Bouncer´s Done&Dusted QD
Bouncer´s Done&Dusted QD
Kokemuksia foorumilaisilla bouncerin uudesta qd:stä?
Tänään sain purkin käsiini. Ensivaikutelmat ainakin hajunperusteella tulee mieleen joku karkki tai vastaava.
Helppo levittää, sumutin antaa hienon sumun. En osaa vielä sanoa oikein annostelusta mikä on sopivasti. Liukkaan ja kiiltävän pinnan jätti vasta myllytettyyn autoon.
Jatketaan testejä..
Tänään sain purkin käsiini. Ensivaikutelmat ainakin hajunperusteella tulee mieleen joku karkki tai vastaava.
Helppo levittää, sumutin antaa hienon sumun. En osaa vielä sanoa oikein annostelusta mikä on sopivasti. Liukkaan ja kiiltävän pinnan jätti vasta myllytettyyn autoon.
Jatketaan testejä..
Re: Bouncer´s Done&Dusted QD
Itse tykkäsin tosi paljon, mahtavan wetlooking ja liukkaan pinnan tekee
Helppo levittää eikä haittaa vaikka vetää vähän överit niinkö mulla on qd:lla tapana: 2-5 suihkasua/paneeli. Pari suihkausta suoraan liinaan ja levitys toimii hyvin myös 
Hyllyssä myös odottamassa käyttöä. Toivottavasti pitää pinnan yhtä puhtaana kuin Reload2014
Kyseisiä tuotteita ei voi verrata keskenään. Reload on enemmän spraysealant kuin QD ja tuskin on yhtä vahaturvallinen luonnonvahoille kuin D&D. Itse ainakin suosin enemmän tämän tyylisiä QD:ta enkä missään nimessä laittais mixejä luonnonvahojen päälle. Spraysealant liuotin mixit on loistavia standalone tuotteita ja boostamaan pinnotteita.
Minäkin tota suihkin 915 colliniten päälle.. vaikea sanoa kokemuksia vielä kun kesäauton vastavahattuun pintaan pistin. Voisin testata johonkin autoon missä ei ole vahaa pinnassa.
Tiedetään, tiedetään. Lähinnä kiinnostaa ettei jätä mitään vahamaista magneettista pintaa johon sitten lika tarttuu. Polymeerejakin kun on niin monenlaisia.crowie kirjoitti:Kyseisiä tuotteita ei voi verrata keskenään. Reload on enemmän spraysealant kuin QD ja tuskin on yhtä vahaturvallinen luonnonvahoille kuin D&D. Itse ainakin suosin enemmän tämän tyylisiä QD:ta enkä missään nimessä laittais mixejä luonnonvahojen päälle. Spraysealant liuotin mixit on loistavia standalone tuotteita ja boostamaan pinnotteita.
Mikähän tuo samun magneettinen pinta on? Viime talvena just moni teki ei-tieteellisiä havaintoja että sealantit liimaa talvilian tiukemmin kiinni kun vahat 
Onks crowie verrannut topicin tuotetta Monelloon?
Onks crowie verrannut topicin tuotetta Monelloon?
Vain YKSI LSP!
Meinaisko Samu sitä staattista varausta mikä imee kesäpölyt kiinni ?
Kyllä meinasin Modifier.
En ole, mutta kyllä tästä tuli yksi minun suosikki. Onhan nuita tullut testattua vaikka mitä. Itse mitä haluan QD:lta juurikin näitä ominaisuuksia mitä tässä tuotteessa on.
Voiko käyttää heti vahan asettumisen jälkeen? (n.tunnin päästä)crowie kirjoitti:En ole, mutta kyllä tästä tuli yksi minun suosikki. Onhan nuita tullut testattua vaikka mitä. Itse mitä haluan QD:lta juurikin näitä ominaisuuksia mitä tässä tuotteessa on.
Minä lähden siitä, notta lsp. on kunnolla asettunut elikäs noin ensimmäisen pesun jälkeen viskaan esim. quick detailerin.
Tässäkin aineessa on kuitenkin myös puhdistavia aine osia.
Tässäkin aineessa on kuitenkin myös puhdistavia aine osia.
Väittäsin silti noin nenätuntumalta että red mist tropical on paljon enempi puhdistavaa ja myrkkyä vrt. tuohon Bouncerin aineeseen.
Minä olen tuota nyt levitellyt pariviikkoa takaperin vahattuun collinite pintaan ja hyvin näyttää kiiltoa ja liukkautta tulevan.
Minä olen tuota nyt levitellyt pariviikkoa takaperin vahattuun collinite pintaan ja hyvin näyttää kiiltoa ja liukkautta tulevan.
Ihan oikein väität.
red mist on liukkari pohjainen.
red mist on liukkari pohjainen.
Tänään testasin. Tuoksu erinomainen ja erinomaisen helppo käyttää. Tykkään 
Tulipa itekki testattua tämä. Helppoahan tämän käyttö oli eli paneelille sen 2-5 suihkasua ja levitys. Puhtaalla mf- kiillotus vielä niin mukavan liukas pinta tuli. Samalla tuli testattua wheel wooliessit mitkä kyllä oli
oli sen verran kertyny paskaa 4 viikon aikana. Pinttyy tuo suola tuolla hallissa autoon kyllä 
Nyt alkaa olla enempi tästä kokemusta. En nyt tiedä miten malttaisi olla liikaa hehkuttamatta ja kehumatta.
Olen tätä suihkinut E46 pintaan missä on fk1000 jämät jäljellä. Tein homman niin, että suihkin pari suihkua / paneeli märkään pintaan ja sitten kuivasin eliten liinalla auton. Myös laseihin olen tuota laittanut kuten bouncerin tuoteselostekin sanoo. Seuraavalla pesulla todella hieno beading ja paneelit hylkii vettä, toimii mielestäni ihan samanlailla kun vaikka sonaxin BSD mutta on paremman tuoksuista, jättää liukkaamman pinnan jos sitä sumuttelee kuivaan pintaan ja kiillottaa. Märkään toimii myös siis tosi hyvin.
Kokeilin konehuoneen maalatuille pinnoille, antoi kivan kiillon ja liukkauden myös niihin osiin.
Seuraavassa eliten tilauksessa otan tuota kyllä lisää, harmi kun ei taida saada missään eco refill purkeissa on niin hyvää tavaraa.
Edit:
Näkyy eliteltä olevan jo loppu
http://www.elitecarcare.co.uk/bouncers- ... 5hem6j97p7
Olen tätä suihkinut E46 pintaan missä on fk1000 jämät jäljellä. Tein homman niin, että suihkin pari suihkua / paneeli märkään pintaan ja sitten kuivasin eliten liinalla auton. Myös laseihin olen tuota laittanut kuten bouncerin tuoteselostekin sanoo. Seuraavalla pesulla todella hieno beading ja paneelit hylkii vettä, toimii mielestäni ihan samanlailla kun vaikka sonaxin BSD mutta on paremman tuoksuista, jättää liukkaamman pinnan jos sitä sumuttelee kuivaan pintaan ja kiillottaa. Märkään toimii myös siis tosi hyvin.
Kokeilin konehuoneen maalatuille pinnoille, antoi kivan kiillon ja liukkauden myös niihin osiin.
Seuraavassa eliten tilauksessa otan tuota kyllä lisää, harmi kun ei taida saada missään eco refill purkeissa on niin hyvää tavaraa.
Edit:
Pitäis toimia myös sisätiloihin. Tuo on Eliteltä aina loppu joten kannattaa tilata isompi satsi jos siltä tuntuu. Mäpä kysyn Jayltä saisko 5litran satsia kauppoihin.Antti O kirjoitti:Nyt alkaa olla enempi tästä kokemusta. En nyt tiedä miten malttaisi olla liikaa hehkuttamatta ja kehumatta.
Edit:
Mua vois pienellä varauksella tuo 5 litran kanisteri kiinnostaa, otetaanko Juha U puoliksi jos saadaan? Tuu ottaa tallille tyypit, tarjoan samplet 
Jos joulunpyhinä kerkiän niin testataanAntti O kirjoitti:Mua vois pienellä varauksella tuo 5 litran kanisteri kiinnostaa, otetaanko Juha U puoliksi jos saadaan? Tuu ottaa tallille tyypit, tarjoan samplet
Näin tehään, sitä on vielä ½ putelia jälellä. Äkkiä hupenee kun sitä tulee suihkuteltua joka paikkaan. Tuoksukin on hyvä.Juha U kirjoitti:Jos joulunpyhinä kerkiän niin testataanAntti O kirjoitti:Mua vois pienellä varauksella tuo 5 litran kanisteri kiinnostaa, otetaanko Juha U puoliksi jos saadaan? Tuu ottaa tallille tyypit, tarjoan samplet
Onko kukaan testannut vahaamattomalle autolle? Kuinka pitkän suojan antaa?
Epävirallisia uutisia suoraan Bouncerilta käydyn facebook viestittelyn perusteella ensiviikolla on odotettavissa litran täyttöpakkaus , pussi vai pullo ei vielä tietoa. Toivoin jo tätä heti kun sain käsiini ensimmäisen detaileripullon.. Tilailen ensviikolla tuon täyttöpullon/pussin ja laitan sitten kommentit kun saan sen käsiini.
Pullo. Saatavilla sunnuntaina waxstockissa. Samoinkuin slick mick shamppoota litran putelissa ja niitä uusia vahanlevitystyynyjä ja special waxstock 2015 edition check the fleck vahaa muistaakseni ja kaikkia vieläpä erikoishinnoin.
Joo mie ajattelin eliteltä ottaa sitä kun lupaili ensviikoksi sinne. Hieno juttu kyllä, toivottavasti hinta ois sopivasti halvempi vrt. sumutinputeliin..
http://www.detailingworld.co.uk/forum/s ... p?t=365084
Tuollahan tota tosiaan olikin tietoa.. itse kun en tota palstaa juurikaan seuraa.
http://www.detailingworld.co.uk/forum/s ... p?t=365084
Tuollahan tota tosiaan olikin tietoa.. itse kun en tota palstaa juurikaan seuraa.