Audi S4 B8 Avant - Phantomschwarz
- Posambique
Re: Audi S4 B8 Avant - Phantomschwarz
Tahtoo yleiskuvia valmiista ja vahatusta autosta vaikka ulkona tai missä vaan. 
"Urku auki, pelti kii"
Rupesin omat laitan tuntuu olevan aika jämäkät materiaaliltaan, varmaankin juuri sen takia, että kestäisivät paremmin. Tarvii tuo prikkamodi tehdä ja louhia pahempia yksittäisiä jääneitä naarmuja.
Huomenna saanen uudet kesärenkaat sekä vanteet alle, niin ehkä sitten voisi pari kuvaa koko autosta ottaa
Huomenna saanen uudet kesärenkaat sekä vanteet alle, niin ehkä sitten voisi pari kuvaa koko autosta ottaa
Kesävanteet alla ja paljon tiepölyä päällä

Ai että, mää niin tykkään tästä...
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
Eihän tästä voi kun tykätä! Hyvä tyyli hienossa autossa kaikin puolin.
Kiitos! Kromiset ikkunalistat sekä kattokaiteet täytyy vielä teippauttaa mustaksi, niin sitten alkaa olemaan ihan ok kaikin puolin 
Mun mielestä toi kromi tekee tohon vaan hyvän säväyksen. Ei ole pelkkää mustaa, mutta nää nyt on taas makuasioita!Johto kirjoitti:Kiitos! Kromiset ikkunalistat sekä kattokaiteet täytyy vielä teippauttaa mustaksi, niin sitten alkaa olemaan ihan ok kaikin puolin
Noihin laikkojen hajoamiseen vielä. Itsellä hajosi samalla tavalla ihan rupesin omia mikrokuitulaikkoja. Olivat vielä ihan pakasta vedettyjä, että tiiä sitten, onko se tuo iso epäkeskoliike vai mikä...
Likaiset autot ovat ehtymätön luonnonvara
Täältä ääni tuolle muutokselle.Johto kirjoitti:Kiitos! Kromiset ikkunalistat sekä kattokaiteet täytyy vielä teippauttaa mustaksi, niin sitten alkaa olemaan ihan ok kaikin puolin
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Hieno on. Miltä pinta näyttää lähemmin tutkittaessa?