Vanha sotaratsu edelleen laukkaa hienosti. Eilen pyörittelin tolla 70mm noita reunoja ja nurkkia, on kyllä kerrassaan ihanaa työstää.

Suomen huonoin maalaus, koitan vain pelastaa mitä pelastettavissa on...

Tää oli hyvä tieto.-JP- kirjoitti:Koneessa oleva talla on 5,5", eli ottaisin varmuuden vuoksi 6" tai 6,5" laikkoja. Tallan vaihtohan tuohon koneeseen ei ole ihan yhtä helppoa kuin muihin koneisiin. Tallassa on sisäpuolella ratastus, jolla pyörimisliikkeen pakotus on toteutettu. Pienempiä talloja kuitenkin on tietääkseni saatavilla.
Jes!fibolt kirjoitti:
Voidaan koneen saatuasi (iltapäivästä tuloo) testailla miten samat laikat ja aineet toimivat Flex vs. Rupes.
Kiireinen tyyppi, outoo! ..Varmaan sillä oli parempaa tekemistä!Peke kirjoitti:Eipä testailtu ku fiboltilla painaa pisnekset päälle.Mutta mulla siis nyt uus flexi ja hyvinhän tuolla vakiotallalla pystyy käyttää 5.5" sekä 6.5":siakin.
Mulla oli pari 4" laikkaa, löytyykö tohon niille tallaa? Ja fiboltti toi mulle viel pari Sonaxin "lasi"laikkaakin, nyt vedän ne viimeisetki pikku jäljet lasista pois(TT:stä) mitä eka kerran jälkeen jäi.
Osaatko sanoa miksi yleensä tai aina lukee, ettei karvalaikka sovi epäkeskolle?Urran kirjoitti:Voi näitä ajaa hyvinkin karvalaikalla - ja maailmalla se on jopa hyvin tyypillinen tapa. Pakotettu, Lake Country liila ja Kevin Brown method vie kuulemma naarmuja aika hurjalla vauhdillaItse testannut limppua karvalla ja leikkaahan se ihan eri tavalla kun vaahtikset.
Itseasiassa itse olen useammalta asiakkaalta saanut palautetta, että esim. BigFoot toimii hyvin karvalaikalla. Ceramic Pro:n maahantuoja käyttää Scholl Concepts SOFTouch TopWool Pad:ia, josta laikan pohjan yli tulevat karvat on saksittu pois. Leikkaa hyvin, mutta tukottaa nopeasti. Pitää itsekkin testata tuota settiä jossain välissä kun parturoimattomalla laikalla testasin yhteen takapuskimeen niin se ravisti konetta enemmän kuin normi vaahtiksella.hiusnaarmu kirjoitti:Osaatko sanoa miksi yleensä tai aina lukee, ettei karvalaikka sovi epäkeskolle?Urran kirjoitti:Voi näitä ajaa hyvinkin karvalaikalla - ja maailmalla se on jopa hyvin tyypillinen tapa. Pakotettu, Lake Country liila ja Kevin Brown method vie kuulemma naarmuja aika hurjalla vauhdillaItse testannut limppua karvalla ja leikkaahan se ihan eri tavalla kun vaahtikset.
Veteleekö mahdollisesti niin paljon, vai leikkaako jopa "liikaa" aloittelijalle