Sitten kissansaippua/vesi seoksella pyyhintä. Toimii omassa autossa nahkoilla ja muoveilla.
Mulla on valmis sekoitus ja sitä on ihan käytettäväksi asti.
realexlex kirjoitti:Hei olisin kysellyt, että mitä välineitä / puhdistusaineita suosittelette uuteen autoon.
Eli haluaisin seuraavat alueet pestä:
1.) lattian kangasmatot: mietin aluksi että jos olisin pessyt vain tolulla suihkun ja harjan avulla. Mutta mietityttää toi tolun haju, kun en haluaisi autoon hirveästi muita, kuin auton hajuja.
2.) koelauta: mutta halaun, että pinta näyttää samalta, kuin vakiona. Eli en halua kiiltoa yhtään, vaan haluan pitää sellaiselta, kuin se näyttää nyt. Aikaisemmissa autoissa olen pessyt vain mikrokuituliinalla ja tolulla. Puhdasta on tullut, mutten ole erityisemmin tykännyt hajusta. Muutenkaan en ole varma onko toi siihe parasta ainetta.
3.) haluaisin jotenkin puhdistaa myös nahkaratin, mutta en halua kuluttaa sitä pesussa. En myöskään halua siihen kiiltoa, vaan haluan, että raitti näyttää uudelta kuten nyt. Jotkut ovat puhuneet täällä kissan saippuasta? Miten se toimii ja kuluttaako se ratin nahkaa? Ja pitääkö ratti käsitellä tämän jälkeen?
4.) ikkunat sisäpuoleta ilmeisesti normaalilla ikkunan puhdistusaineella?
5.) penkit ja sisätilat ajattelin vain imuroida. Vai kannattaako joka tapauksessa puhdistaa jollakin? Kangaspenkit.
Kiitos jo etukäteen.

Aamuistunnolla luin Aarne Kärpäsen vuoden parhaaksi mainostettua uutta luetteloa, niin sinnekin on ilmaantunut hepo-osasto ja näytti joku pehmeä turpaharja olevan kaupan. Pehmeydestä ei tietoa.H3nxu kirjoitti:Hukkasin mun heppaharjan eikä tuo Keravan heppaliike myy niitä enään, mistä uus hyvä pehmee tilalle?
Eli suositteletko SurfexHD:tä laimennettuna koelautojen jne. pesuun? Mitä mieltä olette olisiko tämä parempi vai yhtä hyvä vaihtoehto? http://www.shineld.fi/product/109/megui ... se-cleanerJUMA kirjoitti: Jos haluat hyvää ja tehokasta joka paikan pesuainetta, niin se on Bilt Hamberin SurfexHD.
Onko Johnny Weissmuller-approved?harrik kirjoitti: Vinkki: Jos tykkäät puolison/tyttö ystävän/poika ystävän kanssa leikkiä Tarzania ja Janea tuosta säämiskästä saa aivan loistavan lanne vaatteen.
Tähän ja toki nahkankin pesuun muuten RaceGlaze Leather cleaning brush on aivan lyömätön. Pehmeä ja hellävarainen mutta julmettu mikä ero! Siis nimenomaan 1:100 Surfexia pintaan suihkepullosta, tuolla harjalla kaikki sileet pinnat vaahdotellen ja ahtaammat toisilla brusheilla, nihkeellä MF:llä (ite pidän ämpärin puhdasta vettä vieressä) pyyhintä ja kuivalla peräänharrik kirjoitti:Jos muoveissa/vinyyleissä on kovin "syvä" kuviointi voit pehmeällä harjalla pestä myös

Onko mulle osunut maanantai -päivän versio tosta, kun harjakset on irtoillu uudesta asti runsaan puoleisesti?Urran kirjoitti:Tähän ja toki nahkankin pesuun muuten RaceGlaze Leather cleaning brush on aivan lyömätön. Pehmeä ja hellävarainen mutta julmettu mikä ero!harrik kirjoitti:Jos muoveissa/vinyyleissä on kovin "syvä" kuviointi voit pehmeällä harjalla pestä myös
Itsekin huomannut ihan saman, mutta ei oo menoa haitannut.HuG0 kirjoitti:Onko mulle osunut maanantai -päivän versio tosta, kun harjakset on irtoillu uudesta asti runsaan puoleisesti?Urran kirjoitti:Tähän ja toki nahkankin pesuun muuten RaceGlaze Leather cleaning brush on aivan lyömätön. Pehmeä ja hellävarainen mutta julmettu mikä ero!harrik kirjoitti:Jos muoveissa/vinyyleissä on kovin "syvä" kuviointi voit pehmeällä harjalla pestä myös