaan leikkaava aina, enemmänkin hieman kuin SRP mutta paremmin fillaava ja jopa yksinäänkin kestää jonkin aikaa pinnassa.

Ennen:
Kuva

Jälkeen:
Kuva

Ennen:
Kuva

Jälkeen:
Kuva

Tuosta Extreme Glazesta vastaavaa:
Kuva

Kuva

Ja Auto-Balm :)
Kuva

Kuva

Ja boonuksena SRP:
Kuva
Jos Jumala kulkisi keskuudessamme niin hänkin käyttäisi Meguiar'sia

JaniH
Viestit: 1733
Liittynyt: Pe Elo 12, 2011 8:47 am
Paikkakunta: Eura

Re: Parhaimmat AIO tuotteet ja glazet?

Viesti Kirjoittaja JaniH » Ma Touko 25, 2015 5:44 am

Lisää Extreme Glazea:
Kuva
Jos Jumala kulkisi keskuudessamme niin hänkin käyttäisi Meguiar'sia

Vastaa Viestiin