TI-Autonpesupaikat paikkakunnittain
Re: TI-Autonpesupaikat paikkakunnittain
Kellään kokemuksia talvella tuon jetwashin toimivuudesta ? Onko ihan mahdoton ajatus pesaista auto siellä näin talvel ?
Ite kävin juuri eilen siellä pesemässä, oon käyttäny noita ulkopesuloita jo muutaman vuoden ajan talvella aina n. -4 C asti jonka jälkeen alkaa kyllä vesi jo jäätymään pinnalle.
Tuskinpa noi pesurit on edes käytössä enää jossai -20 asteessa, eiköhä sieltä lyödä jo vedet poikki.
Tuskinpa noi pesurit on edes käytössä enää jossai -20 asteessa, eiköhä sieltä lyödä jo vedet poikki.
Nälkä lähtee syömällä, akka juomalla.
Nyt tarvittais sellainen paikka, missä voi käyttää omia aineita, myllyä sekä nyt edes 6 h aikaa koko hommaan.
Tarkoituksena nyt olisi vahata sekä vetää cyclo kopiolla auto, sekä pestä syvällisesti. Ennen laitoin vaan vahat pintaan tuolla Shellin pesulassa, mutta siellä ei ihan viitsi alkaa keskoilleen. Asun siis helsingissä
Tarkoituksena nyt olisi vahata sekä vetää cyclo kopiolla auto, sekä pestä syvällisesti. Ennen laitoin vaan vahat pintaan tuolla Shellin pesulassa, mutta siellä ei ihan viitsi alkaa keskoilleen. Asun siis helsingissä
Vanhaan kirjoitukseen viitaten, onko pesupaikka toiminnassa ja onko itsepesu mahdollista ja millaisella välineistöllä ja millä hinnalla? Pirulainen kun työsuhde-etuna olleesta pesupaikasta piti luopua ja nyt sitten koitetaan etsiä jotain pesupaikkaa epätoivoisesti tampereen alueelta.Partahauki kirjoitti:Ei ollut vielä laitteet kunnossa itsepalvelupesussa, asentajaa odottelevat. Ensiviikolla tulossa kuulemma, hintoja en hätäpäissäni tajunnut kysyähanta kirjoitti:Kyseessä kaiketi tämä paikka Carwash? Hinnastosta ei näytä löytyvän hintaa itsepesulle mutta infoa mitä maksaaPartahauki kirjoitti:Tampereella Linnainmaan Prisman parkkihalliin on avattu autopesula jossa myös kaksi itsepesu pistettä. Käyn viikonloppuna tarkastamassa mestat ja hintapolitiikan. Paikka vaikuttaa ainakin hyvältä koska maksuttomaan ja lämpimään parkkihalliin saa auton jätettyä kuivamaan pesun jälkeen.
Kiinnostaisi juuri siksi että voisi rauhassa suorittaa kuivailut ja mahdollisesti QD hommat loppuun parkkihallissa, ilmaiseksi.

Tapatalk antaa keskustelun mitaksi 33 sivua ja ainakaan neljältä viimeiseltä ei silmään osunut tieto siitä, että mistä paikasta nyt puhutaan...
Hervannan wanhalla bensiksellä oon ainakin itse talvisin käynyt.
Nyt en tiedä viittaatko minun kirjoitukseen vai johonkin muuhun? Ehkäpä kun avaat ketjun tietokoneella niin näet missä mennään.Vilho kirjoitti:Tapatalk antaa keskustelun mitaksi 33 sivua ja ainakaan neljältä viimeiseltä ei silmään osunut tieto siitä, että mistä paikasta nyt puhutaan...
Re: Vs: TI-Autonpesupaikat paikkakunnittain
Juu, juurikin siihen viittasin. Edelleenkin on epäselvää, että mihin pesupaikkaan tuossa partahauen vanhassa postissa viitattiin. Toisella koneella posteja ei tule kuin 7 sivua. Kovinkaan moni ei varmaan viitsi alkaa niitä läpi selaamaan, jotta voisi vastailla tarkemmin tuohon esittämääsi kysymykseen. Tai sitten mulla jättää tapatalk molemmissa laitteissa viestejä näyttämättä... sekin taitaa olla mahdollista.cryonic kirjoitti:Nyt en tiedä viittaatko minun kirjoitukseen vai johonkin muuhun? Ehkäpä kun avaat ketjun tietokoneella niin näet missä mennään.Vilho kirjoitti:Tapatalk antaa keskustelun mitaksi 33 sivua ja ainakaan neljältä viimeiseltä ei silmään osunut tieto siitä, että mistä paikasta nyt puhutaan...
Heh ei tosiaan tapatalk näytä kuin yhden quoten. Vilho Carwasholi kyse.
Wannabe-OCD
Sitä arvelin, että näet nyt lainaukset jotenkin oudosti. Mutta asiaan, onko carwash toiminnassa ja onko siellä itsepesu mahdollista ja mihin hintaan?Tonis kirjoitti:Heh ei tosiaan tapatalk näytä kuin yhden quoten. Vilho Carwasholi kyse.
SPOILERSPOILER_SHOW
Heh, tapatalk näköjään tekee oikein huolella jekkua. Selaimella katsottuna näyttää aivan erilaiselta, kun ei näytä kuin yhden lainauksen. Pahoittelut hämmentämisestä!
Kävin eilen oikein vartavasten kaupassa linnainmaan Prismassa. Tuntui siinä pesumiehellä olevan carwashilla kova kiire, mutta sen verran sain huikattua, että jos itse pesee niin se maksaa "kympin verran".
Paikka näytti fiksulta, runsaasti tilaa ja saa kaikessa rauhassa kuivata pesun jälkeen. Täytyypä mennä joku päivä ihan pesemällä pesemään niin näkee mitä se "kympin verran" sitten käytännössä on.
Paikka näytti fiksulta, runsaasti tilaa ja saa kaikessa rauhassa kuivata pesun jälkeen. Täytyypä mennä joku päivä ihan pesemällä pesemään niin näkee mitä se "kympin verran" sitten käytännössä on.
Facebookin feediin tuli tällainen mainos hetki sitten;
"TI-klubi on korkeatasoinen, jäsenyysperiaatteella toimiva Tee Itse –halli"
https://www.facebook.com/TIklubi" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuvien perusteella vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta, varsinkin jos tuon yöjäsenyyden saisi kohtuulliseen hintaan. Onko joku jo kerennyt tutustua ks. paikkaan?
Paikka siis Espoossa, Juvanmalmilla
"TI-klubi on korkeatasoinen, jäsenyysperiaatteella toimiva Tee Itse –halli"
https://www.facebook.com/TIklubi" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuvien perusteella vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta, varsinkin jos tuon yöjäsenyyden saisi kohtuulliseen hintaan. Onko joku jo kerennyt tutustua ks. paikkaan?
Paikka siis Espoossa, Juvanmalmilla
Kah. Perskeles, joku on tehnyt mitä olen kaavaillut perustavani mutta tämä työkuvio sotki ajatukset
mutta tuohan on hyvä ajatus tietyllä tasolla.

Hinkatkaa niitä vehkeitänne.
http://www.ti-klubi.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Vag-arenan puolella oli puhetta Arenan porukalle jostain kimppaedusta. Samaa vois miettiä pesukinnaslaisille ?
Foamlance tilattu kuulemma jne.
Vag-arenan puolella oli puhetta Arenan porukalle jostain kimppaedusta. Samaa vois miettiä pesukinnaslaisille ?
Foamlance tilattu kuulemma jne.

^Tuolla hinnoittelulla olisin talliemme vuokrauksen puolesta miljonääri! Halvempaa on mennä ti-halliin pesulle..
Kaivoksela "Detailing" Autotalo - Tunteella ja Taidolla
Njoo.. totta kyl kun tarkemmin tutkailin hintoja. Itehän pesen Jetwashis about 5€ kerta. XD
Sain Ti-Klubin yrittäjältä yhteydenoton, jossa kävi ilmi että tosiaan mahdollinen PESUKINNAS-kimppadiili voisi olla hyvinkin mahdollista ja kilpailukykyiseen hintaan.
Tarvittaisiin nyt tietoa mahdollisista halukkaista tuohon pakettiin.
Kiinnostus ei sido mihinkään vaan laittakaa rohkeasti esim tähän ketjuun tai minulle YV niin infoan kappalemäärän sit eteenpäin ja katsotaan millainen tarjous saadaan sitten aikaiseksi.
JA paikkojen esittely ja tutustuminen myös mahdollinen.
Mitä enemmän porukkaa ni sitä parempi tarjous luultavimmin.
Itseäni juurikin myllytyksen testailuun ja talvikausille voisi tuokin kiinnostaa.
Tarvittaisiin nyt tietoa mahdollisista halukkaista tuohon pakettiin.
Kiinnostus ei sido mihinkään vaan laittakaa rohkeasti esim tähän ketjuun tai minulle YV niin infoan kappalemäärän sit eteenpäin ja katsotaan millainen tarjous saadaan sitten aikaiseksi.
JA paikkojen esittely ja tutustuminen myös mahdollinen.
Mitä enemmän porukkaa ni sitä parempi tarjous luultavimmin.

Itseäni juurikin myllytyksen testailuun ja talvikausille voisi tuokin kiinnostaa.

Mä kyllä väitän että jos saa käyttää vaan 10tuntia kuukaudessa niin ei sillä oikein tee mitään. Miettii omalle kohdalle niin menee semmonen 3tuntia vähintään perusteellisempaan putsaukseen ennen kiillotusta, puolesta tunnista tuntiin saa laskea loppupesulle ja vahaukselle. Siihen ei jää enää kuin 6tuntia kiillottamiseen, siinä ajassa ei kyllä koko autoa tee millään
Oikein mitään remonttiakaan noissa ajoissa tehdä... Jonkun pikahuollon ehkä.
Tuo on muutenkin ehkä enemmän suunnattu normipesuille. Tunti pari per pesu niin siinä pesee kerran pari viikossa.
Mutta mihinkään sen isompaan tuo on jo kallis.

Oikein mitään remonttiakaan noissa ajoissa tehdä... Jonkun pikahuollon ehkä.
Tuo on muutenkin ehkä enemmän suunnattu normipesuille. Tunti pari per pesu niin siinä pesee kerran pari viikossa.
Mutta mihinkään sen isompaan tuo on jo kallis.
Juu, eilen meni 4h kun tein pikapesun autolle ja talvivanteille kausisäilytyspesun. Mutta menee siinä ihan perus pesussakin se 2h.
Pikkuisen erinlaista konseptia tuon suhteen kaavailin minä mutta eiköhän se muokkaannu tuollakin kun kilpailu kovenee
Pikkuisen erinlaista konseptia tuon suhteen kaavailin minä mutta eiköhän se muokkaannu tuollakin kun kilpailu kovenee

Hinkatkaa niitä vehkeitänne.
Juu, ja sitten nuo suosittelee, että vahaamiseen kaksi tuntia... taidan olla helkkarin hidas! 
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla

Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
Ei muutaku puljua pystyyn tänne Ouluun, ilmoittaudun vakioasiakkaaksi.hannurs kirjoitti: Pikkuisen erinlaista konseptia tuon suhteen kaavailin minä mutta eiköhän se muokkaannu tuollakin kun kilpailu kovenee
BMW E92 325i
Itse en ole vielä tainnut sisäistää pesukinnas-standardin mukaista autonpesemistä kun pikapesun (autofoam) teen ~10 minuuttiin ja kinnastelukin onnistuu puoleen tuntiin.
Mitä pesukinnas-stardardin mukainen peruspesu pitää sisällään? Ennen vahausta toki menee pidempään.

Vähän sama vika täällä, autosta riippuen kinnasteluun menee 20-30min.. Enkä kyllä pelkkään vahanlevitykseen saa tunteja kulumaan siihenkäänHTK12 kirjoitti:Itse en ole vielä tainnut sisäistää pesukinnas-standardin mukaista autonpesemistä kun pikapesun (autofoam) teen ~10 minuuttiin ja kinnastelukin onnistuu puoleen tuntiin.Mitä pesukinnas-stardardin mukainen peruspesu pitää sisällään? Ennen vahausta toki menee pidempään.

Toki pahimpia tapauksia on sen pari tuntia saanut tiskata ennen myllytystä mutta se nyt onkin toinen juttu se...
E53 X5 3.0D
Juu, oman auton peruspesuun ei mene puolta tuntia kauemmin. Jos rupeaa säätämään siinä samalla jotain niin toki menee kauemmin.
Anoppilan auton kun pesin, niin meni aika paljon kaiemmin, enkä pessyt oven välejä täydellisen puhtaaksi. Pitäisi liotella ja harjailla ensin jne.
Se niin riippuu missä kunnossa auto on.
Aiheeseen. Onhan tuo sellainen helppo hypätä mukaan, kun "kaikki" systeemit suunnilleen valmiina, mutta en näe tuossa hirveästi järkeä, kun samaan hintaan pääsee ti-halleihin. Eikä tarvi sitoutua. Varsinkaan sijaintiin... Ti-halleja kuitenkin löytyy vähän sieltä ja täältä.
Anoppilan auton kun pesin, niin meni aika paljon kaiemmin, enkä pessyt oven välejä täydellisen puhtaaksi. Pitäisi liotella ja harjailla ensin jne.
Se niin riippuu missä kunnossa auto on.
Aiheeseen. Onhan tuo sellainen helppo hypätä mukaan, kun "kaikki" systeemit suunnilleen valmiina, mutta en näe tuossa hirveästi järkeä, kun samaan hintaan pääsee ti-halleihin. Eikä tarvi sitoutua. Varsinkaan sijaintiin... Ti-halleja kuitenkin löytyy vähän sieltä ja täältä.
Itse tuhlaan kyllä aikaa tuossa autonpesussa, pari tuntia menee helposti vaikka kyseessä vain esipesu+kinnastelu+kuivaus+mattojen pesu.
Mukavaa puuhastelua kun mihinkään ei ole kiire.
Ja meneepä ammattilaiseltakin pesuun 1-1,5h (esipesu+kinnastelu+kuivaus+QD) mitä tuossa autoani käyttänyt talven aikana
Jos hannurs pääsee suunnitelmia pitemmälle, niin olen alustavasti kiinnostunut kun ei ole talvipesumahdollisuutta.
Mukavaa puuhastelua kun mihinkään ei ole kiire.
Ja meneepä ammattilaiseltakin pesuun 1-1,5h (esipesu+kinnastelu+kuivaus+QD) mitä tuossa autoani käyttänyt talven aikana

Jos hannurs pääsee suunnitelmia pitemmälle, niin olen alustavasti kiinnostunut kun ei ole talvipesumahdollisuutta.
VOLVO S60 T5 AWD R-Design 2020