Kun kiinnostava kohde löytyy, tutki ensin kaikki myyjän ehdot huolellisesti, tutki tämän palautteet ja ota tämän jälkeen vielä yhteyttä myyjään ja kysele tarkemmin toimituksesta jos arvokkaampaa tavaraa olet ostamassa. eBay:ssä on myös käytössä ns. "Buy it Now" kohteet jotka voi ostaa suoraan ilmoitetulla summalla ilman huutokilpailua. Edullisimmat kohteet myydään kuitenkin lähes poikkeuksetta perinteisinä huutokohteina. Omakohtainen ostokokemus on noin 100 eri tuotetta ja aina on tavara tullut perille.
Todella edullisia hintoja kun vertaa suomen tarjontaan mutta monesti se huippu hinta pilaantuu kohtuuttomalla postimaksulla. Mutta esim. Kiinasta tulee monet tuotteet ilmaiseksi mutta voit joutua odottelemaan tuotetta kahdesta viikosta kuukauteen.
Autonhoito tuotteita olen tilannut ja säästänyt pitkän pennin. Toki nämä tärkeimmät aineet/tuotteet olen ostanut suomalaiselta tavarantoimittajalta mutta nämä pienet tilpehöörit kuten mikrokuidut, levittimet, vanneharjat, tekolammas kinttaat, pullot, tallat ym. olen eBayn kautta ostellut.

Talla ja kuusi kiillotuslaikkaa maksoi 4,60€ postikuluineen

Lammaskinnas maksoi 0,99€ postikuluineen

160*70cm mikrokuitu kuivausliina maksoi 3,50€ postikuluineen

Mikrokuitu kinnas maksoi 0,70€ postikuluineen

Vanne brush setti maksoi 3€ postikuluineen
Ja nämä nyt olivat vain esimerkkejä omista tilauksistani. Olen ollut erittäin tyytyväinen tuotteisiin eikä tosiaan olleet hinnalla pilattuja.
Onko täällä porukka tilaillut tavaraa ebayn/amazonin/dealextremen kautta vai oletteko ennemmin suosineet cleanyourcar.com kaltaisia verkkosivuja?