Biggest Shampoo test ever! ja Urranin testien kommentit
- Posambique
Re: Biggest Shampoo test ever! - kommentit
Korrekia kannattanee käyttää vaan jos aiot vahata auton jälkeenpäin...
Ja siinä tapauksessa ei varmaan kannata käyttää noita vahaa sisältäviä shampoita.
Jos taas kyse on ylläpitopesusta, niin noihan kuulostaa kaikki ihanilta.
Jostain syystä itse haluaisin testata ehkä hieman enemmän noita kolmea muuta,
kuin Meguiarsin Gold Classia.
Ja siinä tapauksessa ei varmaan kannata käyttää noita vahaa sisältäviä shampoita.
Jos taas kyse on ylläpitopesusta, niin noihan kuulostaa kaikki ihanilta.
Jostain syystä itse haluaisin testata ehkä hieman enemmän noita kolmea muuta,
kuin Meguiarsin Gold Classia.
"Urku auki, pelti kii"
Verry Berryllä vois vetästä välillä, kaapissa avaamaton Sour Power.
Joo tarkotus poistaa vanhat vahat, clay, uus pesu, black hole ja #16. Een tosissaan pese hyvässä vahassa olevaa pintaa korrekilla, enää.
Joo tarkotus poistaa vanhat vahat, clay, uus pesu, black hole ja #16. Een tosissaan pese hyvässä vahassa olevaa pintaa korrekilla, enää.
Suola kuuluu ruokaan, ei tielle.
- Posambique
Toi Verry Berryhän sisältää vahaa.
Mun mielestä aika turha sillä pestä, jos tarkoitus laittaa uutta pintaan.
Eikö tuohon tarkoitukseen Citrus Wash & Gloss ois paras?
Mun mielestä aika turha sillä pestä, jos tarkoitus laittaa uutta pintaan.
Eikö tuohon tarkoitukseen Citrus Wash & Gloss ois paras?
"Urku auki, pelti kii"
Ehkä se olis paras. Vaikka hiukan normaalia vahvemmalla annostelulla. Paitsi jos löydän vanhaa korrekkia 
Miten olis esim. Bilt-Hamber shampoo?
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
Pesin sitten CG Citruswashilla 1:250 suhteella, kun normisti riittää 1:1000.
Kylläpä te hätiköitte
Jotkut foorumilaiset saattaa tietääkkin, et oon yleensä ihan sika kiinni viikonloppusin. Kuten nytkin. Julkaisut menee nyt sit väärässä järjestyksessä, kun ootte malttamattomia mutta laitan ton yhden valmiiks kirjotetun jo nytten. Älkää ihmetelkö sitä melkein tyhjää viestiä siinä välissä. Siihen myös yksi testi minkä olen saanut ~valmiiksi.
Käykää nyt hakee se kupillinen kahvia..
Käykää nyt hakee se kupillinen kahvia..
Vain YKSI LSP!
Mä olin vähän jo etukäteen kuolannut tuon R222/P21S shampoon perään ja kyllähän tämä tulos vahvisti sen, että ostolistalle se menee.
Voisko ton Biggest shampoo test ever osion jakaa 2 osaan niin ei kestäis niin kauan ladata?
Mun puolesta voidaan tehdä Pt 2 ja jatkossa enemmän. Tai sit teen liten missä kuvat on linkkejä? Mitä mieltä ylläpito on?samunoz kirjoitti:Voisko ton Biggest shampoo test ever osion jakaa 2 osaan niin ei kestäis niin kauan ladata?
Vain YKSI LSP!
Ihan miten parhaalta tuntuu.
"Polishing paint is polishing paint, detailing is getting the wax out of the cracks" -Mike Phillips
Otetaan käyttöön suora demokratia. Kansa äänestää. Jos ei eriäviä mielipiteitä tule ylihuomiseen aamuun mennessä niin jaan testin useampaan osaan. Onko -JP- mahiksia sitten nostaa ne kuitenkin ylös että pysyvät samassa järjestyksessä?
Vain YKSI LSP!
Tai sitten ylhäällä olisi vain ns. koontiviesti, josta on linkit itse testeihin?Urran kirjoitti:Otetaan käyttöön suora demokratia. Kansa äänestää. Jos ei eriäviä mielipiteitä tule ylihuomiseen aamuun mennessä niin jaan testin useampaan osaan. Onko -JP- mahiksia sitten nostaa ne kuitenkin ylös että pysyvät samassa järjestyksessä?
Että jakaisi testit erikseen? On mahdollista myös sekin. Lisää ääniä!TKe_ kirjoitti:Tai sitten ylhäällä olisi vain ns. koontiviesti, josta on linkit itse testeihin?Urran kirjoitti:Otetaan käyttöön suora demokratia. Kansa äänestää. Jos ei eriäviä mielipiteitä tule ylihuomiseen aamuun mennessä niin jaan testin useampaan osaan. Onko -JP- mahiksia sitten nostaa ne kuitenkin ylös että pysyvät samassa järjestyksessä?
Vain YKSI LSP!
Juuri näin. Sitten koontiviestissä olisi mahdollisesti jotain perustietoa shampoista ja pisteytys. Ajan vain takaa sitä, että yhdestä paikasta näkisi helposti silmäillen riittävän määrän tietoa ja siitä pääsisi sitten porautumaan syvemmälle niin halutessa.Urran kirjoitti:Että jakaisi testit erikseen? On mahdollista myös sekin. Lisää ääniä!TKe_ kirjoitti:Tai sitten ylhäällä olisi vain ns. koontiviesti, josta on linkit itse testeihin?Urran kirjoitti:Otetaan käyttöön suora demokratia. Kansa äänestää. Jos ei eriäviä mielipiteitä tule ylihuomiseen aamuun mennessä niin jaan testin useampaan osaan. Onko -JP- mahiksia sitten nostaa ne kuitenkin ylös että pysyvät samassa järjestyksessä?
- Posambique
Minulta ääni sille, että yksi koontiviesti,ja kaikki testit erikseen.
Koontiviestissä: linkki, pisteet ja tyyliin yhden lauseen kommentti:
"Erittäin vahaturvallinen" tai "Superedullinen perusshampoo"
Vastustan liteä ja kahteen jakamista viimeiseen asti.
Mielummin pidän tuollaisena kuin tyydyyn kumpaankaan noista jälkimmäisistä ehdotuksista.
Mielummin pidän tuollaisena kuin tyydyyn kumpaankaan noista jälkimmäisistä ehdotuksista.
"Urku auki, pelti kii"
+1Posambique kirjoitti:Minulta ääni sille, että yksi koontiviesti,ja kaikki testit erikseen.
Joo nykyinen on turhan raskas kun tulee puhelimella enimmäkseen selattua.
Tai mites ne tagit minkä taakse sai jutun piiloon, oliko spoiler tai joku sellainen? Pistäis aina yhden testin sellaisen taakse jne.
Ford Mondeo mk3 EX: BMW E91 320i
-
hattiwatti
Mulla kyllä toimii ihan hyvin näinkin, ei mitään valittamista. Laita vaan lisää ladattavaa 
Mullekin sopii tämä nykyinen testityyli. En puhelimella viitsi juurikaan verkkoa selata...
Mun mielestä olis kans hyvä jos olis yks koontiviesti ja sen alla kaikki erikseen.
Facebookissa Sauvon Autopinnoitus
Onnistuu.Urran kirjoitti:Otetaan käyttöön suora demokratia. Kansa äänestää. Jos ei eriäviä mielipiteitä tule ylihuomiseen aamuun mennessä niin jaan testin useampaan osaan. Onko -JP- mahiksia sitten nostaa ne kuitenkin ylös että pysyvät samassa järjestyksessä?
"Polishing paint is polishing paint, detailing is getting the wax out of the cracks" -Mike Phillips
Moi,
Itse asia:
Ei viittis tehdä mitään välimalli jätkä -versiota.
Itse asia:
- Lisäsin Turtle Wax BO testiin erittäin mielenkiintoista tietoa vahaturvallisuudesta. Kannattaa lukaista. Toivoisin että tämä aiheuttaisi keskustelua ja että jollain olisi parempaa tietoa tosta. Pullon omaavat voisivat esim. verrata kohtaako MSDS:n tiedot pullon tietoja (ainesosat esim).
- BTBM:ää saatavilla CYC:stäkin 250ml koko, korjasin saatavuuskohtaan.
- Testi jaettaisiin niin että jokainen testi on oma topic, mutta vanha sticky topic pysyisi "linkkitopiccina" mistä pääsisi itse arvosteluihin kätevästi.
2 ääntä - Testin jako useampaan osaan "Part 2, 3 jne)
1 ääni - Tehtäisiin erillinen lite versio missä kuvat olisi linkkejä (Mobiili/Tapatalk helppous?)
1 ääni - Koetettaisiin saada Spoiler ominaisuus ja piilotettaisiin kuvat niihin (epäilen että selain silti haluaisi ladata ne..) EDIT: Ei mahdollista.
1 ääni - Jatketaan nykyisellä
2 ääntä
Ei viittis tehdä mitään välimalli jätkä -versiota.
Viimeksi muokannut Urran, Ti Huhti 19, 2011 9:59 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vain YKSI LSP!
Tieto olikin virheellinen. Maahantuojan sivuilta löytyi oikea käyttöturvatiedote mikä ilmoittaa pH arvoksi 8,5.Urran kirjoitti:Lisäsin Turtle Wax BO testiin erittäin mielenkiintoista tietoa vahaturvallisuudesta. Kannattaa lukaista. Toivoisin että tämä aiheuttaisi keskustelua ja että jollain olisi parempaa tietoa tosta. Pullon omaavat voisivat esim. verrata kohtaako MSDS:n tiedot pullon tietoja (ainesosat esim).
Vain YKSI LSP!