Tilanne tässä vaiheessa talvea: eilen pestessä kyljet jäivät hieman karheiksi, muttei kuitenkaan mitään horror-hiekkapaperi-efektiä. Samalla lailla ovat karheiksi jääneet jo muutaman viime pesun ajan. Ei tunnu pahenevan, joten ilmeisesti säännöllinen pesu auttaa. Parempi puhdistaminen vaatisi tar remover -tyyppisen setin ja sitten uuden LSP:n. Pikipisteitä tuntuisi keertyvän tänä talvena enemmän, mitä muutkin ovat tuossa sanoneet. Kuitenkin olen PowerLockiin ihan kohtuutyytyväinen. Tässä vaiheessa tuntuisi, että on jo heikentymään päin ja kohta luovuttaa. PItäisi varmaan laittaa ReLoad päälle, mutten viitsinyt, kun ei pinnoista ihan puhtaita tullut...
CG:n Diabloon olen todella tyytyväinen vanteiden kanssa. Olen käyttänyt (tässäkin threadissä?) ohjeistetulla tavalla, että ensin suihkaisu vanteisiin vaikuttamaan, sitten auton foamaus, auton+vanteiden huuhtelu, sitten vanteille lisää Diabloa ja vanteiden pesu -> auton pesu. Toimii tosi hyvin (vanteissakin PL), vanteet tuntuisi olevan puhtaammat kuin auton kyljet