Elite Car Care
Re: Elite Car Care
Elitestä ei oo tullu väärää, mutta yleisesti aika suotuisasti on oikee tuote lähetetty perässä ilman kuluja.. Eiköhän ne siellä sähköpostissa ehdota jotain/joitain oimintamalleja sulle.
Odotellaan mitä ehdottavat.
Ennen on kans kaikki tavarat tulleet, vaikka on ollut paljon eri tuotteita tilauksessa.
Ennen on kans kaikki tavarat tulleet, vaikka on ollut paljon eri tuotteita tilauksessa.
Kyllä ne vastas mulle parissa päivässä. Tuli väärä pesuaine, mikä oli halvempi mitä piti tulla. Muistin sitten että clay unohtui tilata niin ehdotin, että käviskö että pidän sen mikä tuli ja clay postiin mulle. Kävi!Makke kirjoitti:Varmaan jollekkin tullut väärää tavaraa? Miten hoitavat oikean tuotteen tilalle?
Tilasin itse valet pron tarria ja sain pre washia, pistin postia, mut ei ole vielä vastattu...
Vastaus tuli nopeasti. Saan pitää pesuaineen ja lähettävät tarrin joko seuraavassa tilauksessa tai yksin. Loistavaa!
Re: Gtechniqin tuotteet
Heh, ei kai siinä saa syyttää kuin itseään kun kerran tilatessa on käynyt hinta kuluineen selväksi. Eikö tämäkin hintapohdiskelu olis pitänyt käydä ennen tilaamista ja maksamista...Peke kirjoitti:No en ole ainakaan MINÄ koskaan maksanu pikkutilauksesta melkein 30 punnan posteja! Ryöstöhinta, jos muihin puljuihin vertaa.
Ite useita kertoja tilanneena postikulut on olleet enmmän kuin kohtuulliset painavillekkin tilauksille. Pikkutilaukset tulee lentorahtina muutamassa päivässä.
Täällä voitte jatkaa Eliten puimista, niin jätetään se Gtechniq ketju sille tarkoitettuihin tuotteisiin. Ja kun jatkatte, niin jätetään tuo turha provoaminen vähemmälle...
- Hynde -
- Hynde -
Kaikki liha tottelee kuria...
Kun OLI PAKKO TILATA KU MUUALTA OLI TUOTTEET LOPPU!!! Eikö nyt prkl saa postikulut vit**taa!!! Olen tilannut muualta kolminkertaisia määriä ja postit on ollu puolet tuosta. Siksi tuo oli minusta ryöstöhinta ja kyselin kuluista ETUKÄTEEN, EI MINKÄÄNLAISTA VASTAUSTA!!! Ala-arvoista asiakaspalvelua kaikinpuolin.
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Juuri tilasin pk-seudulle 22kg tavaraa elitestä,19£ kuluilla ja viikossa kotipihalla... Kaikki toimi just niiku pitikin.
^ Niin, tuo kuulostaakin jo ok:lle, mun tilaus ei.
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Oliko tilauksessa jotain kemikaalia, joka voisi nostaa rahdin hintaa? Monesti herkästi syttyvät jne nostaa hintaa.Peke kirjoitti:^ Niin, tuo kuulostaakin jo ok:lle, mun tilaus ei.
Eikös sen pitäisi näkyä tilausta tehdessä?TKe_ kirjoitti:Oliko tilauksessa jotain kemikaalia, joka voisi nostaa rahdin hintaa? Monesti herkästi syttyvät jne nostaa hintaa.Peke kirjoitti:^ Niin, tuo kuulostaakin jo ok:lle, mun tilaus ei.
Miksi ei näkyisi ?
Eliteen menin halpaan! Tilasin laskurin mukaan 78 kiloa tavaraa kotiovelle. Päätähuimaavat 43,33 GBP rahtikuluilla. Ei paha! 
Kaivoksela "Detailing" Autotalo - Tunteella ja Taidolla
Saitko koskaan vastausta/hyvitystä?Peke kirjoitti:Kun OLI PAKKO TILATA KU MUUALTA OLI TUOTTEET LOPPU!!! Eikö nyt prkl saa postikulut vit**taa!!! Olen tilannut muualta kolminkertaisia määriä ja postit on ollu puolet tuosta. Siksi tuo oli minusta ryöstöhinta ja kyselin kuluista ETUKÄTEEN, EI MINKÄÄNLAISTA VASTAUSTA!!! Ala-arvoista asiakaspalvelua kaikinpuolin.
Ei tullu koskaan mitään vastausta...
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Outoa. Mulle on vastattu aina todella ripeästi. Onkos sulla oikea mailiosoite?
Jotenkin vähän outo lähestymistapa asiaan, kun kerran nettikaupan laskuri ja loppusumma näyttää postikulujen osuuden selvästi ja oikein. Miksi myyjä olisi edes halukas hintoja vielä tinkimään tästä? Saati hyvittämään jotain, kun kerran asiakas on selvästi maksanut häneltä pyydetyn summan eikä mitään virhettä ole tapahtunut. Pesukinnaslaisilla kun on vileä tuo alennuskoodikin käytössä...samunoz kirjoitti:Saitko koskaan vastausta/hyvitystä?Peke kirjoitti:Kun OLI PAKKO TILATA KU MUUALTA OLI TUOTTEET LOPPU!!! Eikö nyt prkl saa postikulut vit**taa!!! Olen tilannut muualta kolminkertaisia määriä ja postit on ollu puolet tuosta. Siksi tuo oli minusta ryöstöhinta ja kyselin kuluista ETUKÄTEEN, EI MINKÄÄNLAISTA VASTAUSTA!!! Ala-arvoista asiakaspalvelua kaikinpuolin.
Ja niin, Eliteltä tuli pieni hiomatarvike paketti neljässä päivässä lentorahtina. Tilausta tehdessä sai valita ottaako maa vai lento postina. Hyvin sujuneet kapat siis taas kerran.
Vai outo lähestymistapa...onhan se mun vika, että kulut tuntuu paljon korkeammilta kuin muualta tilatessa PIENISSÄ TILAUKSISSA. Siks ne ei oo varmaan vastanneet, kun eivät luultavasti voi vaikuttaa kuluihin tms.
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Näinhän se juuri todennäköisesti onkin, ihmettelen vaan miksi täälä puhutaan jostain korvauksien saamisesta kun on itse maksanut sen mitä pyydetään, eikä mitään virhettä ole tapahtunutPeke kirjoitti:Siks ne ei oo varmaan vastanneet, kun eivät luultavasti voi vaikuttaa kuluihin tms.
Päivitetäänpä vanhaan ketjuun tuoreita kokemuksia.
17,8kg lähetys tuli DHL:n välityksellä tasan viikossa pääkaupunkiseudulle ja lähetyskulut olivat 18£ eli ~21,6€. Lastissa oli mukana vaarallisia tuotteita, joten paketti tuli maantietä pitkin. Jakelija oli käynyt kerran kotiovella DHL:n trackingin mukaan ja postilaatikosta löytyi saapumisilmoitus, jolla lähetyksen sai samana iltana lähimmästä postista.
Pesukinnastelijoiden alennuskoodi toimii edelleen ja antoi tuotteista 5% alennuksen
Pakkaus ok, hinnat hyvät, nopeahko toimitus, mutta lähetyskulut voisivat olla pienemmätkin. Muutamaa tuotetta tuolta ei kannata tilata, mutta tälläiselle kevään isommalle täydennyserälle Elite on varteenotettava vaihtoehto edelleen.
17,8kg lähetys tuli DHL:n välityksellä tasan viikossa pääkaupunkiseudulle ja lähetyskulut olivat 18£ eli ~21,6€. Lastissa oli mukana vaarallisia tuotteita, joten paketti tuli maantietä pitkin. Jakelija oli käynyt kerran kotiovella DHL:n trackingin mukaan ja postilaatikosta löytyi saapumisilmoitus, jolla lähetyksen sai samana iltana lähimmästä postista.
Pesukinnastelijoiden alennuskoodi toimii edelleen ja antoi tuotteista 5% alennuksen
Kylllä nuo minusta on aika edulliset kilometrimäärään suhteutettuna. Kotimaassa yhtä painavan paketin lähetyskulut maksaa varmasti 10€ vähintään. Siitä kun suhteuttaa kilometrimäärään, niin mikä on kallista ja mikä eivesil kirjoitti:lähetyskulut olivat 18£ eli ~21,6€ ... mutta lähetyskulut voisivat olla pienemmätkin
Parikymmentä kiloa tavaraa ja 11£ postit, jotka hyvitettiin sitten viivästyksen johdosta.
Täytyy antaa kehuja Elite Car Caresta. Tilausnappia painoin 27.5 ja paketti oli minun kädessä 3.6. Toimitusaika siis tasan 7 päivää tilaus hetkestä ja postikulut olivat vain ~18,4 €. Tämä tilaus tuli vielä maata pitkin, kun sisälsi aineita mitä ei lentorahtina kuljeteta.
Paketti oli pakattu tosi huolellisesti. Jokainen litku/puteli/tuote oli omassa minigrip-pussissa ja loppu paketti täynnä "vaahtomuovimatoja".
Toinen kerta oli nyt kun tilasin Elite Car Caresta ja ei voi kun suositella lämpimästi, jos joku harkitsee täältä kaupasta tilaamista.
ps. Muistutus vielä, että pesukinnas koodilla saa sen -5%.
Paketti oli pakattu tosi huolellisesti. Jokainen litku/puteli/tuote oli omassa minigrip-pussissa ja loppu paketti täynnä "vaahtomuovimatoja".
Toinen kerta oli nyt kun tilasin Elite Car Caresta ja ei voi kun suositella lämpimästi, jos joku harkitsee täältä kaupasta tilaamista.
ps. Muistutus vielä, että pesukinnas koodilla saa sen -5%.
Positiivista myös ollu täällä kyseisen kaupan kohdalla. 3 pakettia tullu tässä 1kk sisään, kallista tämä harrastus kun tänne eksyy 
-
pjarvenpaa
Tein tilauksen Eliteen 4.6. ja Itella toimitti kotiovelle eilen eli tasan viikko meni toimituksessa. Nopeaa ja sain vielä pesukinnas-alennuksen
Tavarata tuli 5L BH Autofoam, 5L Tardis, 6kpl paketti Sonaksen vahapädejä, BH soft-Clay ja parit vaahtomuovilaikat.
Tavarata tuli 5L BH Autofoam, 5L Tardis, 6kpl paketti Sonaksen vahapädejä, BH soft-Clay ja parit vaahtomuovilaikat.