Tässä lähtötilanne.

Pesujen jälkeen päätin vesihioa konepeltiä. Mentiin 1500 ja 2000 stepit. Mietityttää olisiko siellä ollut vielä maalia 1000 tai 1200 hiontaan.

Mene ja tiedä mutta kiillonhan siihen saa mutta epätasaisia haaleuksia /hapettumaa puskee vielä läpi että pidempään olisi pitänyt saada tai maalata uusiksi. Näillä mennään.

Kiillotukseen olen käyttänyt ekana steppinä karvaa ja Sonaxin Maxcuttia. Ihan loistava aine ja kyllä nämä muutenkin kehittyy. Ei muuten liquid shine jaksa työntää avengeria. Pienempää kyllä jaksaa täysteholla ajaa. Noh nopea työstettävä ja suht siisti. Ihan eri hommaa nämäkin vanhat akryylit vai mikä on (?`) kun saa käyttää voimaa ihan huolella, naarmut tiukassa eikä hologrammivaaraa.

Toinen steppi oranssilla hexillä ja samalla aineella. Viimeistely epäkeskolla ja mustalla laikalla (joku minkä oon uhrannut punasille autoille) + Scholl S40 kun pitää saada se käytettyä.
Tässä mennään jo kylkeä.

Kattoa

Parin päivän päästä jatkettiin konttia.

Puskureita yms varten kaveri oli ostanut Sonaxin geeliä. Ei meinaa tulla tuubista ulos ilman hirveetä voimankäyttöä. Muuten pätevää kamaa.

Tämä kylki odottaa perjantaita.

Toinen kylki on suht valmis. Konepellissä varmaan jotain töhnää jostain + ei siitä saanut kovin hyvää.

Red is everywhere.
Ystäväni työstää vanteet itse. Tarkoitus lakatakin. Prosessi vielä kesken.

Tähän.. hionta vissiin 1500:lla ja sitten käytteli mun autoglymin tahnat loppuun.

Jatkuu.....