Kokemuksia olisi kiva kuulla
Chemigal Guys kiillotusaineet
Chemigal Guys kiillotusaineet
CG:n laikkoja käyttää hyvin suuri osa foorumilaisista mutten ole kertaakaan nähnyt että kukaan olisi sanonut sanaakaan CG:n kiilloitusaineista. Janne myy kolmea eri tahnaa Optical Grade sarjasta ja CG:n oma nettikauppa myy vielä muutamaa tahnaa lisää. Yksi mikä herätti mielenkiinnon oli se että cg sanoo ettei viimeistelytahnan ajon jälkeen tarvi "siivota sotkuja" vaan voi suoraan vedellä vahat päälle.
Jos Jumala kulkisi keskuudessamme niin hänkin käyttäisi Meguiar'sia
Re: Chemigal Guys kiillotusaineet
Saahan valmistaja sanoa ihan mitä lystää, mutta kyllä mä väitän että tahna kuin tahna jättää vähintääkin öljyjä pinnalle jotka ei pelkällä mikrokuituliinalla poistu
Heikentää varmasti LSP:n kestoa.
CG:n tahnoja ei ole itse tullut kokeiltua mutta olihan meillä täällä se Washingtonin vahvistus joka tais yhden tai pari autoa pyöräytellä noilla?
Sen verran vähän mitä niistä on lukenut tarinaa mistään niin ei mitenkään huonoja ilmeisesti, ajaa asiansa, muttei mitenkään maailmaa järisyttäviäkään.
CG:n tahnoja ei ole itse tullut kokeiltua mutta olihan meillä täällä se Washingtonin vahvistus joka tais yhden tai pari autoa pyöräytellä noilla?
Sen verran vähän mitä niistä on lukenut tarinaa mistään niin ei mitenkään huonoja ilmeisesti, ajaa asiansa, muttei mitenkään maailmaa järisyttäviäkään.
Antti O:han on nuilla operoinnu vissiin aika paljonkin. Antti vissiin osanee kertoa näistä.
Instagram: ahoneja
Instagram: detailcave
Instagram: detailcave
-
hattiwatti
Itsellä on joku noista puteleista, muistaakseni V36. Sillä ja DAS-prolla ja oranssilla pädillä vetelin silloista mustaa bemaria. Huono on vertailla minun glossauskokemuksilla mihinkään, mutta kyllä se tehtävänsä teki ja mustasta tuli mustempaa
En tainnut silloin millään enää pestä erikseen kun tein osissa, vaan pyyhkimisen jälkeen vahat päälle. Seuraavana päivänä sit pesin toisen kyljen uudelleen ja sen kiilloitus ja vahat päälle.
Joo Antti on tosiaan näitä käyttänyt ja minäkin joskus hänen kanssaan touhutessa olen jostain niistä 3 pullosta laittanut ainetta laikalle. Hyvä tuoksu noissa ainakin on. Mutta annetaan Antin kertoa enemmän näistä. Vahaa ei ole laitettu ilman pesemättä päälle.Demon kirjoitti:Antti O:han on nuilla operoinnu vissiin aika paljonkin. Antti vissiin osanee kertoa näistä.
Joo minä sain Flexin rotaryn mukana nämä tahnat: http://www.chemicalguys.eu/polishes/com ... 1-778.html
Olen noilla kiillotellut useampia autoja, minulla ei ole edes oikein kokemuksia muista tahnoista. Olen noilla tehnyt mitä on tarvinut ja jokaisen homman oon saanu tehtyä. Sitä en osaa sanoa ovatko nuo merkittävästi huonompia tai parempia kun muitten valmistajien vastaavat.. mutta kyllä nuo ajavat asiansa. Mielestäni eivät pölyä pahasti, eivätkä ole mun kokemuksien mukaan jämähtäneet pinnallekaan kovin pahasti. Chemical guysillä on noita uudempia ja erilaisia tahnoja myös valikoimassaan paljon mistä ei ole mitään kokemuksia.
Olen suorittanut liuotinpesun aina myllytyksen jälkeen.
Olen noilla kiillotellut useampia autoja, minulla ei ole edes oikein kokemuksia muista tahnoista. Olen noilla tehnyt mitä on tarvinut ja jokaisen homman oon saanu tehtyä. Sitä en osaa sanoa ovatko nuo merkittävästi huonompia tai parempia kun muitten valmistajien vastaavat.. mutta kyllä nuo ajavat asiansa. Mielestäni eivät pölyä pahasti, eivätkä ole mun kokemuksien mukaan jämähtäneet pinnallekaan kovin pahasti. Chemical guysillä on noita uudempia ja erilaisia tahnoja myös valikoimassaan paljon mistä ei ole mitään kokemuksia.
Olen suorittanut liuotinpesun aina myllytyksen jälkeen.
Viimeksi muokannut Antti O, Ke Helmi 12, 2014 8:03 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ajellaanko noilla "kuivana" vai suihkitaanko välillä vettä sekaan?
Jos Jumala kulkisi keskuudessamme niin hänkin käyttäisi Meguiar'sia
Minä en ole koskaan edes kokeillut suihkia vettä niihin. Yleensä ajan sillä periaatteella että laitan ensin tahnan laikkaan ja ajan 1 kierroksilla hiljaa ilman painetta että tahna leviää tavoitellulle työalueelle, sitten 3-4 nopeudeksi ja annan hieman enempi painetta. Kerta yli näin ja sitten painoa enempi ja ajan hitaammin ylös alas ja vasemmalta oikealle tavallaan. Lopuksi pudotan 1 nopeudelle ja ajan lähes ilman painetta alueen läpi kertaalleen. 1 tahnasta (viimeistely) ainakin näkee kun se tahna muuttuu läpinäkyväksi ja kiiltäväksi sillon olen olettanut että se on ajettu loppuun.