Sähkötupakka (kokemuksia, kuvia, ostopaikkoja)
Re: Sähkötupakka (kokemuksia, kuvia, ostopaikkoja)
On myös testattu uloshengityksessä tulevaa höyryä, muistaakseni ei sisältänyt yhtikäs mitään. Sisäänhengittäessä toki nikotiinia.
Käyttis: Seat Leon 1.4TSI -13
#1 shampoo: Malco Verry Berry
#1 vaha: Waxaddict Vitreo
Kiitoksia vastauksista, oppi taas jotakin uutta. 
Mitenkäs onko m3iss3li tai joku muu "isoista pojista" kokeillu pinnoittaa modia, hidastaako patinan syntymistä ym ?
Hmmm eipä oo tullut edes mieleen, putsaan joku päivä ipalla omat lelut ja heitän optit päälle. 
Haha, eipä oo tullut pieneen mieleen. Mother's:lla toki laitan putket kiiltämään harva se päivä, mutta että pinnoitteita...
Sähkötupakoinnin graalin malja tuli hommattua.
Oikeaalla puolella oleva puu/rosteriboksi siis täysin Suomalaista käsityötä

Oikeaalla puolella oleva puu/rosteriboksi siis täysin Suomalaista käsityötä

Olen kateellinen, kannattaa varoa kadulla jos liikut tuon kanssa ettei joku muiluta ja varasta.
Uskallatko kertoa että paljon jouduit köyhtymään, samalla voisit kertoa omat mielipiteesi hanasta. Pyöritellyt korissa isompaa mallia siitä ja al mood boxia liian vaikea valinta, waparin listoille en edes vaivaudu yrittämään vaikka älyttömän tyylikäs onkin.
W-Boxi makso 380€ listalta, satuin olemaan hereillä 3 yöllä kun se aukes.joye kirjoitti:Olen kateellinen, kannattaa varoa kadulla jos liikut tuon kanssa ettei joku muiluta ja varasta.Uskallatko kertoa että paljon jouduit köyhtymään, samalla voisit kertoa omat mielipiteesi hanasta. Pyöritellyt korissa isompaa mallia siitä ja al mood boxia liian vaikea valinta, waparin listoille en edes vaivaudu yrittämään vaikka älyttömän tyylikäs onkin.
HANAan oon ollu tyytyväinen kanssa, tosin ottaisin kyllä täyskokoisen jos nyt saisin valita, tuo 1100mAh LiPo on aika onneton, varsinkin jos gennyjä ajelee. Hanalla pelaa myös takuuasiat loistavasti. Jos aitoa olet ajatellut, niin voin kyllä suositella. Käytettyinäkin noita jonkin verran pyörii reilun satasen hintalapulla.
No huhu, mut taitaa tuo hintansa arvoinen olla kotimaista käsityötä ja hienoa sellaista.
Aitoa tosiaan katsellut takuun yms takia, taitaa lähteä siis se tilaukseen.
No on se, suomalaisesta käsityöstä mieluusti maksaa. Kyllä noita myydään huutokaupassa tällä hetkellä parhaimmillaan 2500 USD, lähinnä Jenkkeihin ja Malesiaan. Hyvä, että muutkin arvostavat Suomea.joye kirjoitti:No huhu, mut taitaa tuo hintansa arvoinen olla kotimaista käsityötä ja hienoa sellaista.Aitoa tosiaan katsellut takuun yms takia, taitaa lähteä siis se tilaukseen.
Hana nyt vieläkin ostoslistalla ja ostetaan kun muut tärkeämmät rahan reijät on saanut täytettyä. Eilen tuli pakettina magma dripperi ja nemesis, ihan aitona kiina kopiona tosin.
Toimivat laitteet ja yllättävän laadukkaita nekin osaa näköjään tehdä, finnvapelta lähti vaan heti tilaukseen magneetit nemesikseen.
Mullakin oli postipäivä eilen, kun m3iss3liltä ostettu Swan ja H-Atty combo saapui. Helvetin tyylikäs. 
Ja tänään saapui vielä kayfun lite ja siihen nano kit, h-atty kans harkinnassa ja misteri kans kiinnostais. Toinen magma pitäis kanssa tilaa jaja... 
Kappas, en tajunnutkaan että liikut tälläkin foorumilla.Modifier kirjoitti:Mullakin oli postipäivä eilen, kun m3iss3liltä ostettu Swan ja H-Atty combo saapui. Helvetin tyylikäs.
Täälläpä hyvinkin. Varovasti sitä koitinkin vihjaista, kun kirjoitin että "pysyy Suomessa ja kintaalla"m3iss3li kirjoitti:Kappas, en tajunnutkaan että liikut tälläkin foorumilla.Modifier kirjoitti:Mullakin oli postipäivä eilen, kun m3iss3liltä ostettu Swan ja H-Atty combo saapui. Helvetin tyylikäs.jos h-attyn setupoinnista kaipaat jeesiä, autan mielelläni.
Kiitos. Diablo One löytyy ennestään genesis tyylisistä, että ihan vierasta puuhaa tuo ei ole mutta pidetään mielessä.
On täällä muitakin, kohta 3v menty sähköllä 
Ja foorumi tuttuja ollaan
Ja foorumi tuttuja ollaan
"Life is too short to be pissed of all the time"
Onko kinnas edustusta lauantaina festeillä vai olenko ainut sinne menijä? 
Festit nähty ja ei tyhjin käsin poistuttu, ipv v2 nyt kourassa ja toinen magma. Himotti kyllä se h-dripperi mut ehkä sitten myöhemmin.. 
Jep, ite kans olin festeillä, olipa hyvä meno ja sai kasvot monille nikeille tuolta toiselta forkalta. H-Dripper pyöri myös omassa kädessä muutamaan otteeseen. No sain sentään uuden laturin ostettua 

Tälläinen saapui äsken. Korvaamaan justfogin maxin, jonka akun liimaus päätti pettää ja mennä kahteen osaan. Pieni moka kävi, kun tankkiin unohtui mukana tullut 1.4 ohm karto, ja pikkasen saa pienillä jännitteillä ajaa -> höyry on aika kuivaa ja drippikin lämpenee
Pitää ajaa tankki tyhjäksi ja vaihtaa 3ohm karto tilalle.
Niin ja kyseessähän on siis Vamo V5.
Samanlaisella kombolla itsekin höyryttelyn alkuaikoina vetelin varmaan 4 kuukautta. Aivan loistava värkki hintaisekseen. Bogejen laatu on mielestäni kärsinyt pahasti, ja nykyään niitä ei enää tule käytettyä.maaco kirjoitti:
Tälläinen saapui äsken. Korvaamaan justfogin maxin, jonka akun liimaus päätti pettää ja mennä kahteen osaan. Pieni moka kävi, kun tankkiin unohtui mukana tullut 1.4 ohm karto, ja pikkasen saa pienillä jännitteillä ajaa -> höyry on aika kuivaa ja drippikin lämpenee
Pitää ajaa tankki tyhjäksi ja vaihtaa 3ohm karto tilalle.
Niin ja kyseessähän on siis Vamo V5.
Tuli into kokeilla mekaanista modia, lähinnä kun halusin Vamoa kompaktimman paketin mukava pidettäväksi, ja meni hermo renkuttaa tota tulituspainiketta aina kun kapistuksen tunkee taskuun (farkun taskuun melkoinen sullominen jopa tuolla 18350-pituudella).. Tilasin sitten Smoktechin Magneton ja siihen perään Aerotank Megan. Kick-piirinkin otin matkaan, niin saa tasattua tehot tarvittaessa. Vaikuttas aika makealle paketille. Katotaan kun viikon tai parin päästä sen saa hyppysiin.
Huvittuneena seurannut tätä topicia silloin tällöin, kun yllä olevastakin voisi asiayhteydestä irroitettuna luulla, että vähintään pistoolista kysemaaco kirjoitti:Tuli into kokeilla mekaanista modia, lähinnä kun halusin Vamoa kompaktimman paketin mukava pidettäväksi, ja meni hermo renkuttaa tota tulituspainiketta aina kun kapistuksen tunkee taskuun (farkun taskuun melkoinen sullominen jopa tuolla 18350-pituudella).. Tilasin sitten Smoktechin Magneton ja siihen perään Aerotank Megan. Kick-piirinkin otin matkaan, niin saa tasattua tehot tarvittaessa. Vaikuttas aika makealle paketille. Katotaan kun viikon tai parin päästä sen saa hyppysiin.
Kaikenlaisia muotoja nuo tupakan johdannaiset on saanutkin aikaan...jatkakaa
Lista suomikaupoista
Ajattelin väsätä ihan lyhyen listan suomikaupoista, jos jokin vaikka innostuisi sähkötupangia kokeilemaan perinteisen syöpäkääryleen sijaan. Tämä ei ole promo, vaan oma mielivaltainen listaus. Koitan järkeillä aloittelijoille suunnattuja putkineja.
Esmoke - http://www.esmoke.fi
Laaja läjä peruslaitteita, aloituspakkauksia ja tarvikkeita. Myös fyysinen liike Turussa.
Puff - http://www.puff.fi
Vielä laajempi läjä peruslaitteita, aloituspakkauksia ja tarvikkeita. Noutokioski Helsingin Veräjämäessä.
Finnvape - http://ww.finnvape.com
Laitteita, tarvikkeita sekä nikotiinipitoisia nesteitä. Finnvapella liiketoiminta Espanjassa, joka mahdollistaa tämän. Hyvä one-stop ostospaikka aloittelijalle.
Elektrosavu - http://www.elektrosavu.fi
Sama kuin yllä olevissa. Myös fyysinen myymälä Turussa.
Nikotiiniton - http://www.nikotiiniton.fi
Sama kuin yllä olevissa. Fyysinen myymälä Lahdessa.
Nämä on liikkeitä, mistä olen itse tilannut ja toimitus kaikissa pari päivää tilauksen jättämisestä (pl. Finnvape, jossa noin viikko lokaatiosta johtuen). Muitakin liikkeitä löytyy, Google on kaveri jos näistä ei löydä haluamansa. Ulkomaalaisia puoteja onkin sitten tuhansia.
Ja mitä kannattaa ostaa jos ei ole varma sopiiko sähkötupakka itselle?
Itse aloitin reilu 2 vuotta sitten eGo-tyylisellä akulla ja siihen sopivalla clearomisoijalla (näitä kaikki yllämainitut liikkeet pullollaan). Siihen kylkeen itselle sopivat nesteet (kokeilemalla selviää) ja peli on selvä. Rahaa saa palamaan ensitilauksen yhteydessä laitteista riippuen 30-200€, joten itsestä kiinni. Nesteitä kannattaa myös tilata useita pieniä pulloja, koska harvoin osuu se oma lemppari ensimmäisenä eteen. Makuskaalaahan löytyy kaikkea sitrushedelmien, karkkien ja viinojen väliltä.
Esmoke - http://www.esmoke.fi
Laaja läjä peruslaitteita, aloituspakkauksia ja tarvikkeita. Myös fyysinen liike Turussa.
Puff - http://www.puff.fi
Vielä laajempi läjä peruslaitteita, aloituspakkauksia ja tarvikkeita. Noutokioski Helsingin Veräjämäessä.
Finnvape - http://ww.finnvape.com
Laitteita, tarvikkeita sekä nikotiinipitoisia nesteitä. Finnvapella liiketoiminta Espanjassa, joka mahdollistaa tämän. Hyvä one-stop ostospaikka aloittelijalle.
Elektrosavu - http://www.elektrosavu.fi
Sama kuin yllä olevissa. Myös fyysinen myymälä Turussa.
Nikotiiniton - http://www.nikotiiniton.fi
Sama kuin yllä olevissa. Fyysinen myymälä Lahdessa.
Nämä on liikkeitä, mistä olen itse tilannut ja toimitus kaikissa pari päivää tilauksen jättämisestä (pl. Finnvape, jossa noin viikko lokaatiosta johtuen). Muitakin liikkeitä löytyy, Google on kaveri jos näistä ei löydä haluamansa. Ulkomaalaisia puoteja onkin sitten tuhansia.

Ja mitä kannattaa ostaa jos ei ole varma sopiiko sähkötupakka itselle?
Itse aloitin reilu 2 vuotta sitten eGo-tyylisellä akulla ja siihen sopivalla clearomisoijalla (näitä kaikki yllämainitut liikkeet pullollaan). Siihen kylkeen itselle sopivat nesteet (kokeilemalla selviää) ja peli on selvä. Rahaa saa palamaan ensitilauksen yhteydessä laitteista riippuen 30-200€, joten itsestä kiinni. Nesteitä kannattaa myös tilata useita pieniä pulloja, koska harvoin osuu se oma lemppari ensimmäisenä eteen. Makuskaalaahan löytyy kaikkea sitrushedelmien, karkkien ja viinojen väliltä.
Hyvä lista
Olen itse hankkinut myös tähän mennessä enimmäkseen Finnvapelta ja olen ollut ihan tyytyväinen.
Yksi paikka, minkä kamppeista olen tosin pitänyt vielä enemmän on sellainen kuin Amvsähkötupakka.com (löytyy tuolta jos kiinnostaa: http://www.xn--amvshktupakka-efb6y.com" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; )
Niiltä löytyy jotain nesteitä, mitä muilta ei löydy. Tykkään niistä kovasti. Kullakin tietty oma makunsa...
Olen itse hankkinut myös tähän mennessä enimmäkseen Finnvapelta ja olen ollut ihan tyytyväinen.
Yksi paikka, minkä kamppeista olen tosin pitänyt vielä enemmän on sellainen kuin Amvsähkötupakka.com (löytyy tuolta jos kiinnostaa: http://www.xn--amvshktupakka-efb6y.com" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; )
Niiltä löytyy jotain nesteitä, mitä muilta ei löydy. Tykkään niistä kovasti. Kullakin tietty oma makunsa...