Dodiin tuli käytyä kiiltostudiolla.
Auto tuli erittäin puhtaa enkä kyllä osaa valittaa. Kaveri pesi auton tosia ammattimiasesti, useassa vaiheessa, käytti oikeita aineta ja oikeita välineitä. 1h ja auto tuli kuin liikkeestä ajettuna.
Eli kaveri teki seuraavat toimenpiteet:
1. Laittoi pohjalle ensin jonkun kovemma aineen joka poistaa pinttymät tai jotain ja antoi sen vaikuttaa.
2. Sitten pisti pintaa vaahdot tais olla shampoo
3. Pesi auton painepesurilla tarkasti
4. Tämän jälkeen pesi auton pesuaineella ja käytti pesuhanskaa joka oli lampaanvillaa.
5. pesi aineet pois vedellä
6. kävi vanteet läpi (tässä vaiheessa sanoi, että periaatteessa pitäisi aina pestä ensimmäisenä)
7. kuivasi auton isolla mikrokuitu pyyhkeellä painelemalla ja vaihtoi pyyhkeen kerran.
8. Tämän jälkeen laittoi jonkinlaisen pikavahan tai jotain siihen suuntaan ja kiillotti pinnan
Kävi myös läpi oven sisäpuolet
Hinta: 25€ ja kertoi, että hintaa on nostettu ja nousee ensi kuussa 30€ peruspesu. Eli hinta on periaatteessa kova verrattuna vaikka parhaaseen autopesulapesuun, mutta erona on, ettei tule naarmuja, autoon on käytetty oikeita aineta ja auto on ihan oikeasti puhdas. Kaveri myös antoi vinkkejä jne... En vie autoa ainakaan näihin muihin Oulun "käsi"pesuloihin tai autopesuloihin, koska tää kaveri teki asiat oikein.
Olen erittäin tyytyväinen jälkeen ja se oli sen tasoinen, kuin olisi itse tehnyt pesun kunnolla, mutta kaveri teki sen mielestäni paremmin. Autos haisi hyvällekkin tämän jälkeen.

Eli voin suositella ja vien itse auton pesuun seuraavankerrankin.